Fitness Seller

Tips voor witte tanden

Bezoekers in dit topic

Ik zoek strips voor wittere tanden, weet iemand hier goede?
 
Ik zoek strips voor wittere tanden, weet iemand hier goede?

Ik ben zelf ook benieuwd. Ik zag laatst ook een video met een soort pasta wat je in een bitje doet. Resultaat was prima, maar geen idee wat het precies is.
 
Bitjes werken inderdaad beter dan strips. Bitje laten maken kan bij de meeste tandartsen. Gebruik zelf altijd Opalescence erin, werkt perfect. Twee weken lang om de dag indoen voor natuurlijk witte tanden, en daarna 1 keer per maand om resultaat te houden.
 
Crest whitestrips werken echt super goed! Ik had de professional effects, er zijn ook nog andere soorten.
 
Crest whitestrips werken echt super goed! Ik had de professional effects, er zijn ook nog andere soorten.

Jep, heb ik ook gebruikt, had maar half kuurtje nodig voor het gewenste effect
 
Zou dat soort shit nooit doen tbh, is vaak fataal voor je glazuur en algehele mondgezondheid.

Die strips blijken flink mee te vallen. Kan hem zo ff niet terug vinden, maar is een conclusie uit een onpartijdig artikel dat ik ooit heb gelezen.

Overigens heb ik deze strips zelf ook al meerdere malen geprobeerd, en ze werken echt super. Simpel in omgang en resultaat blijft lang zitten.
Via een Groupon aanbieding van vijf euro heb ik laatst ook de Stella White Pen besteld voor vijf euro. Pas twee keer geprobeerd maar lijkt ook erg goed te werken.
 
Die strips blijken flink mee te vallen. Kan hem zo ff niet terug vinden, maar is een conclusie uit een onpartijdig artikel dat ik ooit heb gelezen.

Overigens heb ik deze strips zelf ook al meerdere malen geprobeerd, en ze werken echt super. Simpel in omgang en resultaat blijft lang zitten.
Via een Groupon aanbieding van vijf euro heb ik laatst ook de Stella White Pen besteld voor vijf euro. Pas twee keer geprobeerd maar lijkt ook erg goed te werken.
Zo lang je geen gekke dingen doet rond het aanbrengen van de strips (roken, frisdrank ed net voor of na) valt de schade best mee.
 
Ik heb ze ongeveer een jaar geleden wel gekocht via marktplaats maar ik vond het niet zoveel, kreeg ook gewoon pijn aan mijn tanden na gebruik dus ben er meteen mee gestopt. Ze adverteren nu ook veel met dat charcoal poeder van €20,- maar op Aliexpress is het al voor €2,- te halen:o.
 
crest whitestrips.

Op aanraden van mijn tandartsvriendje die ze zelf ook gebruikt.

Best tip ever.
 
crest whitestrips.

Op aanraden van mijn tandartsvriendje die ze zelf ook gebruikt.

Best tip ever.

Yup werkt erg goed, vooral de premium! Zeker een aanrader
 
Back
Naar boven