XXL Nutrition

Tips voor witte tanden

Bezoekers in dit topic

Ik las ongeveer een jaartje, maar het is helemaal niet erg om in je mond te hebben dus dan doe ik het tegen die tijd wel weer opnieuw

had een volle kuur gedaan in augustus, tanden zijn nu weer net zo geel als ervoor = volgende kuur alweer besteld. 2 volle kuren per jaar om wittere tanden te hebben is 't zeker waard
 
Mond 10min spoelen met cocos olie hielp mij goed voor het poetsen omdat tandplak zou oplossen door de cocosolie.
Nja als je 5-6x per dag eet kunje ook niet zoveel x poetsen dat overleeft men tandvlees niet .
Als ik ooit genoeg geld heb laat ik er porseleinen hoezen over zetten :P
 
In hoeverre zijn er al methodes waarbij er geen schade aan tanden ontstaat? Of is daar gewoon nog weinig over te zeggen?

Dit is inderdaad ook het probleem waar ik tegen aan zit te hikken.

Strips, bleken, etc. Het is allemaal slecht voor je glazuur, en vooral de gevolgen op lange termijn zijn onbekend. Zodra ik het met mijn tandarts over wittere tanden krijgen heb, is het enige wat hij zegt: Tandpasta. Maar helaas zijn die effecten slechts minimaal aangezien je terug gaat naar je 'natuurlijke witte' staat v.d. tand...
 
Op wat eerder is genoemd, aanslag van thee en of koffie valt te verwijderen door whitening tandpasta's. Verder, de kleur van de tand wordt bepaald door het dentine, het weefsel onder de glazuurkap en dus zul je tot op zekere hoogte vrede moeten krijgen met de kleur van je tanden. Net als de kleur van je ogen is dit genetisch bepaald.
 
Reden dat ik het vraag is m'n gebruik van zuiveringszout (zou volgens velen goed werken) wel iets heeft opgeleverd maar niet een wit(ter) gebit. Misschien had ik er nog wat peroxide bij moeten gebruiken.

Beetje geld maakt me niet uit maar zit te twijfelen, of setje White strips voor 2 weken of zo'n setje wat jij postte. Via die link van jouw kost in ieder geval minder en zo'n bitje lijkt me net iets beter.

Je houdt dat ding 1,5 uur zo te zien, 8 dagen?
 
Reden dat ik het vraag is m'n gebruik van zuiveringszout (zou volgens velen goed werken) wel iets heeft opgeleverd maar niet een wit(ter) gebit. Misschien had ik er nog wat peroxide bij moeten gebruiken. Beetje geld maakt me niet uit maar zit te twijfelen, of setje White strips voor 2 weken of zo'n setje wat jij postte. Via die link van jouw kost in ieder geval minder en zo'n bitje lijkt me net iets beter. Je houdt dat ding 1,5 uur zo te zien, 8 dagen?
Steek die beugel week of 2 elke avond in voor het slapen gaan... (beugels). Tanden blijven redelijk lang wit. 1 a 2 keer per jaar doe ik het.

Zuiveringszout zou ik niet doen... dat zijn zo van die dingen die men op het internet post die echt niet goed zijn... >< opletten ermee. Net zoals die dingen die ze aanraden voor gezichtsmaskers van te maken.... gebruik gewoon klei kost geen hol. Je doet dikwijls meer schade met zo'n sht van het internet te geloven dan goed.
 
Steek die beugel week of 2 elke avond in voor het slapen gaan... (beugels). Tanden blijven redelijk lang wit. 1 a 2 keer per jaar doe ik het.

Zuiveringszout zou ik niet doen... dat zijn zo van die dingen die men op het internet post die echt niet goed zijn... >< opletten ermee. Net zoals die dingen die ze aanraden voor gezichtsmaskers van te maken.... gebruik gewoon klei kost geen hol. Je doet dikwijls meer schade met zo'n sht van het internet te geloven dan goed.

Thanks, maar eens een keertje proberen :thumbup:
 
En al geprobeerd ? En waar zit de karma!
 
Gewoon naar een mondhygienist gaan ? Doet wonderen hier.
 
Dat hangt van de natuurlijke kleur van je tanden en je huidskleur af. Als die van vrij wit is en/of met een getinte huid (dan lijken je tanden witter door groter contrast) doet dat wonderen, anders niet.
 
Dacht eens iets gelezen te hebben, dat je met de binnenkant van een bananenschil over je tanden moet gaan, schijnt te helpen, maar de zon schijnt ook.
 
Back
Naar boven