MuscleMeat

To Log or Not to log :=)

Ehh, hoezo begeven je benen het nou weer bij een militairy press????

• Topic Starter Topic Starter
Ehh, hoezo begeven je benen het nou weer bij een militairy press????

Geen flauw idee, maar ik begon te shaken als een gek. Mischien stond ik verkeerd ofzo.

Maar me benen trilde iig als bezetene, was ook eerste keer dat ik de MP deed, deed voorheen de shoulder press.

Update Benen + buikspieren

Squat-smith
15*30 warmup
12*60
8*80
6*90
4*100

Leg Press
12*80
10*100
6*130

Leg-Extension
12*45
8*55
6*65

Leg Curl
12*55
8*65
6*80

Buik
4x15 Crunches

Side-Raise
Niet gedaan, werd allemaal beetje vaag voor me ogen :o

Even pauze van 10 minuten genomen + wheyshake / Dextrose / bcaa's genomen

daarna nog 25 minuten gecardioot.
Had het gevoel dat ik wel meer kon bij verschillende oefeningen, maar was hele training al beetje wazig, had toch een goed ontbijt + pre-workout shake gehad en genoeg slaap.

Mischien komt het doordat ik mijn carbs aant terugvoeren ben, heb daarna ook nog 1 uurtje geslapen.

Laatst bewerkt:
Nu snap ik het helemaal niet meer, als je wel 100kg squat en flinke leg presses kan begrijp ik niet waarom je benen die militairy press niet aankunnen, is je dat wel vaker overkomen(bij andere oefeningen)? ???

Nu snap ik het helemaal niet meer, als je wel 100kg squat en flinke leg presses kan begrijp ik niet waarom je benen die militairy press niet aankunnen, is je dat wel vaker overkomen(bij andere oefeningen)? ???

Mischien ivm met stabilisers ik heb zelf ook geen flauw idee.

Vond het ook al zo raar, maar deze oefeningen deed ik in een smith-machine en op andere machines.

Die military press deed ik met een losse barbell, dus mischien zijn mijn stablisatoren nog niet zo goed ontwikkeld of iets, of hing ik té ver naar achteren.

Vandaag besloten om mijn maaltijden anders in te plannen, in plaats van 2 uur tussen elke maaltijd 3 uur, en elke maaltijd bevat nu minimaal 20 gram proteine.

Ben van Ei/Kool/Vet 50/30/20 naar 50/20/30 gegaan, en eet nu 2-3 uur voor dat ik naar bed ga niks meer, hoogstens water/groene thee.

Laatste maaltijd bestaat uit veel Eiwitten, en mijn 2 grootste maaltijden zijn het onbijt + Avondeten.

Verder eet ik totaal geen simpele koolhydraten meet, met uitzondering van de fructose in 2 stuks fruit per dag.

En dextrose op Krachtrainingsdagen.

Heb mijn calorieen teruggeschroefd van 2500 -> 2200-2300 en cardio.

Hopelijk gaat mij dit meer resultaat brengen, aangezien ik pas een halve kilo in 2.5 week ongeveer kwijt ben.

Verder heb ik nog mijn CLA inname van 3 gram per dag naar 4 gram verandert, en heb ik een ECGC concentraat(actieve bestanddeel van Groene tee) bijgenomen 2x 1 schep per dag.

Stats momenteel
93.8 (afwijking van 0.5 Kilogram)
Bodyfat: 22.1
LBM: 72-73
Buikomtrek:99.5

Ben wel in LBM toegenomen, maar kan ook dat mijn spieren nu verzadigd zijn met meer water, eens kijken wat dit experiment met mij gaat brengen.
Verder eet ik nu MINIMAAL 3x per week een vette vis, en de rest van de dagen hoge proteine maaltijden zoals Kip, Tartaar etc

Heb mijn calorieen teruggeschroefd van 2500 -> 2200-2300 en cardio.

Hopelijk gaat mij dit meer resultaat brengen, aangezien ik pas een halve kilo in 2.5 week ongeveer kwijt ben.

Cardio opvoeren zal al veel helpen. Halve kilo in 2,5 weken is idd te weinig.

Heb een foto toegevoegd aan mijn galarij, die recent is.
Ga steeds na mijn doel een nieuwe foto plaatsen of na 2 doelen.

Iemand nog poses die ik kan doen?

Update

Schouders -

Military press / Korte Stang

12*10 | + 2.5
10*10 | /
7 *12.5 | +0.5
4*15 | PR / Nog erg onstabiel.

Barbell Shrug
12*50 + ?
8*60 + ?
6*90 + 10

Dumbbell Front-Raise(eerst barbell FR) nu vervangen door dumbbell row
12*9
8*10
6*12

Biceps

Barbell Curl / Ez-Stang
12*10 | +5
8*12.5| + 2.5
6*15 | 2.5

Hammer Curl
12*8
12*10
8*14
6*16

Concentration-Curl / Op bankje
12*12 | +2
8*14 | +2
8*16 | +2
6*18 | PR

Lekkere training, bij bepaald oefeningen meer sets gedaan omdat ik nog energie zat overhad :P

vandaag was dramatisch.

Was heletijd duizelig dus ben vantevoren gekapt, denk dat het komt omdat ik niet genoeg gegeten heb over de dag doormiddel van omstandigheden.

Had braakneigingen, en alles was zo slap als een nat-washandje. zelfs 10kilo pendlay rows gingen vandaag niet :(

lekker vroeg naar bed..Beterschap!

Terug
Naar boven