AndroidHealthClinic

Toekomst

RichardV

Colossal Veteran
Waardering
155
Mannen,

ik ben er al over uit dat ik een kuurtje ga pakken, alleen wanneer is altijd maar afwachten bij mij.
Had steeds wel een andere reden om het uit te stellen:
Huis kopen, kindje maken, blessure, verbouwing, geen geld, noem maar op.
Nu zit er over een paar maanden weer een kleine in de pijpleiding die op zoek zal naar zijn toekomstige moeder:D dus het zal nog ff duren.
Dus ik heb nog alle tijd om alles goed te overdenken.

Maar nu dus de volgende dingen:
Ik was van plan om een Test E met Deca te pakken. Echter in de puberteit weet ik mij te herinneren (voor mij toch wel al weer een tijdje terug) had ik altijd wel last van lichte schijfvorming. Hier heb ik nu geen last meer van.
Echter ben ik bang dat door bovengenoemde combi dit misschien wel snel zal terug komen.
Dus ik zat te denken om misschien iets anders te pakken.
Wat ik wil:
Puur massa. Groter worden is het enige wat mij boeit. Maar mijn gezondheid is ook niet onbelangrijk.
Dat ik als basis test e ga gebruiken is mij ook wel duidelijk. Dat dit geen 250 mg zal zijn ook. Denk aan een 500 (misschien zelfs wel 750) voor 12 weken als basis.
Probleem is dat ik pil/tablet met geen mogelijkheid wegkrijg (is iets geestelijks:D ). Dit heb ik al van kleins af aan.
Het voordeel is: Spuiten boeit me geen ene moer;)

Maar wat zouden jullie als de ultieme opbouwcombi zien in combinatie met test E.
Gewoon een Bold dan?

Ik weet dat het mijn 1e kuur zal worden, maar ik train al iets langer als gemiddeld, ben een stukkie zwaarder als gemiddeld, en wil gewoon de komende 5 jaren (ik denk dat ik die periode zal kuren) gewoon hele dikke gains halen. Dus ben ook bereid om wat zwaarder te gaan als gemiddeld.
Uitgaande van 2x per jaar, is dus 10 kuren.

Ik wacht jullie reactie met smart af:D

In jouw geval is een start met een test only een goed idee. Waarna je je 2e kuur een combi kunt nemen met dezelfde hoeveelheden test als de vorige keer plus de bold en eventueel winstrol erbij.

En vanaf daar kun je het wel weer aanzien denk ik. Dan heb je al iig je 2 kuurtjes vooruit gepland.

Ik denk zelf wel dat mijn voorstel een goede optie is. :)

• Topic Starter Topic Starter
Maar Suat, is het dan bijvoorbeeld niet zonde om niet gelijk een stack te nemen?
Kijk ik ben geen 20 meer he. Dus ik hoef niet meer zo uit te proberen of iets werkt en bang te zijn dat ik met mijn 22ste al alle kuren heb geprobeerd.

Dus een test E 500 mg per week only zal moeten voldoen.
Klinkt zo weinig haha.

Zou altijd het een en ander stacken. Alleen test is leuk als je wil weten hoe je op test reageerd, jij wil groeien. Zou beginnen met 500 test en 400 deca. Is vrij netjes voor een vent als jij..

Brutez zei:
Zou altijd het een en ander stacken. Alleen test is leuk als je wil weten hoe je op test reageerd, jij wil groeien. Zou beginnen met 500 test en 400 deca. Is vrij netjes voor een vent als jij..

Maar die combi kan toch flinke gyno problemen opleveren?
Ben daar denk ik best gevoelig voor.
En zou je niet eerder 500 om 200 doen, of 750 om 400?

tja best wel moeilijk

aangezien je best wel een groot menneke bent.. :D

1-3 100mg test prop eod
1-12 750 mg test e ew

en anders zou ik voor zoiets gaan:

1-3 100mg test prop eod
1-12 500mg test e ew
1-12 500-750 mg bold ew

G21 zei:
tja best wel moeilijk

aangezien je best wel een groot menneke bent.. :D

1-3 100mg test prop eod
1-12 750 mg test e ew

en anders zou ik voor zoiets gaan:

1-3 100mg test prop eod
1-12 500mg test e ew
1-12 500-750 mg bold ew

Jij wordt jonger met de week;)

Je frontload met prop is wel leuk, maar mij boeit het niet hoe snel ik in het begin er op reageer. Heb immers nooit wat gepakt, dus het gevoel van een kuur heb ik toch nog niet. Dus ik denk dat ik dan net zo goed de test gewoon normaal op 12 weken kan pakken, of zit er nog een ander voordeel aan?

Yo Ries

Bf 26.9%

Is best aan de hoge kant als je een bulker erin wil trappen..daarbij zeg je zelf dat je in je puberteit gevoelig was voor gyno. Zou daarom toch wat voorzichtiger je doelstelling benaderen..

Waarom niet eerst proberen je BF naar beneden te schroeven? (eventueel met de daarbij behorende middelen)

Ook gezien de tijd van het jaar..zou ik (in jou situatie) besluiten tot een cutting-kuur ipv bulk

12 weken test e of p /bold/winny bijvoorbeeld

en hou de deca in je achterhoofd voor het winterseizoen..

just my two cents

RichardV zei:
Maar Suat, is het dan bijvoorbeeld niet zonde om niet gelijk een stack te nemen?
Kijk ik ben geen 20 meer he. Dus ik hoef niet meer zo uit te proberen of iets werkt en bang te zijn dat ik met mijn 22ste al alle kuren heb geprobeerd.

Dus een test E 500 mg per week only zal moeten voldoen.
Klinkt zo weinig haha.

Ik ben sowieso geen voorstander van een testonly zodat je kunt weten of je er goed op reageert. Een eerste kuur raad ik altijd een stack test/deca aan. Maar aangezien jij gevoelig bent voor gyno zoals je zelf al aangeeft valt deca dus af.

Dan denk ik bij mezelf. Om nu als eerste kuur op 1-1,5gr aas ew te zitten is mss ook iets teveel van het goede. Ik denk dat jij gezien je stat's die ik me nog kan herinneren (om en nabij de 100kg dacht ik) beter op 750mg testonly kunt zitten dan een stack van bijv 500mg test/500mg bold. Want de bold lijkt me denk ik ook te weinig voor je. En wanneer je het hoger gaat doseren, tja..dan zit je wel weer met een grotere hoeveelheid aas in je lichaam en dat al in je eerste kuur.

Vandaar dus mijn keuze op een testonly valt.

Zit nu op een gemeten bf door de vrouw van 24,8 (2 weken terug). Over 2 weken meet ik pas weer.

Ik ga de kuur pas pakken in oktober/november waarschijnlijk.
En waarschijnlijk ga ik nu cutten tot 125 kg ongeveer om dan een mega bulk kuur te pakken.

@ suat...hij weegt 140kg..vandaar die mg's!!

RichardV zei:
Zit nu op een gemeten bf door de vrouw van 24,8 (2 weken terug). Over 2 weken meet ik pas weer.

En waarschijnlijk ga ik nu cutten tot 125 kg ongeveer om dan een mega bulk kuur te pakken.

Men is werkelijk nooit tevreden met het lichaam dat men heeft en wordt altijd kritischer :D

Maar 140kg is verdomd veel. Als we t hebben over aanleg, pff.....

Dan is de testonly mss toch te weinig?? Ik weet t niet meer. RichardV...doe maar wat je wilt want met zulke stat's kun je vrijwel alles denk ik. :)

Iig succes met je zoekreis naar de "perfecte" kuur!

haha succes met het plannen van je kuur kerel :) Als jij klaar met je kuren bent zal zelfs Mr Ronnie bleek zien van de schrik ;)

RichardV zei:

Wat is zo je einddoel? starten op 125kg en dan 10 kuren... Laat eens wat zotte cijfers horen :D

gymnasia zei:
Wat is zo je einddoel? starten op 125kg en dan 10 kuren... Laat eens wat zotte cijfers horen :D

Heb vaker 180 kg genoemd als einddoel bij 20%.
150 in wedstrijdshape vind ik ook wel iets hebben.
Zal ook afhankelijk zijn hoe ik ga reageren op de test.
Veel normale medicijnen (morfine en dergelijke) reageerden bij mij niet.
Was erg lastig. Moesten mij schoonmaken naar een motorongeval werkte geen enkele pijnstiller. Was vrij pijnlijk kan ik je vertellen:D Maar dit kan ook door de adrenaline komen.

Maar een paracetamol werkt super bij mij weer (neem nooit iets, dus sloeg in als een bom).

We zullen zien wat de toekomst gaat brengen.

@Suat:
Ik wil bijvoorbeeld geen sth insuline en dat soort spul gebruiken.
Dus zal mij toch moeten beperken tot normale middelen:D

inject dbol missch als kickstart...als je prikken toch niet erg vind:)

klaas zei:
inject dbol missch als kickstart...als je prikken toch niet erg vind:)

Heb je dbol als inject?
Jummie:D
Kan dan idd een nice frontkick zijn.
Hoeveel mg heb je dan nodig wanneer je injectable pakt. Zelfde als bij oral?

is die dbol ook niet link voor je t**ten?

Volgens mij minder als Deca, maar durf ik niet met zekerheid te zeggen.

tsja ik heb er ook geen verstand van, maar had wel eens ergens opgevangen dat bij gebruik van dbol je testosteron nogal makkelijk omzet naar oestrogenen. Maar of dat bij korte duur, in de zin van een kick start ook nog zo is, weet ik niet.

Terug
Naar boven