MuscleMeat

Tips voor witte tanden

Heb bij de tandarts een afdruk laten maken zodat ik ze thuis kon bleken. Vervolgens speciaal bleekspul dat je in het afdrukje doet en een nacht inhoudt. Resultaat is gelijk. Na drie keer bleken waren de mijne 'normaal' dus niet filmster-wit maar gewoon fatsoenlijk, niet overdreven. Afdrukje stoort niet, is een millimeter dik dus je merkt weinig

Ik overweeg ook om een (eerst een halve) kuur met die crest white strips te doen, maar zijn ze niet slecht voor je tanden?

Ik overweeg ook om een (eerst een halve) kuur met die crest white strips te doen, maar zijn ze niet slecht voor je tanden?

volgens tandarts kan je beter bleachen,die strips zijn niet lang effectief en moet je om de haverklap opnieuw gaan gebruiken,ben je ook beterkoop af met bleachen

Compleet LA White setje op Amazon besteld, werkt naar verwachtingen, nu 4 keer een kwartiertje gebruikt en +- 4 tinten lichter ;)

halve kuur profession effects gebruikt en zeer tevreden
zeker het geld waard

volgens tandarts kan je beter bleachen,die strips zijn niet lang effectief en moet je om de haverklap opnieuw gaan gebruiken,ben je ook beterkoop af met bleachen

Lol. En dan bij hem laten bleken natuurlijk.
130 euro lichter en een halve tint witter.

Gewoon die strips kopen, kosten geen drol, zijn na maanden nogsteeds goed wit, en om 't halfjaar voor 40 euro bijhouden ;)

Zuiveringszout mengen met Waterstofperoxide,

Maak daarin je tandenborstel nat en doe er dan tandpasta op en poetsen maar. Poets wel 10 á 15 min max!
--
10 minuten minimaal
15 minuten maximaal
--
Je tandvlees begint dan wel een beetje te irriteren, maar daar heb je na +/- 10 minuten geen last meer van.

^Doe dit 1x per week! (niet vaker)

hier een video;

https://www.youtube.com/watch?v=IjqXyvPC5pI

Nooit van oil pulling gehoord?

Ga voor porselein facings.. en je bent van alle onzin af. Kost je wat.. maar dan heb je witte tanden met goed onderhoud 20 jaar.

Kwart kopje zuiveringzout, en het sap van een halve citroen.
Het mengen met elkaar. aanbrengen met een wattenstaafje.
Niet langer dan 1minuut laten zitten.
Daarna GOED tanden poetsen.

Zuiveringszout mengen met Waterstofperoxide,

Maak daarin je tandenborstel nat en doe er dan tandpasta op en poetsen maar. Poets wel 10 á 15 min max!
--
10 minuten minimaal
15 minuten maximaal
--
Je tandvlees begint dan wel een beetje te irriteren, maar daar heb je na +/- 10 minuten geen last meer van.

^Doe dit 1x per week! (niet vaker)

hier een video;
Door het zuiveringszout krijg je allemaal krassen in je glazuur, dat moet je niet willen. En door die combinatie van zout met waterstofperoxide, is de kans groot op brandwonden in je tandvlees, helemaal als je zelf 10 minuten (of een kwartier) gaat spoelen.

Door het zuiveringszout krijg je allemaal krassen in je glazuur, dat moet je niet willen. En door die combinatie van zout met waterstofperoxide, is de kans groot op brandwonden in je tandvlees, helemaal als je zelf 10 minuten (of een kwartier) gaat spoelen.

En je glazuur is foetsie :o

Ehmmm ...zijn nogal wat misverstanden. Ten eerste gaat het hier om food grade 3% waterstofperoxide, daar krijg je geen brandwonden van hoor lol. En zuiveringszout maakt je glazuur ook niet helemaal kapot. Het schuurt wel, maar dat doet tandpasta(whitening tandpasta betaat uit zuiveringzout voor een groot deel) ook in zekere mate.

Heb vroeger dit een stuk of 30x gedaan en had super witte tanden, tandarts nog gevraagd erover en die schrok natuurlijk. Maar zij dat aan mijn glazuur niks te zien was. Oftewel het hersteld vrij snel. Maar zeker niet elke dag doen. Dus de methode werkt en is goedkoop. Doe verder maar wat je wilt. Mij is niks overkomen. 1x in de maand voor het bijhouden. 10min poetsen is overigens vrij lang. Deed het altijd 2-3 minuten, werkt ook prima.

Laatst bewerkt:
Heb de Crest White strips besteld, zal resultaten hier posten.

Kuur is wel 20 dagen en dan eer ze aan huis zijn geleverd ....

Heb zo juist ook setje creastwithe besteld.

Ben benieuwd wat het doet, laat nog wel weten wat ik er van vond !

Terug
Naar boven