Fitness Seller

Tjok vs Boris Sheiko

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Voorlopig geen 80 cm benen :(
Dan maar een borst omtrek van 200 en armen van 60 :D

• Topic Starter Topic Starter
Hehe :roflol: Ga je Jacco achterna?

hoeveel weegt ie nu ? ik 135.....

@ Stah: ****ed up man, hoop echt voor je dat het allemaal mee valt en het snel over is.

142 dacht ik dat ie laatst in z'n log zei. Maar jij moet wel over de 150 om op 't zelfde uit te komen.:hedbang:

Vandaag ga ik beginnen met 10 weekse coan-phillipi deadlift routine. Van 200 naar 220. Met een beetje geluk. Volgende week met nieuwe schema wat eerder gepost is. Die ene deadlift/rackpull dag wordt dus coan-phillipi routine.

Het wordt tijd om weer te bulken als een mong**l! Ik hou 't voorlopig nog op extreem veel melk + fruit, avondeten en ontbijt. I.p.v. melk + veel vast voedsel omdat melk er nou eenmaal makkelijker in gaat en in blijft.

ej succes man, 20kilo op 10weken klinkt geil. bulkse

Ik heb 30 gegained met coan, dus 20 moet lukken. Succes.

Vandaag ga ik beginnen met 10 weekse coan-phillipi deadlift routine. Van 200 naar 220. Met een beetje geluk. Volgende week met nieuwe schema wat eerder gepost is. Die ene deadlift/rackpull dag wordt dus coan-phillipi routine.

Het wordt tijd om weer te bulken als een mong**l! Ik hou 't voorlopig nog op extreem veel melk + fruit, avondeten en ontbijt. I.p.v. melk + veel vast voedsel omdat melk er nou eenmaal makkelijker in gaat en in blijft.

Probeer anders is chips/ijs/chocolade/rookworsten en pakken met koekjes, dat helpt ook wel.

Probeer anders is chips/ijs/chocolade/rookworsten en pakken met koekjes, dat helpt ook wel.
Ja, smerig bulken is ook relaxed. Maar ik moet eerst weer ff wennen aan de hoeveelheid voedsel, denk ik. Ik dacht zelf aan 200gr cruesli als ontbijt + 1 liter melk en dan op de rest van de dag 4 liter melk + 1-2 liter chocolade melk + fruit en misschien wat broodjes pindakaas en jam. 's Avonds gewoon eten wanneer ik honger heb/zin heb om te eten en voor bed nog een liter melk.

Wordt veel pissen de komende tijd.. :o:D

Vandaag:
Powercleans:
1x60
1x80
1x90
1x100
1x100
1x100
1x100 beetje gek*t met opvangen..

Deadlift:
1x2x165
Speed deadlift:
Sumo:
3x130, moet 132.5 zijn maar ik heb geen schijven van 1.25 @ de gym.
3x130
3x130
3x130
Conv.:
3x130
3x130
3x130
3x130

Full Squats:
9x105
9x105
9x105
9x105

Opmerking: Brutaal.

Squats zijn van een aangepast smolov base cycle, 1RM: 150. Ik wil niet over de top gaan. Ik verwacht er ook niks van, ik wil gewoon m'n 165 squat houden. Zeker nu 't ff spannend wordt met m'n gewicht en dergelijke..

Ik doe behalve cleans, en misschien goodmornings volgende week, geen assistance voor coan.

YouTube - Vlooienmars

Heb je vlooien? Of waarom post je dat filmpje?

Brutale cleans.

't Is gewoon een brutaal liedje. En m'n BW is dat van een vlooi. Je weet togggg.

Jezus man 5 liter melk per dag? Zeker wel balen dat het 70cent de liter kost?

Ik woon nog thuis en m'n vader ondersteunt me met m'n sport/leven..:P

Smerigbulkvoer moet ik wel zelf kopen.

Tot nu toe vandaag 3.5 liter + een flinke bulk maaltijd als avondeten en ontbijt zonder problemen op. Moet nog ff wat chocolade melk in bulk kopen.

Midden in de nacht een hand stand pushup geprobeerd.

HSPUx1 PR :roflol:

om 2.35 uur snachts? madness =D

hardcore bodybuilder?

Nee, ik had niks te doen en vroeg me af of 't lukte. Vorig jaar (eind)zomer was ik er de hele tijd mee bezig maar het lukte me maar niet. Ging nu redelijk makkelijk.

je bent gewoon een gruwelijk dier aan het worden

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven