AndroidHealthClinic

Tips voor witte tanden

Tanden bleken is voor homootjes. Tanden zijn van nature niet spierwit en je staat mooi voor lul met zulke witte tanden. Wel lachen natuurlijk als je dood bent en het vlees van je botten is gerot, zie je een grijs/beige/gebroken wit skelet met spierwitte tanden. :D

Gewoon goed je tanden poetsen...

Tanden bleken is voor homootjes. Tanden zijn van nature niet spierwit en je staat mooi voor lul met zulke witte tanden. Wel lachen natuurlijk als je dood bent en het vlees van je botten is gerot, zie je een grijs/beige/gebroken wit skelet met spierwitte tanden. :D

:roflol::roflol: Wat een debiele post
Gebleekte tanden verkleuren ook gewoon weer. En er zit een verschil tussen witte tanden en spierwitte tanden

Ik had wat last van ' Gele kleur ' niet hard maar ik stoorde me er wat aan, ook al zeiden mensen, wat mooie witten tanden.

Als ik opsta direct na eten. in de avond ook.
Als ik banaan eet met de schil over tanden, dan met papier proper maken ( was tip van tandarts ).
ook met aardbeien helpt het, misschien denken veel van niet maar het werkt wel, Gevoel heb ik wel als ik het doe.

+ Listerine, ( Frisse adem )

voor de mensen die een overvolle portomonee hebben:

porseleinen plaatjes op de tanden laten plaatsen (+- 400 euro PER TAND)
Heb je wel voor altijd spierwitte tanden :D

Ik heb een whitener gekocht uit Amerika (Ebay) kostte 2 tientjes. Geen wondermiddel maar werkt zeker! zie al stuk lichtere plekken. Mocht er belangstelling zijn kijk ik ff hoe het heet.

De vorige whiteners die ik kocht deden niets, maar deze wel.

die strips van whitecrest werken zeer goed bij mij

2-3 maanden geleden gebruikt en mijn tandjes zien er nog mooi wit uit

ook met een dagelijks gebruik van een paar sigaretten en paar koppen koffie

Sebasss hoe heet dat spul van jou

En daryl waar koop jij joune?

Bleek strips werken ideaal!

Bedankt daryl

Ah, jij bent een necrofiel?

ik ga aankomende vrijdag beginnen met een bleekkuur via de tandarts, het zijn bitjes met vloeistof die ik 's nachts in moet. Ik zal foto's maken om de resultaten bij te houden, het duurt twee weken.

Lelijk gebit is afknapper dus kids, iedereen tanden bleken.

ik ga aankomende vrijdag beginnen met een bleekkuur via de tandarts, het zijn bitjes met vloeistof die ik 's nachts in moet. Ik zal foto's maken om de resultaten bij te houden, het duurt twee weken.

Eerste nacht echt supergevoelige tanden gehad, deed gewoon zeer. Nu de tweede nacht gehad en echt een stuk beter, geen pijn meer en begin nu al verschil te zien! ben superbenieuwd hoe het er straks uit gaat zien

Ben er ook over na aan het denken toch maar eens een afspraak maken

Terug
Naar boven