Fitness Seller

Tjok vs Boris Sheiko

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Geile squat sessie vent!
Leuk filmpje ook.

Nice filmpje.. ging wel steeds beter naar het einde toe toch? En nice squats.

• Topic Starter Topic Starter
koop toch eens goede schoentjes ipv die bordeelstappers van je ! :D
:D 't Is misschien onduidelijk op het filmpje, maar hou ik m'n werparm goed naar het einde van 't de worp? Ik heb 't idee dat ik nog teveel doe met m'n arm..

Geile squat sessie vent!
Leuk filmpje ook.
:cool:

Nice filmpje.. ging wel steeds beter naar het einde toe toch? En nice squats.
Ja, de laatste worpen waren technisch misschien net wat beter dan de eerste paar.

Vanavond getraind i.v.m. brutal Pools-werk morgen. En 's avonds geen tijd i.v.m. veel leukere dingen.

Front squats:
60x10
80x10
100x10 PR, denk ik
120x5 PR, ""
130x1 PR, ""

Cleans:
50x1
70x1
90x1
100x1 Erg zwaar, rolde bij 't terugleggen in 't powerrack van m'n linkerschouder waardoor ik 'em met m'n linkerhand dubbelgeklapt moest opvangen = brutal pain.
90x1
90x1
90x1
90x0 verdoete vorm, etc, etc

PP/J(uit 't rek pakken, niet cleanen):
60x5
80x8 easy
90x5 voelde ook nog redelijk licht aan
90x4
90x4

Barbell holds:
60kg per hand x ong. 1.5 minuut
50kg x 2 minuut
50kg x 1.5 minuut
50kg x 1.5 m
50kg x 20 seconde :roflol:

En wat EaSehCurlZ.

Hehe, voelde alsof m'n onderarmen explodeerde.

je cleans en PP zijn niet ehct in verhouding, ik denk wel dat je meer zou kunnen pakken bij het cleanen mits betere techniek, hoe doe je ze, power of squat?

Dikke frontsquats.

je cleans en PP zijn niet ehct in verhouding, ik denk wel dat je meer zou kunnen pakken bij het cleanen mits betere techniek, hoe doe je ze, power of squat?
Afwisselend, deze training voornamelijk squat. Maar 't punt is dat ik bang ben dat ik doorzak bij 't opvangen onderin. Een powerclean voelt veel veiliger aan.

En m'n PP staat ook nog niet in verhouding tot m'n OHP. Moet aan veel punten werken, vooral het explosieve laatste gedeelte van de front squat en de positie van de bar. Vandaag deed ik 'em heel dicht tegen m'n hals aan en 't voelde al makkelijker dan eerst.

Sterke frontsquat & pushpresses, powerclean is ook nice jammer dat je je hand bezeerde. ( of is het niets ? )

Vandaag had ik een zware training in de planning, maar 't mocht niet zo zijn..:sad:
Squats:
tot 120kg met iemand "meegesquat" met veel herhalingen per set ivm conditie.

Cleans als warm-up voor deadlift:
60x10

Deadlift:
140x10 speed
180x1 speed
200x1 Ging zo makkelijk de lucht in..
210x0

Nog een brutale ruzie @ de gym na m'n deadlift fail.
Komt zo'n gozer naar me toe, zegt ie: Waar de **** ben je mee bezig??
Ik: deadliften.
Lacht ie me uit, begint ie met allemaal moeilijke woorden mij uit te leggen waarom ik niet moet deadliften maar beter hyperextensions kan doen.

"haha" Hij begaf zich echt op dun ijs en ik word niet snel kwaad. Ben al een lange tijd niet zo aggresief geworden tegen iemand..

Altijd komen ze mij bekritiseren als ik squat of deadlift maar zelf doen ze't nooit. Waarom kunnen ze niet gewoon hun bek houden en oprotten? Stelletje teringhonden.

'Nuff met de stoere praat.

Vandaag had ik een zware training in de planning, maar 't mocht niet zo zijn..:sad:
Squats:
tot 120kg met iemand "meegesquat" met veel herhalingen per set ivm conditie.

Cleans als warm-up voor deadlift:
60x10

Deadlift:
140x10 speed
180x1 speed
200x1 Ging zo makkelijk de lucht in..
210x0

Nog een brutale ruzie @ de gym na m'n deadlift fail.
Komt zo'n gozer naar me toe, zegt ie: Waar de **** ben je mee bezig??
Ik: deadliften.
Lacht ie me uit, begint ie met allemaal moeilijke woorden mij uit te leggen waarom ik niet moet deadliften maar beter hyperextensions kan doen.

"haha" Hij begaf zich echt op dun ijs en ik word niet snel kwaad. Ben al een lange tijd niet zo aggresief geworden tegen iemand..

Altijd komen ze mij bekritiseren als ik squat of deadlift maar zelf doen ze't nooit. Waarom kunnen ze niet gewoon hun bek houden en oprotten? Stelletje teringhonden.

'Nuff met de stoere praat.
:roflol:

al met al toch een aardige training, jammer van je fail op 210..
:thumbs:

Lekker dan....ik zou ook helemaal gek worden als zo'n eikel zo zou praten.

Mooie gewichten man!
Met 5 x 120 zit er meer in dan 1 x 130.

suc6

Btw he, heb je nog wat overgehouden aan Sheiko? Hoe waren je gains?

Ik weet 't niet echt. Op bank zeker niet want m'n schouders waren verdoet door 't vele bankdrukken. Misschien dat ik 5-10kg heb gewonnen op m'n squat &/of deadlift. 't Waren vooral hele intensieve trainingen.

Ik doe 't liever niet nog een keer voorlopig.:p

Edit: ik heb 't ook niet afgemaakt he? Ik ben na 2.5 week(?) met smolov begonnen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven