Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Update;
Nu op dag 5. Tanden zijn witter geworden, nogsteeds niet het 'wow' effect maar door een familie-issue'tje zit ik met dik tandglazuur, duurt dus even voordat het witter wordt.
Heb wel last van extreem witte vlekjes op m'n tanden na 't bleken, iemand die weet hoe dit komt?
Koffie is trouwens echt een nee als je enigszins witte tanden wil. verdoet echt alles![]()

Koffie is trouwens echt een nee als je enigszins witte tanden wil. verdoet echt alles![]()
Dat mensen die troep lekker vinden zegUpdate;
Nu op dag 5. Tanden zijn witter geworden, nogsteeds niet het 'wow' effect maar door een familie-issue'tje zit ik met dik tandglazuur, duurt dus even voordat het witter wordt.
Heb wel last van extreem witte vlekjes op m'n tanden na 't bleken, iemand die weet hoe dit komt?
groupon 35 eu checks om je tanden te bleken
goedkoop en 100% resultaat

Resultaat;
Begin;
![]()
Halve kuur;
![]()
Hele kuur;
![]()
Zijn helaas nog niet wit genoeg voor m'n gevoel haha. Als ik weer geld heb haal ik nog een hele kuur.

Laatste foto weerkaatst het licht ook op zn tanden zodat ze witter lijken.
Ze zijn bijna even wit als die pukkel onder je lip!
Alledrie zijn ze op dezelfde plek in 't daglicht gemaakt.
---------- Toegevoegd om 22:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:55 ----------
Puistjes, puistjes puistjes.. Had geen zin ze weg te shoppen
heb je dikke benen? Je lichaam lijkt niet helemaal overeen te komen met je stats
Heb nogal flinke poten ja, sla ze express regelmatig over. Ook een dikke reet. Heb ook erge lange benen ivm bovenlichaam.
Je lijkt namelijk minder buff maar hebt wel betere statsDat verklaart het wel danJe lijkt namelijk minder buff maar hebt wel betere stats