Fitness Seller

Tips voor witte tanden

dusss wat moet er worden gekocht?

dusss wat moet er worden gekocht?

Als je euro's heb naar de kliniek. Als je minimale kosten maximaal resultaat wil dan via ebay uit amerika crest whitening strips laten komen. Mogen niet verkocht worden in Nederland vanwege hoge concentratie peroxide maar werken bizar goed. Even wit als van een vriendin die 200 euro had betaald om het te laten lazeren.

Betrouwbare ebay links? En levertijden?

Zijn nog wel shops die crest whitestrips verkopen in NL.. bestaan deze dan uit een andere samenstelling ?

Woensdag weer bitje in en dan komen de pics, zijn bijna net zo wit als ze 2 jaar geleden waren

Laatste update

Gisteren voor de laatste keer voorlopig het bitje of peace ingedaan. Zijn voor mn gevoel net zo wit, al dan niet witter, dan toen ik ze voor het eerst liet bleken. Heb precies 1 spuitje gebruikt en heb er dus nog 3 over. Zeker wel genoeg voor de komende 3-4 jaar.

Yes strong glasses are strong

awrk42.jpg

Zijn nog wel shops die crest whitestrips verkopen in NL.. bestaan deze dan uit een andere samenstelling ?

Nee is hetzelfde. Het is geen coke of vuurwapen dus de politie zit er niet al te veel achteraan. Er zijn wel wat beunhazen met een online shop maar geen etos of andere grote ketens die het verkopen terwijl er wel vraag naar is, vooral onder tienermeisjes, maar dat terzijde.

Heb in mijn studententijd zo ook nog wat bijverdiend.

Zo'n whitening pen is dat wat?

Zo'n whitening pen is dat wat?

Schijnt best k*t te zijn omdat je je lippen van je tanden moet afhouden terwijl de lak droogt terwijjl je strips gewoon opplakt en gewoon wat anders kan gaan doen. Ook zit in die pen geen peroxide terwijl dat juist het actieve tandenblekende bestandsdeel is. Wat ze verder in die lak doen weet ik niet, maar als het perfect geschikt is voor mensen met gevoelig tandvlees, je glazuur niet beschadigt dan is dat allemaal leuk en aardig maar bleken vereist nou juist agressieve middelen.

Het is een typisch telsel product die pen. Net zoals ze voor mensen die gespierd willen worden maar niet hard willen trainen en veel eten ook een "oplossing" hebben.

Enig verschil tussen crest whitestrips professional en supreme?

De supreme is een stukje krachtiger (wanneer je bijv. echt gele tanden hebt is dit wel handig)

Zit wel een groot nadeel aan, ze hebben geen advance seal, dus ze vallen ze van je tanden als er een beetje speeksel bijkomt. Mijn ervaring is dat dat echt onmogelijk in te houden is.
Nog een nadeel is dat je ze 2x per dag 30 min. moet indoen.

Die professional effects zijn de op 1 na sterkste en werken gewoon super. Ook hoef je die maar 1x per dag 30min. in te doen.
Hier heb ik zelf (en veel bekende van mij) echt supergoede ervaringen meer :thumb:

Je hebt nu ook intensive professional effect, maar deze zijn behoorlijk sterk. Meer voor de 'gevorderde' gebruiker zullen we maar zeggen. Ze raden vaak aan om eerst de normale professional effects te gebruiken.

Enig verschil tussen crest whitestrips professional en supreme?

Ja advanced vivid is de meest effectieve. hoogste concentratie peroxide, meest witte tanden maar ook meeste last van gevoelige tanden. (+++)

Pro effects is iets minder witte tanden maar nog steeds behoorlijk wit door iets minder peroxide en dus minder last van gevoelige tanden (++)

Supreme is minst wit en minst last van gevoelige tanden (+)

Gewoon advanced vivid kopen, kost nauwelijks meer en als je last van gevoelige tanden krijgt wacht je gewoon wat langer tot het volgende stripje. Als je aan het witten van tanden begint dan wil je ook resultaat zien en niet een laffe 2 tintjes witter, dat schiet niet op.

Om weer een vergelijking met bodybuilding te maken; mensen denken dat ze té gespierd worden als ze serieus gaan trainen, maar in werkelijkheid valt dat wel mee. Sommige amerikaanse tv actrices hebben inderdaad wel opvallend witte tanden waar je mss niet op zit te wachten zelf, maar die gaan elke twee maanden langs een laserkliniek, drinken geen koffie, thee of wijn, Als ze dat al drinken poetsen ze direct de tanden, ze eten altijd selderijstengels en rauwe groente voor witte tanden etc etc. Onderschat niet wat een tijd, geld en moeite er in constant super witte tanden van Heidi Montag of Lauren gaat zitten.

lauren_conrad_bares_her_teeth.jpg

Laatst bewerkt:
Volgens mij heb je het precies verkeerd om nu...

bleken!!

De echt witte hollywood tanden zijn facings, niet gebleekt :o

zuiveringzout!

Terug
Naar boven