The Lone Ranger
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik wil even wat citeren uit een boek wat ik aan het lezen ben en bijna uit heb. Ik vond het zelf zeer inspirerend. Het hele boek is een aanrader trouwens.
Ik moet je ook wijzen op het feit dat gebrek aan wilskracht een geestelijke kwaal is,' voegde Julian er tot mijn verbazing aan toe.' Als je aan deze zwakheid leidt, zorg dan dat je daar heel snel van af komt. Een flinke hoeveelheid wilskracht en discipline is één van de voornaamste attributen van iedereen met een sterk karakter en een mooi leven. Wilskracht geeft je de kans te doen wat je je hebt voorgenomen. Het is je wilskracht die het je mogelijk maakt 's ochtends om vijf uur op te staan en je geest te oefenen met meditatie, of om je diepste wezen op een koude winterdag met een wandeling in de bossen te voeden terwijl je warme bed lokt. Het is je wilskracht die je doet zwijgen wanneer een minder bewust persoon je beledigt of iets doet waarmee je het niet eens bent. Het is je wilskracht die je dromen naar voren schuift wanneer alles uitzichtloos lijkt. Het is je wilskracht die je de innerlijke kracht geeft je te houden aan je beloften tegenover andere, en misschien nog wel belangrijker, tegenover jezelf.