Bushokje
Cool Novice
- Waardering
- 21
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Naar wat ik gehoord heb is het ook superslecht voor je tanden (vreet glazuur weg) en is het op lange termijn zeer slecht.
Melanotan -> Bruin kleurtje -> groter contrast tussen tanden en huidskleur -> tanden lijken witter

Naar wat ik gehoord heb is het ook superslecht voor je tanden (vreet glazuur weg) en is het op lange termijn zeer slecht.

Die hebben alleen niks te koop, of ik zoek verkeerd
Daarom ook remineralization gel maar volgens mij zijn ze er nog niet uit of het nou echt schadelijk is
. heb dat bleken nooit echt gesnapt.. altijd als ik bij de mondhygienist vandaan kom
zijn mijn tanden superwit en dat blijven ze de komende 3 maanden er op ook wel..
misschien heb ik gewoon geluk.. ben ook 33 en nog geen een gaatje.. rook ook niet
meer
Ik heb de afgelopen 20 dagen die dual foam van BeconfiDent (blijf het een geweldige naam vinden) gebruikt en dit is nog beter dan die gel in je mond! Gewoon poetsen en de bruine vlekjes op mijn voortanden en de bruine randjes bij de rest zijn zo goed als weg. Ik blijf nu wel op advies een speciale tandpasta gebruiken om het zo te houden. Heb een kortingscode gevonden op http://www.kortingscodeplein.nl/beconfident die je kan gebruiken als je besteld