Willy7
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

koop toch eens goede schoentjes ipv die bordeelstappers van je !![]()
't Is misschien onduidelijk op het filmpje, maar hou ik m'n werparm goed naar het einde van 't de worp? Ik heb 't idee dat ik nog teveel doe met m'n arm..
Ja, de laatste worpen waren technisch misschien net wat beter dan de eerste paar.Nice filmpje.. ging wel steeds beter naar het einde toe toch? En nice squats.

Afwisselend, deze training voornamelijk squat. Maar 't punt is dat ik bang ben dat ik doorzak bij 't opvangen onderin. Een powerclean voelt veel veiliger aan.je cleans en PP zijn niet ehct in verhouding, ik denk wel dat je meer zou kunnen pakken bij het cleanen mits betere techniek, hoe doe je ze, power of squat?
Ik weet 't nog niet maar 't lijkt niks ernstigs. Voel 't alleen als ik m'n vingers richting onderarm trek.Sterke frontsquat & pushpresses, powerclean is ook nice jammer dat je je hand bezeerde. ( of is het niets ? )

Vandaag had ik een zware training in de planning, maar 't mocht niet zo zijn..
Squats:
tot 120kg met iemand "meegesquat" met veel herhalingen per set ivm conditie.
Cleans als warm-up voor deadlift:
60x10
Deadlift:
140x10 speed
180x1 speed
200x1 Ging zo makkelijk de lucht in..
210x0
Nog een brutale ruzie @ de gym na m'n deadlift fail.
Komt zo'n gozer naar me toe, zegt ie: Waar de **** ben je mee bezig??
Ik: deadliften.
Lacht ie me uit, begint ie met allemaal moeilijke woorden mij uit te leggen waarom ik niet moet deadliften maar beter hyperextensions kan doen.
"haha" Hij begaf zich echt op dun ijs en ik word niet snel kwaad. Ben al een lange tijd niet zo aggresief geworden tegen iemand..
Altijd komen ze mij bekritiseren als ik squat of deadlift maar zelf doen ze't nooit. Waarom kunnen ze niet gewoon hun bek houden en oprotten? Stelletje teringhonden.
'Nuff met de stoere praat.

't Is vooral balans op 't moment. Als ik omhoog ga lijk ik nog voorover te vallen.Mooie gewichten man!
Met 5 x 120 zit er meer in dan 1 x 130.
Thanks beast, maar voor wat?