XXL Nutrition

Tips voor witte tanden

5 of 6 tientjes? You make it sound cheap that way :p.
Heb toch het gevoel dat gewoon naar een instantie gaan waar ze professioneel tanden bleken het beste is, why half ass it als het ineens goed kan?

Tsja gewoon proberen toch voor dat geld ;)

mondwater, helpt ook bij mij.

Crest Supreme FlexFit gekocht. Ben benieuwd..

drie keer per dag poetsen

Hoe lang blijft tanden bleken ongeveer, dus na hoeveel maanden/jaren moet je opnieuw bleken

---------- Toegevoegd om 09:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:00 ----------

Of Hossel, de strips die jij gebruikt, hoe vaak moet je die opnieuw gebruiken

Hoe lang blijft tanden bleken ongeveer, dus na hoeveel maanden/jaren moet je opnieuw bleken

---------- Toegevoegd om 09:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:00 ----------

Of Hossel, de strips die jij gebruikt, hoe vaak moet je die opnieuw gebruiken
Ik heb het nu 1x gedaan, maar had niet de volledige kuur afgemaakt want was al tevreden met het resultaat.

Dat valt niet te zeggen, als je veel koffie drinkt of rode wijn en andere dergelijke producten heb je minder lang plezier.

Een echte diepe bleeking bij de tandarts blijft wel langer.

Dus het ligt heel erg aan je zelf hoe goed je je tanden bijhoud en hoeveel aanslag gevoelig voedsel en drinken naar binnen werkt.

Zou dat zelfde kwaliteit zijn?

Ik heb ooit een keer een flink stuk voortand afgebroken wat is bijgemaakt jaren geleden. Tot nu toe is er niks van te zien, heeft dezelfde gelige kleur als de tand. Als ik die strips gebruik, krijg ik dan kleurverschil?

Ik heb ooit een keer een flink stuk voortand afgebroken wat is bijgemaakt jaren geleden. Tot nu toe is er niks van te zien, heeft dezelfde gelige kleur als de tand. Als ik die strips gebruik, krijg ik dan kleurverschil?
Kleurt niet mee

Terug
Naar boven