MuscleMeat

to put on mass : Heavy Weight vs High Reps

Heavy Weight vs High Reps


  • Totaal stemmers
    93

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat wordt hier beschouwd als hoog rep aantal ? meer dan 20 ? Indien ja is dat dan werkelijk nog nuttig voor hypertrofie ?
 
Wat wordt hier beschouwd als hoog rep aantal ? meer dan 20 ? Indien ja is dat dan werkelijk nog nuttig voor hypertrofie ?

Voor mij is 20 wel een beetje de max en dat doe ik eigenlijk alleen voor spieren als rear en side delts en af en toe voor quads als ik zin heb om mezelf te martelen.

Alle andere spiergroepen doe ik in 6-12.
 
Wat wordt hier beschouwd als hoog rep aantal ? meer dan 20 ? Indien ja is dat dan werkelijk nog nuttig voor hypertrofie ?
Is dat gevoelsmatig, of kan je dat ook onderbouwen?
 
Voor mij is 20 wel een beetje de max en dat doe ik eigenlijk alleen voor spieren als rear en side delts en af en toe voor quads als ik zin heb om mezelf te martelen.

Alle andere spiergroepen doe ik in 6-12.
Ha ok, dacht ook aan maximum 20 herhalingen. Ja dat moet goed te doen zijn. Kan mij voorstellen dat rear en side delts dan een goede pomp krijgen. Het vuur er in.
 
Ha ok, dacht ook aan maximum 20 herhalingen. Ja dat moet goed te doen zijn. Kan mij voorstellen dat rear en side delts dan een goede pomp krijgen. Het vuur er in.

Met 20 reppers krijg je in elke spiergroep een goede pomp.

Ben zelf meer van lowreps, vind het leuk om sterk te worden. Kijk ik hier op het forum dan zie ik dat de grotere jongens voornamelijk op reps trainen en in verhouding weinig kracht hebben.
 
1597180257296.png


Voor mij heeft dit het eigenlijk altijd redelijk duidelijk uitgelegd en meestal dans ik zelf ook tussen 5-8 voor Compounds en 8-12 voor Isolation.
 

Let vooral op de datum.


Maar aangezien dit een topic uit 2015 betreft
sluit ik deze en stel ik aan geintresserde voor een nieuw topic te starten.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven