Fitness Seller

Toekomst

RichardV zei:
Ben niet alleen homofoob. Maar dat geval tussen mijn benen mag natuurlijk niet gaan weigeren he;)

Met de hoeveelheid test die je erbij zet denk ik eerder dat je linker en rechterhand gaan weigeren :D

• Topic Starter Topic Starter
Zal ik denk dus zoiets worden
week 1-12 test e 750
Week 1-10 deca 400 (of 200;))
Misschien wat Proviron voor het geval dat.
Nolva
En HCG indien nodig.
Maar ik sta open voor meerdere mogelijkheden.
Heb nog alle tijd om te puzzelen:)

RichardV zei:
Zal ik denk dus zoiets worden
week 1-12 test e 750
Week 1-10 deca 400 (of 200;))
Misschien wat Proviron voor het geval dat.
Nolva
En HCG indien nodig.
Maar ik sta open voor meerdere mogelijkheden.
Heb nog alle tijd om te puzzelen:)

HCG zal zeker nodig zijn met die hoeveelheden en de duur van 12 weken .
Alleen begrijp ik nog steeds niet goed de functie van Proviron .

Little Me zei:
HCG zal zeker nodig zijn met die hoeveelheden en de duur van 12 weken .
Alleen begrijp ik nog steeds niet goed de functie van Proviron .

Anti oestrogeen:

The best thing to stack it with is testosterone of course. Its most easily bound to SHBG and albumin, and deactivated for up to 98%. Since the DHT can compete for these structures with higher affinity it would naturally lead to a higher yield of whatever testosterone product you stacked it with. Since DHT levels are notably higher now there is also more stimulation of the androgen receptor causing more strength gains, and because of its affinity for aromatase the overall estrogen level decreases as well. This has as a result that gains are leaner, and once again the overall testosterone yield is increased as less I converted at the aromatase enzyme

BC

RichardV zei:
Anti oestrogeen:

The best thing to stack it with is testosterone of course. Its most easily bound to SHBG and albumin, and deactivated for up to 98%. Since the DHT can compete for these structures with higher affinity it would naturally lead to a higher yield of whatever testosterone product you stacked it with. Since DHT levels are notably higher now there is also more stimulation of the androgen receptor causing more strength gains, and because of its affinity for aromatase the overall estrogen level decreases as well. This has as a result that gains are leaner, and once again the overall testosterone yield is increased as less I converted at the aromatase enzyme

BC

Lees ik in andere topics dat je dan eigenlijk beter gewoon nolva kan nemen aan 20 mg/dag de gehele kuur . Meningen verschillen uiteraard maar denk dat je anti-e tegen gyno bedoeld is ?

Little Me zei:
Lees ik in andere topics dat je dan eigenlijk beter gewoon nolva kan nemen aan 20 mg/dag de gehele kuur . Meningen verschillen uiteraard maar denk dat je anti-e tegen gyno bedoeld is ?

Nolva kan idd ook worden gebruikt tegen Gyno. Echter tempert dat zover ik weet (ben ook nog een lkeek op dit gebied) ook de werking van Test. Dit middel doet dat niet. Zover ik het uit de tekst haal. Eerder versterking op.

RichardV zei:
Nolva kan idd ook worden gebruikt tegen Gyno. Echter tempert dat zover ik weet (ben ook nog een lkeek op dit gebied) ook de werking van Test. Dit middel doet dat niet. Zover ik het uit de tekst haal. Eerder versterking op.

Ja lees ook net iets . Proviron zou aromatiseren tegengaan en nolva en clomid zijn blokkers .

Hier staat er ook wel interessante uitleg :

[Link niet meer beschikbaar]

[Link niet meer beschikbaar]

Weet wel niet of die page heel betrouwbaar is .

chunky zei:
tsja ik heb er ook geen verstand van, maar had wel eens ergens opgevangen dat bij gebruik van dbol je testosteron nogal makkelijk omzet naar oestrogenen. Maar of dat bij korte duur, in de zin van een kick start ook nog zo is, weet ik niet.
Dbol aromatiseert heel makkeleijk, waardoor je lichaam oestrogeen overschot gaat inzetten om de testestoronbalans te herstellen na zo'n hoog testpeil...oestrogeen zet vocht en vet aan ...dus..aan de nolva!!!

ries aan de roids?:):):):) :rocknana: bel de kranten :hedbang:

RobertHosper zei:
Dbol aromatiseert heel makkeleijk, waardoor je lichaam oestrogeen overschot gaat inzetten om de testestoronbalans te herstellen na zo'n hoog testpeil...oestrogeen zet vocht en vet aan ...dus..aan de nolva!!!

Proviron is een betere keuze(na de dbol natuurlijk)vanwege dat SHBG-verhaal wat Ries postte.
Je wil ook helemaal niet al je oestrogeen killen want je hebt het ook nodig om te groeien.
En Ries wil voor maximaal resultaat gaan en dan moet je niet mauwen over een beetje vocht,dat verdwijnt na de kuur zowiezo weer.

En 400mg deca is een mooie hoeveelheid,Ries......200mg is net weer ff te weinig voor een beul van jouw formaat.

Testo zei:
Proviron is een betere keuze(na de dbol natuurlijk)vanwege dat SHBG-verhaal wat Ries postte.
Je wil ook helemaal niet al je oestrogeen killen want je hebt het ook nodig om te groeien.
En Ries wil voor maximaal resultaat gaan en dan moet je niet mauwen over een beetje vocht,dat verdwijnt na de kuur zowiezo weer.

En 400mg deca is een mooie hoeveelheid,Ries......200mg is net weer ff te weinig voor een beul van jouw formaat.

Okeoke monster je hebt me overtuigd:D
Trouwens ga eens wat eerder slapen man. Ik ben al weer wakker;)

tja als t toch te doen is om massa zou ik persoonlijk voor tren en test gaan.
heb een deca-fobie

RichardV zei:
Volgens mij minder als Deca, maar durf ik niet met zekerheid te zeggen.

Mensen die gevoelig zijn kunnen het ook zeker krijgen van dbol. Een maat van me had een dbol only en kreeg al gyno. Dus het is zeker niet uitgesloten. En trouwens...elke dag spuiten vind ik ook weer iets te enthousiast. Je kunt gewoon eod testprop zetten.

Huh? Wie heeft het over elke dag spuiten Suat?
Ben ik zeker niet van plan hoor.
Of bedoel je bij dbol?

RichardV zei:
Huh? Wie heeft het over elke dag spuiten Suat?
Ben ik zeker niet van plan hoor.
Of bedoel je bij dbol?

Nee, eerder op pagina 1 stelde een Klaas voor dat anders dbol inject kon gaan gebruiken. Dat moet je elke dag zetten. En ik vind dat iets te enthousiast en ben van mening beter testprop te zetten. Vandaar mijn post. ;)

RichardV zei:
Heb je dbol als inject?
Jummie:D
Kan dan idd een nice frontkick zijn.
Hoeveel mg heb je dan nodig wanneer je injectable pakt. Zelfde als bij oral?

Ik kon het beter hierop antwoorden, dat van de dbolinject. Klaas stelt je op pagina 1 dbol inject voor. En daarop geef ik weer mijn mening. :)

Terug
Naar boven