- Waardering
- 133
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 138kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@ Stah: ****ed up man, hoop echt voor je dat het allemaal mee valt en het snel over is.
@ Stah: ****ed up man, hoop echt voor je dat het allemaal mee valt en het snel over is.
Vandaag ga ik beginnen met 10 weekse coan-phillipi deadlift routine. Van 200 naar 220. Met een beetje geluk. Volgende week met nieuwe schema wat eerder gepost is. Die ene deadlift/rackpull dag wordt dus coan-phillipi routine.
Het wordt tijd om weer te bulken als een mong**l! Ik hou 't voorlopig nog op extreem veel melk + fruit, avondeten en ontbijt. I.p.v. melk + veel vast voedsel omdat melk er nou eenmaal makkelijker in gaat en in blijft.
Ja, smerig bulken is ook relaxed. Maar ik moet eerst weer ff wennen aan de hoeveelheid voedsel, denk ik. Ik dacht zelf aan 200gr cruesli als ontbijt + 1 liter melk en dan op de rest van de dag 4 liter melk + 1-2 liter chocolade melk + fruit en misschien wat broodjes pindakaas en jam. 's Avonds gewoon eten wanneer ik honger heb/zin heb om te eten en voor bed nog een liter melk.Probeer anders is chips/ijs/chocolade/rookworsten en pakken met koekjes, dat helpt ook wel.