- Waardering
- 22.094
Ben je er weer
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er blijkt nu ook iets te zijn wat je onder de zonnebank kunt gebruiken. Iemand ervaring mee?

Er blijkt nu ook iets te zijn wat je onder de zonnebank kunt gebruiken. Iemand ervaring mee?

tanden laten bleek is echt zo slecht voor je tandglazuur ga je weer zo snel je tande beschadige gaatjes krijgen, drink geen koffie rook wel tanden zijn zeke rniet meer zo wit maar liever dat dan allemaal kapot binnekort![]()
Als je naar de before/after foto's kijkt, kan je zien dat de huidtinten sterk verschillen op beide foto's (bij allemaal).
Hieruit kan je opmaken dat ze of gephotoshopt hebben, of dat ze voor de before foto's expres verkeerde lichtinval hebben gepakt en voor de after foto's optimale lichtinval.
Het lijkt wel alsof ze bij de before foto's een oranje photofilter erop hebben gegooit.

Dat heb ik hier ook al meerdere keren gezegd, maar veel mensen zijn niet bang voor de gevolgen op langere termijn en willen morgen witte tandjes.

iemand een idee hoe vaak je tanden poetsen nog goed is voor je tanden zeg ma en wat goede tandenpasta is. Dat whiteing ennzo allemaal niet zo goed is had ik vaker gelezen, weet niet of iemand gewoon een goede weet die srs goed is.
3x daags meen ik dat beste en max was, maar aangezien ik vaker eet lijkt het me wel fijn als ik smorgens, na middagmaaltijd, na avondeten en voor slapen tanden kan poetsen.
bvd![]()
Juist wel hoog, waarom denk je dat die strips niet in Nederland verkocht mogen worden?Gaat dat ook op voor de strips? Ik neem aan dat het schadelijke waarop je doelt de peroxide is?
Ik las namelijk dat de concentratie peroxide in crest whitestrips niet hoog is, en de schadelijkheid dus vrijwel nihil is
Als je je tanden laat bleken, krijg je een lamp op je gericht. Die lamp lijkt op een zonnebank-lamp. Ik gok dat het daar vandaan komt, en uiteindelijk niet bestaat?Er blijkt nu ook iets te zijn wat je onder de zonnebank kunt gebruiken. Iemand ervaring mee?
Juist wel hoog, waarom denk je dat die strips niet in Nederland verkocht mogen worden?
Is trouwens maar 1 soort van die strips die echt goed werkt he
Als je je tanden laat bleken, krijg je een lamp op je gericht. Die lamp lijkt op een zonnebank-lamp. Ik gok dat het daar vandaan komt, en uiteindelijk niet bestaat?
Zowel: dan krijg je vast leuke 'lach' rimpels onder de zonnebank.
Bij titaniumdioxide maak je ook gebruik van UV licht, en volgens mij wordt dat steeds vaker als alternatief voor waterstofperoxide gebruikt.Sinds november 2012 mogen niet meer dan 6% peroxide gebruiken bij bleken. Die crest whitestrips bevatten tussen de 3 en de 10 % peroxide, de mildere varianten zijn dus nog lager gedoseerd dan wat tandartsen gebruiken. Dat valt toch mee of is mijn kijk hierop verkeerd?
Ik las dat als je je tanden laat bleken bij de tandarts, dat het gebruik van UV-licht het proces kan versnellen. Waarschijnlijk doelde stefano daarop
Bij titaniumdioxide maak je ook gebruik van UV licht, en volgens mij wordt dat steeds vaker als alternatief voor waterstofperoxide gebruikt.
Maar er is maar 1 variant die echt goed werkt he? De rest is een beetje geldverspilling van die strips
Geen idee. Had destijds iets wat max 10 per dag was, voor 2 weken. Maar zou ze niet weer kopen, gewoon naar een salonOk, had ik nog niet van gehoord.
Welke variant is dat volgens jou dan? 2 mensen die ik ken hadden allebei een andere variant en beiden goed resultaat (de variant die 2u in moet per dag waarvan de kuur 10 dagen zou duren, maar minder was blijkbaar al voldoende, de andere was volgens mij 30 minuten per dag voor 25 dagen )