TK210
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 21
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 11%
Goeiemiddag mede dbb'ers!
Ik ben al een tijd actief op dit forum, heb van jullie vooral veel geleerd.
Het leek me nu wel tijd om een eigen trainingslog aan te maken
om mijn progressie bij te houden en tips en kritiek te ontvangen!
Ben 21 jaar en train nu 3 jaar en heb voor mijn idee een flinke groei gemaakt (mag ook wel)
ben sinds een paar weken flink op me eten aan het letten, geen snoep, koek, frisdrank, snacks etc.
alleen magere melk, vlees, ei, groente, noten en vezels. Ik train 4 keer in de week een 4-daags splitschema.
ik doe 3 keer in de week cardio 20 minuten na KT
Doel: vetpercentage van ongeveer 12% en meer massa.
ook wil ik mijn core strength versterken en daardoor beter worden met deadliften en squatten,
door een blessure 6 jaar geleden heb ik vaak last gehad van mijn onderrug dus dat voelde ik erg
bij het deadliften en squatten terwijl dat juist de belangrijkste oefeningen zijn. Twee en half jaar heb ik ze heel licht getraint en nu kan ik gelukkig weer volgas.
---------- Post toegevoegd Tue 3 Jan 2012 om 15:07 ----------
Vanavond post ik me eerste training Rug Triceps! Heb er zin in!
Hoop dat het lekker gaat met deadliften!!
Ik ben al een tijd actief op dit forum, heb van jullie vooral veel geleerd.
Het leek me nu wel tijd om een eigen trainingslog aan te maken
om mijn progressie bij te houden en tips en kritiek te ontvangen!

Ben 21 jaar en train nu 3 jaar en heb voor mijn idee een flinke groei gemaakt (mag ook wel)
ben sinds een paar weken flink op me eten aan het letten, geen snoep, koek, frisdrank, snacks etc.
alleen magere melk, vlees, ei, groente, noten en vezels. Ik train 4 keer in de week een 4-daags splitschema.
- Dag 1: Borst / biceps
- Dag 2: Rug / Triceps
- Dag 3: Schouders / traps
- Dag 4: Benen / kuiten
ik doe 3 keer in de week cardio 20 minuten na KT
Doel: vetpercentage van ongeveer 12% en meer massa.
ook wil ik mijn core strength versterken en daardoor beter worden met deadliften en squatten,
door een blessure 6 jaar geleden heb ik vaak last gehad van mijn onderrug dus dat voelde ik erg
bij het deadliften en squatten terwijl dat juist de belangrijkste oefeningen zijn. Twee en half jaar heb ik ze heel licht getraint en nu kan ik gelukkig weer volgas.
---------- Post toegevoegd Tue 3 Jan 2012 om 15:07 ----------
Vanavond post ik me eerste training Rug Triceps! Heb er zin in!
Hoop dat het lekker gaat met deadliften!!

Laatst bewerkt:

, nu serieus en geen clown
poses meer haha