MickG
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 18
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 13%
inderdaad ja.. vivid is het minst gevolgd door professional en als sterkste supreme.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zijn jullie niet bang om te tanden te slopen of zijn ze zo enorm geel dat er weinig aan te vernken valt?
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1347246 

Denk dat je beter eerst die prof. kunt gebruiken, dat wordt ook vaak geadviseerd.
Bij mij werkte die prof. al uitstekend![]()
Hoe lang was je kuur, en hoe lang liet je op zitten, wanneer zag je resultaat
Mijn tanden zijn beetje wit en klein beetje geel.
En ik heb ook 3% waterstofperoxide met zuiverszout in huis. Moet ik dat elke dag ff poetsen en heb ik dan zelfde effect als professional? Twijfel of ik het echt moet kopen of dat ik het met wat ik thuis heb moet doen.
Gewoon binnen 'valt het nog mee'.Pipi op de tandjes
Het is eigenlijk heel eenvoudig.
(1) Laat door een tandarts een bitje voor je tanden maken
(2) Carbamide peroxide (10-20%) in bitje voor het slapen gaan
Vanaf 3 dagen werden mijn tanden zichtbaar witter en na 7 dagen had ik spierwitte tanden (en dan bedoel ik ook echt wit wit). Mijn tanden zijn normaal "gewoon" qua kleur, heb geen witte tanden van mezelf.

Na het eten mag wel, maar niet na het eten/drinken van dingen waar zuren/suikers in zitten.
De zuren maken je tandglazuur zacht en als je dan direct gaat poets, schuur je het kapot.
Het is eigenlijk heel eenvoudig.
(1) Laat door een tandarts een bitje voor je tanden maken
(2) Carbamide peroxide (10-20%) in bitje voor het slapen gaan
Vanaf 3 dagen werden mijn tanden zichtbaar witter en na 7 dagen had ik spierwitte tanden (en dan bedoel ik ook echt wit wit). Mijn tanden zijn normaal "gewoon" qua kleur, heb geen witte tanden van mezelf.

Naar wat ik gehoord heb is het ook superslecht voor je tanden (vreet glazuur weg) en is het op lange termijn zeer slecht.M'n vriendin heeft dit nu ook enkele dagen gedaan maar het werkt echt super! Van licht gele tanden naar spierwit![]()