AndroidHealthClinic

Tjok vs Boris Sheiko

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
mooie weights verplaats je

Lekkere training. Ben benieuwd hoe Sheiko je gaat bevallen.

gaat zn gangetje daar man!!!:D

succes!

Nog succes toegewenst kerel!

Als je het fout doet of met teveel gewicht wel ja!

Wanneer is je volgende training man :D

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag met stah ff wat gewichten gegooid. Sommige onderdelen gingen redelijk, andere(caber + stoten) gingen klote.

Iets van 8 worpen met de lichte hamer (16lbs): 20.50m, meter boven m'n vorige PR denk ik.
Nog een paar worpen met extreem lichte hamer(11lbs): 21.30m, voelde te licht en niet echt lekker aan m'n schouders.
5 worpen met WFD(12.7kg): net geen 12m.
Nog een paar worpen met 5kg en 10kg WFD om de techniek te oefenen: 5kg was net voorbij het lintje van 15-16m en 10kg weet ik niet meer precies. Volgens mij net iets boven de 12m.
Steen stoten: iets boven 6m....
Caber: vrouwencaber ging redelijk makkelijk om, heb beetje moeite met balans vinden. De grote caber(5m?) niet, balans was nergens en kreeg het ook gewoon niet om. Te slap.

Bijzonderheden: Ik ben erachter gekomen dat ik een strontmagneet ben. 5 keer in de stront gestaan, het is echt niet te geloven. Caber in de stront laten vallen en vervolgens weer in de stront gegrepen. Resultaat: trui + broek + handen + capuchon + beide schoenen onder de hondenstront. Gelukkig zat stah ook helemaal onder de hondenstront..:roflol:

En ik ben nog uit m'n broek gescheurd tijdens het omhoog wippen van de caber.. :sad: m'n beste buitenbroek.

Hahaha, jij en Stah zijn gewoon een stel schijterds, vervelend strontjong :roflol:

J/K

Wel goed dat je weer even geoefend hebt. Dat is DE manier om het goed te leren.

Lol @ hondenstront!!

Tjok = Poo Magnet!!

Tips voor het stoten..

YouTube - SHOT PUT AC/DC music video TOP 10 SHOTPUTTERS ALL TIME.

Vooral Werner Günther!!!!
:o Die had ik al in jouw topic(?) of iemand ander's topic gelinked.:D

Edit; problemen met caber komen deels voort uit kracht(gebrek aan) en het feit dat ik dat wipje niet goed kan maken omdat m'n worstenvingers 2 keer zo klein zijn als die van een gemiddelde highlander.

Stoten moet ik blijven oefenen, netzoals de rest van de onderdelen maar hier moet ik harder aan werken denk ik het is namelijk veruit het slechtst.

Ik heb er schijt aan............;)

Tjoks progressie:
- lichte hamer inderdaad van 16 (WG) via 18 naar ruim 20 meter ! :eek:
Draaien gaat opzich goed, maar te krampachtig, ook je 'schep'-beweging moet je vergeten ouwe strontboer ! De hamer moet de lucht in. Nu gooi je te vlak !

- WFD:
Eigelijk bijna perfect, je hebt talent ! Tweede draai nog wat sneller draaien, zodat je je linkerpoot eerder neer zet voor POWER-position

- Steen:
Drama, maar ook het moeilijkst van allemaal. Begin je benen goed neer te zetten zodat je jezelf niet opsluit. Verder naar achter kijken en daar zo lang mogelijk blijven. Denk aan HIPPOWER. (klinkt gemakkelijk, maar ik kan hetzelf ook niet best......)

- Caber:
Kleine handjes is ietwat een probleem... Goed knijpen en in een klein hupje je handen er onderkrijgen.. kracht heb je verder zat, balans gaat ook goed.

Netjes hoor Tjok!

Edit: Ik wilde je een "shitload" aan karma geven maar ik moet verdelen blablabla!

Vandaag eerste sheiko dag.
Timing was nogal klote, namelijk direct na het avondeten..

Bankdruken:
5*55
2*4*65
2*3*75
4*5*80
1*3*80
Eerste oprisping is een feit.

Squatten:
5*60
5*70
2*5*80 2e oprisping
2*5*90
2*5*100
1*4*100 en rennen naar WC:roflol:
Laatste sets maar niet afgemaakt ivm raar gevoel in maag.

En weer bankdrukken:
6*50(trillend)
2*6*65(trillend)
3*6*70(trillend)
1*2*70(parkinsontrillend)

Geen assistance. Avondeten en direct trainen was niet het strakste plan ooit.

Behoorlijk zwaar tot nu toe. Lichamelijke uitputting was nabij.

16 bankdruk sets
9 squat sets

Oprisping is aan de dunne Scheit of wat.. Je hebt godver domme wat met die stront zeg.. sta je er wel niet in dan moet het her ineens uit?!

lekker he dat volume :) ik ben er ook mee bezig.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven