AndroidHealthClinic

Toekomst

ja ik zit te denken aan 500 test met 200-400deca wat b6 erbij tegen progesteron, die tabs zijn kleiner als de pil voor vrouwen,,.. en mss kickstart vloeibare dbol die kan je drinken..

zijn zeer veel mogelijkheden. maar voor massa is test deca dbol natuurlijk de combi!

Ik vind deze wel wat voor je:
week 1 t/m 12 500 mg test enanth
week 1 t/m 12 600 mg primobolan.

RichardV zei:
Heb vaker 180 kg genoemd als einddoel bij 20%.
150 in wedstrijdshape vind ik ook wel iets hebben.
Veel normale medicijnen (morfine en dergelijke) reageerden bij mij niet.
Was erg lastig. Moesten mij schoonmaken naar een motorongeval werkte geen enkele pijnstiller. Was vrij pijnlijk kan ik je vertellen:D Maar dit kan ook door de adrenaline komen.
wat een post :D

volgens mij is Dbol toch veel riscanter voor gyno dan deca.

• Topic Starter Topic Starter
hardgainers zei:
ja ik zit te denken aan 500 test met 200-400deca wat b6 erbij tegen progesteron, die tabs zijn kleiner als de pil voor vrouwen,,.. en mss kickstart vloeibare dbol die kan je drinken..

zijn zeer veel mogelijkheden. maar voor massa is test deca dbol natuurlijk de combi!

Kerel,

wat is dat B6? Ken het niet?
Bij mij is het vooral iets psychisch. Kan stukken vleesweggompen zonder probleem maar het kleinste pilletje word ik para!

RichardV zei:
Heb vaker 180 kg genoemd als einddoel bij 20%.
150 in wedstrijdshape vind ik ook wel iets hebben.
Zal ook afhankelijk zijn hoe ik ga reageren op de test.
Veel normale medicijnen (morfine en dergelijke) reageerden bij mij niet.
Was erg lastig. Moesten mij schoonmaken naar een motorongeval werkte geen enkele pijnstiller. Was vrij pijnlijk kan ik je vertellen:D Maar dit kan ook door de adrenaline komen.

Shrek, ben jij dat?

Maar als je geen pillen wil/kan slikken hoe ga je dat dan doen met je nakuur???

Ik kan niet wachten totdat je log er komt kerel (als je je kuur in elkaar gesleuteld hebt).

Ben erg benieuwd, veel succes :thumbup:

steppie zei:
Maar als je geen pillen wil/kan slikken hoe ga je dat dan doen met je nakuur???

Scherp opgemerkt....ben ik ook wel benieuwd naar,Ries.

Ik zou zowiezo kiezen voor zekerheid en zou gaan voor 750mg test en gewoon 400mg deca ernaast.Van test kan je net zo goed gyno krijgen dus je moet er gewoon proviron of een andere anti-e naast zetten.

Tabs evt fijnstampen en mengen in wat sap en dan opdrinken....neem aan dat je dit ook had bedacht voor je nakuur...

En dit in het oog houdende....voor brute massa gewoon meteen 50mg dbol ernaast zetten gedurende 4-6 weken.

150kg wedstrijd shape ga je niet redden bro:D
maar je stats zijn wel ziek al..
ik heb er niet heel veel verstand van maar ik wens je alvast veel suc6

RichardV zei:
Mannen,

Probleem is dat ik pil/tablet met geen mogelijkheid wegkrijg (is iets geestelijks:D ). Dit heb ik al van kleins af aan.
Het voordeel is: Spuiten boeit me geen ene moer;)

Je heb tegenwoordig ook vloeibare orals. Smaken erg lekker (zoiets als tequila)
maar met een slok melk ofzo is het wel te doen

tokkel zei:
Je heb tegenwoordig ook vloeibare orals. Smaken erg lekker (zoiets als tequila)
maar met een slok melk ofzo is het wel te doen

zover als ik weet belemmerd melk juist de opname??

Testo zei:
Tabs evt fijnstampen en mengen in wat sap en dan opdrinken....neem aan dat je dit ook had bedacht voor je nakuur....

Moet je een bij clomid proberen;) :barf: 1keer gedaan dat is wel 10ranziger dan een aperine

Hehehe....Clomid is idd megaranzig.....ik heb wel es gehad dat er een tab in mn strot bleef hangen.....t*ring wat een shitsmaak zeg!!!:eek: :eek:

punani zei:
150kg wedstrijd shape ga je niet redden bro:D
maar je stats zijn wel ziek al..
ik heb er niet heel veel verstand van maar ik wens je alvast veel suc6

We zullen zien:D

Nolva mag je volgens mij fijnmaken dus geen probleem dan he.
Ach ik moet ooit maar eens van die slikfobie zien af te komen;)

Testo zei:
Scherp opgemerkt....ben ik ook wel benieuwd naar,Ries.

Ik zou zowiezo kiezen voor zekerheid en zou gaan voor 750mg test en gewoon 400mg deca ernaast.Van test kan je net zo goed gyno krijgen dus je moet er gewoon proviron of een andere anti-e naast zetten.

Tabs evt fijnstampen en mengen in wat sap en dan opdrinken....neem aan dat je dit ook had bedacht voor je nakuur...

En dit in het oog houdende....voor brute massa gewoon meteen 50mg dbol ernaast zetten gedurende 4-6 weken.

Lijkt me wel een geil plan dit.
Combi met proviron, nice. Hoeveel proviron zou ik ongeveer moeten pakken? Afhankelijk van de gevoeligheid?

En een 750 om 200 zal dat veel verschil maken?

RichardV zei:
Lijkt me wel een geil plan dit.
Combi met proviron, nice. Hoeveel proviron zou ik ongeveer moeten pakken? Afhankelijk van de gevoeligheid?

En een 750 om 200 zal dat veel verschil maken?

Begrijp niet goed waarom je zo een deca fobie hebt ? :D

Terug
Naar boven