- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 115kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
!"..

Aan de opmerkingen te horen en de blikken te zien hebben de mensen in mijn dorp nog nooit iemand met een barbell langs de weg zien lopen.. Ik heb geen rugzak die 60kg kan houden dus moest ik wel met de barbell. Gelukkig hoefde ik maar 1.5km, ofzo, over de weg.
"Haha! KIJK EEN WANNABE-ROCKY!!"..
't Was wel zwaarder dan ik had verwacht, zeker omdat de barbell lang vasthouden moeilijk is i.v.m. kramp in schouders/nek/armen. Ik zette steeds een punt in m'n hoofd langs de weg die ik gelopen heb tot waar ik het MOEST redden en dan ging ik er een stuk voorbij om daar weer ff te chillen.
Halverwege had ik zin om de barbell te droppen en naar huis te lopen maar ik heb 't toch gedaan omdat ik weer wat motivatie vond. Ben nu stoned door de endorfine en ga slapen.
5km @ ruwweg 160kg BW lopen is zwaar. Respect voor alle monsters met dat lichaamsgewicht.
Zondagochtend miss nog zoiets.

Wat mezelf betreft.
Vorige week een knakje in de knie en knie op slot.
Niet heel pijnlijk en gewoon doorgetraind.
Volgende dag lichte bloeduitstorting en constant een knakje in de knie
Naar de sportarts geweest en waarschijnlijk heeft mijn meniscus even klem gezeten.
De spieren rondom staan nu helemaal vast.
Het valt niet te beoordelen of de meniscus werkelijk beschadigd is..
We gaan nu drie keer per week een dubbele behandeling, en als het na twee weken niet verbeterd zal een kijkoperatie duidelijk moeten verschaffen.
Dat is mijn fijne voorbereiding op het seizoen.... NOT
Laten we hopen dat het meevalt, ik heb nog twee maanden tot aan start wedstrijden...
Aan de opmerkingen te horen en de blikken te zien hebben de mensen in mijn dorp nog nooit iemand met een barbell langs de weg zien lopen.. Ik heb geen rugzak die 60kg kan houden dus moest ik wel met de barbell. Gelukkig hoefde ik maar 1.5km, ofzo, over de weg.
"Haha! KIJK EEN WANNABE-ROCKY!!"..
't Was wel zwaarder dan ik had verwacht, zeker omdat de barbell lang vasthouden moeilijk is i.v.m. kramp in schouders/nek/armen. Ik zette steeds een punt in m'n hoofd langs de weg die ik gelopen heb tot waar ik het MOEST redden en dan ging ik er een stuk voorbij om daar weer ff te chillen.
Halverwege had ik zin om de barbell te droppen en naar huis te lopen maar ik heb 't toch gedaan omdat ik weer wat motivatie vond. Ben nu stoned door de endorfine en ga slapen.
5km @ ruwweg 160kg BW lopen is zwaar. Respect voor alle monsters met dat lichaamsgewicht.
Zondagochtend miss nog zoiets.
Ik denk dat de meeste monsters met dat BW geen 5km gaan lopen, hahaha!
Hehe cool
En ik maar zoeken achter een verzwaard vestje, ik voel me opeens ontzettend p*ssy![]()
Thanks, beasts.Haha vet, door de stad heen lopen met een bb op je nek.
Ik ga niet naast m'n schoenen lopen.. Ik vind 't alleen vreemd dat je m'n WFD zo goed vindt. Zo goed gaat het namelijk niet, vandaag sloeg helemaal nergens op en als dat op een wedstrijd gebeurt kan ik het wel vergeten.Vind je het gek dat je maar 100 - kg weegt !
Doe rustig aan met je lichaam, je hebt er maar één !
Ik weet dat het lullig klinkt, als je nog geen 20 bent, maar ik spreek uit ervaring.
Zo was (en misschien wel ben nog steeds) ik ook namelijk..
De klachten komen pas later....
Pleeg geen roofbouw, RUST is erg belangrijk !
Volgens je trainer Lub was je helemaal afgebrand vanmiddag in Fryslân tijdens de HG training.
Hamer gaat beter, je begint lengte met je armen te maken
WFD gaat erg goed, je gaat het hier de B-atleten nog lastig maken, maar dat zei al reeds..
Caber pak je op, maar nu nog het tossen...
Steen is, zoals voor vele van ons, het lastigst, veel aan werken dus.
(wellicht een mooi alternatief op je barbell-stroll...)
(en nu niet naast je schoenen gaat lopen, kereltje, want je bent er nog lang niet....)![]()
Ik dacht dat je zei dat die aan de binnenkant gescheurd was?Wat mezelf betreft.
Vorige week een knakje in de knie en knie op slot.
Niet heel pijnlijk en gewoon doorgetraind.
Volgende dag lichte bloeduitstorting en constant een knakje in de knie
Naar de sportarts geweest en waarschijnlijk heeft mijn meniscus even klem gezeten.
De spieren rondom staan nu helemaal vast.
Het valt niet te beoordelen of de meniscus werkelijk beschadigd is..
We gaan nu drie keer per week een dubbele behandeling, en als het na twee weken niet verbeterd zal een kijkoperatie duidelijk moeten verschaffen.
Dat is mijn fijne voorbereiding op het seizoen.... NOT
Laten we hopen dat het meevalt, ik heb nog twee maanden tot aan start wedstrijden...

Ik dacht dat je zei dat die aan de binnenkant gescheurd was?
Hopen dat je nog een paar keer kan trainen voor mei..yep, binnenmeniscus.... we wachten het de komende weken af, hoe ik reageer op de behandeling. Laten we positief blijven, dus als het meevalt GEEN kijkoperatie....