MuscleMeat

Tips voor witte tanden

Heb het besteld, hopelijk ben ik niet opgelicht of iets :o

Vraagje; Ik poets nu 1x per dag, smorgens, mn tanden (ik weet 't, 1x per dag is volgensmij al genoeg). Zal ik met dit tandenbleken
dit zo houden (minder aanslag/gevoeligheid etc) of terug naar 2 omdat ze dan weer aansterken?

1 x is altijd te weinig. Na het opstaan en voor het naar bed gaan

1 x is altijd te weinig. Na het opstaan en voor het naar bed gaan

Als je voor het naar bed gaan gepoetst hebt en 's nachts niets eet of drinkt dan zijn je tanden 's morgens toch nog steeds schoon? Ik poets ze wel 's morgens maar dat is alleen voor een frisse adem. Of zie ik dat verkeerd?

Ik heb als kind doxicycline gehad, en mag geen tandpasta gebruiken omdat mijn tandglazuur door de antibiotica is aangetast...sta je niet te lachen of wel...

Heb het besteld, hopelijk ben ik niet opgelicht of iets :o

Vraagje; Ik poets nu 1x per dag, smorgens, mn tanden (ik weet 't, 1x per dag is volgensmij al genoeg). Zal ik met dit tandenbleken
dit zo houden (minder aanslag/gevoeligheid etc) of terug naar 2 omdat ze dan weer aansterken?

Ff serieus, heb je hier ooit wel is goed over nagedacht.

Heel de dag eet en drink je, voor het slapen gaan poets je niet je tanden, en vervolgens als je tanden heel de nacht hebben weg liggen rotten ga je als je wakker wordt je tandenpoetsen, waarna je direct weer de hele dag gaat eten en drinken ? Dit lijkt me niet al te slim toch ;p

Gewoon standaard 2x per dag tanden poetsen.

Waar heb je ze gekocht btw, ik ga ze ook proberen.

Ik heb als kind doxicycline gehad, en mag geen tandpasta gebruiken omdat mijn tandglazuur door de antibiotica is aangetast...sta je niet te lachen of wel...

Ik ook, maar daarmee kun je prima je tanden twee keer per dag poetsen met welke tandpasta dan ook. Je gebit heeft wel wat extra zorg/bescherming nodig, dus kies bij voorkeur een tandpasta met fluoride en gebruik elke dag een mondspoelmiddel met fluoride.

Ik ook, maar daarmee kun je prima je tanden twee keer per dag poetsen met welke tandpasta dan ook. Je gebit heeft wel wat extra zorg/bescherming nodig, dus kies bij voorkeur een tandpasta met fluoride en gebruik elke dag een mondspoelmiddel met fluoride.

Misschien is het bij mij wat 'erger', want als ik met tandpasta poets, poets ik het glazuur er zo van af. Het is echt zwaar klote. Het is niet zo dat ik gevoelige tanden heb ofzo, alleen weet ik bijna wel zeker dat ze niet mijn hele leven zullen meegaan omdat ik ook veel sneller gaatjes heb. Ik poets met een zachtere tandenborstel, en gebruik mondwater, en zelfs dat mondwater is eigenlijk niet goed volgens de tandarts en de huisarts.

Misschien is het bij mij wat 'erger', want als ik met tandpasta poets, poets ik het glazuur er zo van af. Het is echt zwaar klote. Het is niet zo dat ik gevoelige tanden heb ofzo, alleen weet ik bijna wel zeker dat ze niet mijn hele leven zullen meegaan omdat ik ook veel sneller gaatjes heb. Ik poets met een zachtere tandenborstel, en gebruik mondwater, en zelfs dat mondwater is eigenlijk niet goed volgens de tandarts en de huisarts.

Electrisch poetsen is ook beter. Worden je tanden ook wat schoner van omdat de borstel vele malen meer bewegingen per minuut maakt. Voordeel is ook dat je maar 2 minuten bezig bent.

Ff serieus, heb je hier ooit wel is goed over nagedacht.

Heel de dag eet en drink je, voor het slapen gaan poets je niet je tanden, en vervolgens als je tanden heel de nacht hebben weg liggen rotten ga je als je wakker wordt je tandenpoetsen, waarna je direct weer de hele dag gaat eten en drinken ? Dit lijkt me niet al te slim toch ;p

Gewoon standaard 2x per dag tanden poetsen.

Waar heb je ze gekocht btw, ik ga ze ook proberen.

http://crestwhiteshop.nl/product/crest-whitestrips-supreme-professional/

deze.

Gister besteld, kreeg emailtje binnen dat ze verzonden waren, nog niet binnen net. Hopelijk morgen/overmorgen.

crest 3d STRIPS waren toch verboden sinds de nieuwe regeling??

Zijn dit nog dezelfde strips als vroeger of zijn ze veranderd?

crest 3d STRIPS waren toch verboden sinds de nieuwe regeling??

Zijn dit nog dezelfde strips als vroeger of zijn ze veranderd?

Verkoop in NL is verboden, maar dat wil niet zeggen dat 't niet gebeurd. Komen uit Amerika, daarom betaal je ook flink wat meer op deze sites dan op ebay vanwege invoerkosten (noem je dat zo?) (waar ze geen drol kosten).

Net pakketje binnen, ziet er allemaal prima uit.

Verkoop in NL is verboden, maar dat wil niet zeggen dat 't niet gebeurd. Komen uit Amerika, daarom betaal je ook flink wat meer op deze sites dan op ebay vanwege invoerkosten (noem je dat zo?) (waar ze geen drol kosten).

Net pakketje binnen, ziet er allemaal prima uit.

Volgens mij zijn ze niet meer verboden hoor. Je kan ze overal krijgen.

Wellicht dat er bij jou wat meer invloed van de medicijnen is, dat kan. Electrisch poetsen is misschien nog een optie.
Ik ben zelf ook niet zo blij met al die fluor in de tandpasta en mondwater, want het is inderdaad niet goed voor je lichaam, maar wel voor het glazuur van je tanden. Ik ben zo overdreven actief gaan reinigen na m'n 9e gaatje (...) sindsdien (10 jaar) nooit meer wat gehad.

Eerste strip gaat er zo in! Even een foto'tje maken en dan kan 't beginnen :D.

Edit;

Eerste strip erin gehad, goed te doen. Opletten dat je 't goed op je tanden plaatst, op je tandvlees brandt als de malle.
Enigste is dat ik ontzettend last heb van speeksel.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven