AndroidHealthClinic

Tips voor witte tanden

ben benieuwd, wordt de sterkere gel uit de VS tegengehouden door de douane?

---------- Post toegevoegd 31 March 2013 om 09:05 ----------

Tja, hoe weet je zoiets zeker. Ik vermoed dat er nog wel een 2-4 tinten te behalen is met een net product/systeem. Als ik lees dat er met tandarts proff spul vaak/meestal 8-12 tinten lichter resultaat te behalen is of kan zijn.

Ik kan alleen moeilijk geloven dat als ik zeg een dikke maand a 1,5 maand (met 1-2 x pauze van 2-3 dagen tussendoor) met een percentage van 10-15% (crest) het resultaat wat ik nu hebt behaald, dit nog eens ga behalen met een bleekkit van 0,1-6% zeg maar... Dat kan toch nooit 'echt' resultaat geven dat standaard 0,1% verhaal?

Geen aanslag uit de usa onder de 20 euro's of zo?

22 euro als ik het nog goed kan herrineren vanuit mn opleiding, even onderzoeken. Maar ik ben persoonlijk eerder bang dat het gewoon niet door de douane komt.

http://www.zdnet.be/help/146479/wat-met-douanekosten-bij-online-bestellen-/

Laatst bewerkt:
Zoiets ben ik idd naar op zoek, alleen dan lager dan 35%.

Ik ben eens verder gaan kijken op de bekende site en als ik dan ''teeth whitening 22%'' bijv. in geef dan krijg ik maar een paar aanbiedingen van 22%, maar dat blijkt dan toch nog: 0.1% carbamide peroxide te zijn?
Dat 0,1% gaat toch niets uithalen lijkt mij dit wil je toch in de 9-35% range hebben? Of haal ik nu getallen door elkaar?

Eigenlijk zoek ik iets ala 22% uit UK dus of?

Ik heb via vakantieveilingen tandenbleken gewonnen voor 45€! (normaal €220)

HELLYEAH!

Was `je bek in laten slaan , dan nieuw kunstgebitje aanschaffen`al geweest ?

Ook nog zoiets: veel advertenties op ebay zeggen: 22 of 35% carbamide peroxide in de titel en dan ga je verder lezen in de omschrijving en dan staat er (met rode letters) dat het product minder dan 0,1% carbamide peroxide bevat ??? Hoe zit dat? Ik wil graag de 22% die je een 30-40 min. per dag draagt voor een 7-9 dagen of zo.

Ook nog zoiets: veel advertenties op ebay zeggen: 22 of 35% carbamide peroxide in de titel en dan ga je verder lezen in de omschrijving en dan staat er (met rode letters) dat het product minder dan 0,1% carbamide peroxide bevat ??? Hoe zit dat? Ik wil graag de 22% die je een 30-40 min. per dag draagt voor een 7-9 dagen of zo.

Ja zorg dat het er niet staat, usa ads zijn vaak legit. Uit de UK is 0,1

Calporax,Carbamine en Hydrogen peroxide

Ja zorg dat het er niet staat, usa ads zijn vaak legit. Uit de UK is 0,1

Wat het lijkt te zijn is het volgende (zoals ik het begrepen heb min of meer):
Je hebt 6,8,16,22,35 en 44% maar dat refereert ten alle tijden aan: Calporax (peroxide variant) niet aan carbamine of hydrogen peroxide. Dus ook de kits uit USA en Azie. De pure Carbamine preroxide en Hydrogen peroxide schijnt de 0.1% pure stof te zijn in die zit in al die kits zo'n beetje?

Kan iemand dit bevestigen?

PS: Heeft zo'n blauw licht apparaatje nog zin of nut? Zorgt dat voor een nog beter resultaat, heeft het meerwaarde?

Laatst bewerkt:
Wat het lijkt te zijn is het volgende (zoals ik het begrepen heb min of meer):
Je hebt 6,8,16,22,35 en 44% maar dat refereert ten alle tijden aan: Calporax (peroxide variant) niet aan carbamine of hydrogen peroxide. Dus ook de kits uit USA en Azie. De pure Carbamine preroxide en Hydrogen peroxide schijnt de 0.1% pure stof te zijn in die zit in al die kits zo'n beetje?

Kan iemand dit bevestigen?

PS: Heeft zo'n blauw licht apparaatje nog zin of nut? Zorgt dat voor een nog beter resultaat, heeft het meerwaarde?

Ach t zal ook wel, spul werkte hier iig gewoon :D

Is de crest whitestrips beetje vertrouwd? En heeft iemand een directe link naar echte carbamine producten?

Ik heb ook nog wel een mooie before & after van crest whitestrips (advanced vivid).. spul werkte echt goed.

Usa

Hoor graag even van mensen die onlangs uit de USA besteld hebben (max. 22 dollars) of en hoe het is aangekomen. Xtra douanekosten enz, wat was er op het pakketje vermeld?
Het gaat over de 22 en 35% carbamine varianten bleekits/ sets.

Hoor graag even van mensen die onlangs uit de USA besteld hebben (max. 22 dollars) of en hoe het is aangekomen. Xtra douanekosten enz, wat was er op het pakketje vermeld?
Het gaat over de 22 en 35% carbamine varianten bleekits/ sets.

Heb onlangs de crest whitestrips besteld vanuit Amerika voor ongeveer 100 dollar en het is gewoon aangekomen zonder douanekosten. Heb al diverse keren bij dentist.net besteld en nooit problemen gehad.

Heb onlangs de crest whitestrips besteld vanuit Amerika voor ongeveer 100 dollar en het is gewoon aangekomen zonder douanekosten. Heb al diverse keren bij dentist.net besteld en nooit problemen gehad.

De rekening krijg je later. Dat wordt niet gelijk meegezonden met het pakketje.

Poets mn tanden sinds afgelopen week 2 maal daags met Rembrandt Plus. Vrij prijzig, maar volgens mij worden ze al wel witter (of ik verbeeld het me haha)

De rekening krijg je later. Dat wordt niet gelijk meegezonden met het pakketje.

Nee hoor, nog nooit gehad.
Tip is om met de gewone post te laten versturen, dus niet de snelle variant. Als het met een koeriersservice meegaat is de kans een stuk groter dat de douane meekijkt.

Welke heb je gekocht als ik vragen mag en hoe veel strips zaten daarin?

Want als ik het hier in de winkel koop(US), is 50 dollar zo'n beetje de duurste.
Ik heb zelf ook zo'n doosje gekocht van crest whitestrips, merkte echt verschil al na 7 strips.

Maar ik wil liever toch iets anders, aangezien ik merk dat m'n tanden er gewoon gevoelig van werden na die strips. Misschien dat met die gel van amazon, klinkt wel goed en niet zo duur ook.

Terug
Naar boven