kidmonster
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 124
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 10%
tnx zal er eens doorheen lezen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Tanden bleken is voor homootjes. Tanden zijn van nature niet spierwit en je staat mooi voor lul met zulke witte tanden. Wel lachen natuurlijk als je dood bent en het vlees van je botten is gerot, zie je een grijs/beige/gebroken wit skelet met spierwitte tanden.
Gewoon goed je tanden poetsen...

Wat een debiele postSebasss hoe heet dat spul van jou
En daryl waar koop jij joune?
Ah, jij bent een necrofiel?Tanden bleken is voor homootjes. Tanden zijn van nature niet spierwit en je staat mooi voor lul met zulke witte tanden. Wel lachen natuurlijk als je dood bent en het vlees van je botten is gerot, zie je een grijs/beige/gebroken wit skelet met spierwitte tanden.
Gewoon goed je tanden poetsen...
Inderdaad. Witte tanden zien er mooi, verzorgd en sexy uit. Spierwit is nep.Wat een debiele post
Gebleekte tanden verkleuren ook gewoon weer. En er zit een verschil tussen witte tanden en spierwitte tanden
ik ga aankomende vrijdag beginnen met een bleekkuur via de tandarts, het zijn bitjes met vloeistof die ik 's nachts in moet. Ik zal foto's maken om de resultaten bij te houden, het duurt twee weken.
Eerste nacht echt supergevoelige tanden gehad, deed gewoon zeer. Nu de tweede nacht gehad en echt een stuk beter, geen pijn meer en begin nu al verschil te zien! ben superbenieuwd hoe het er straks uit gaat zien