Fitness Seller

Toekomst

• Topic Starter Topic Starter
Suat zei:
Ik kon het beter hierop antwoorden, dat van de dbolinject. Klaas stelt je op pagina 1 dbol inject voor. En daarop geef ik weer mijn mening. :)

Hehe, dat was alleen maar een suggestie he., Maar Dbol vergelijken met test prop lijkt me ook weer niet correct;)

RichardV zei:
Hehe, dat was alleen maar een suggestie he., Maar Dbol vergelijken met test prop lijkt me ook weer niet correct;)

Wat ik eigenlijk niet goed begrijp ( weeral ;) ) is dat je niet gewoon voor een standaart eerste kuur gaat zoals al de beginners . Ok je bent al een serieuze vent van jezelf dus zal je de waarden wel een beetje hoger dan een ander kunnen zetten . Maar voor de rest ben je toch evengoed een test maagd . :D

week 1 t/m 12 : 500 mg sustanon
week 1 t/m 10 : 400 mg deca

hcg en dan nakuur .

Haha ben nog wel een maagd, maar ik wil gewoon in een paar kure hele serieuze resultaten hebben he.

HCG alleen indien nodig. Niet altijd van toepassing in mijn ogen

als ik zo groot als jou was zou ik idd gewoon de test op 750mg p/w en de deca op 400mg p/w houden. dan moet het helemaal goed komen lijkt mij.
PS: is dit nou echt de 1e keer dat je wat gaat gebruiken?

Richard ga je eerst cutten naar die 8 % ? ;)

king x zei:
als ik zo groot als jou was zou ik idd gewoon de test op 750mg p/w en de deca op 400mg p/w houden. dan moet het helemaal goed komen lijkt mij.
PS: is dit nou echt de 1e keer dat je wat gaat gebruiken?

Ne ejoh, heb al 7 kuren gehad:o

Dus ja, want anders zou ik dat niet zeggen!:D

Richard vraagje oftopic:Waarom ga je niet cutten?Vind je jezelf niet groot genoeg;)Ik las ook dat je vrij hoog in je Bf zit,25%toch, stel je wil op 15%bf zitten dan moet eerst nog 13kilo verliezen,dat is een flinke opgave opzich al!
Waarom dan een massa kuur en niet is om te cutten. Dan ga je er met 130kg of meer veel strakker/droger en nog massaler uit zien.:eek:

Je kan mooie combo's maken met producten zoals Tren,Primo,Masteron,Bold,Winstrol

Succes!

XLarge zei:
Richard vraagje oftopic:Waarom ga je niet cutten?Vind je jezelf niet groot genoeg;)Ik las ook dat je vrij hoog in je Bf zit,25%toch, stel je wil op 15%bf zitten dan moet eerst nog 13kilo verliezen,dat is een flinke opgave opzich al!
Waarom dan een massa kuur en niet is om te cutten. Dan ga je er met 130kg of meer veel strakker/droger en nog massaler uit zien.:eek:

Je kan mooie combo's maken met producten zoals Tren,Primo,Masteron,Bold,Winstrol

Succes!

Haha, daarom ben ik nu ook aan het cutten. Kuurtje staat gepland waarschijnlijk rond november. Afhankelijk hoe snel de vrouw zwanger mag zijn.:D

Tegen die tijd, zelfs met mijn tempo dieet, ben ik al een stuk lager in mijn bf.

RichardV zei:
Haha, daarom ben ik nu ook aan het cutten. Kuurtje staat gepland waarschijnlijk rond november. Afhankelijk hoe snel de vrouw zwanger mag zijn.:D

Tegen die tijd, zelfs met mijn tempo dieet, ben ik al een stuk lager in mijn bf.
slow but steady...vind wel goede manier om niet te snel aftevallen...verlies je tenminste ook niet veel spiermassa..

klaas zei:
slow but steady...vind wel goede manier om niet te snel aftevallen...verlies je tenminste ook niet veel spiermassa..

Dat ook. En ik ben gewoon lui en houd van lekker eten en drinken:D

zozo 140 kilo naturel?? hoe lang ben je als ik vragen mag?
zou gewoon voor test deca op hoge dosering gaan als ik jou was, mits je bf goed onder de 17% ligt
hoop dat je een log gaat bij houden:D

ben je zeker weten naturel richard?;)

maartenonnink zei:
zozo 140 kilo naturel?? hoe lang ben je als ik vragen mag?
zou gewoon voor test deca op hoge dosering gaan als ik jou was, mits je bf goed onder de 17% ligt
hoop dat je een log gaat bij houden:D

1.93. Train wel al 10 jaar he. Begon met 78 kg.
@Xlarge: Jahoor, zeker weten:D

Jij gaat na die 10 kuurtjes echt een monster worden Rich. :cool:

Ik zou dat cutten trouwens wel serieus nemen, en proberen iig onder de 20% te komen, liefst in de buurt van de 15%, die paar kilotjes spiermassa vliegen er tijdens je kuur zo weer aan in de eerste weken. En als je het goed aanpakt zal het sowiezo wel meevallen met het spierverlies. Anders ga je wel echt letterlijk uit je vel groeien tijdens je kuur en als je dan later nog een keer wat droger zou willen komen te staan komen de vellen er bij te hangen. Er is een grens aan hoever je je huid kan rekken en die heb je nu wel bereikt.

go nonkel Richard!!:rocknana: :rocknana:

kben benieuwd op wat jij gaat stranden van resultaat(mr kdenk da jij da ook bent)

RichardV zei:
Heb je dbol als inject?
Jummie:D
Kan dan idd een nice frontkick zijn.
Hoeveel mg heb je dan nodig wanneer je injectable pakt. Zelfde als bij oral?
Ja kan ook de d-bol inject opdrinken hoef je niet een tab te slikken of 1 of 2 ker per dag te prikken.

wow ries is getting HUGE!!
he, maar ben je alweer een kleine aan ut fokkuh? t*ring man jij ligt ook niet stil he hoe moet dat dan in de tent deze zomer?

ik zou geen deca nemen,

1. je zit al hoger in je vet
2. deca op400mg is zelfs met provi riskant voor gyno
2. deca brengt soms ook wat nadelen met zich mee(decadick) de ene heeft het ,de andere niet, miss vind je vrouwtje het niet erg als je ff out of the game bent dus dan is dit geen minpunt voor je...

kzou eerder

1-12: 500 mg Test E
1-10: 500 mg primobolan
10-14: Winstrol inject 50mg eod
1-14: 50mg proviron per dag

15-16-17-18: nakuur nolva/clomid etc

beresterk,beregeil en steenhard word je van die kuur...;)
en geen nood in een eerste kuur aan meer als een gram aas he mannen, denk na, ookal is i 120kg bij start kuur, een eerste kuur van 500/500 slaat in als een bom bij IE DE REEN zekers weten:D ik ken er niet veel(zelfs niemand) die als eerste kuur 500/500 hebben gedaan.
is misschien een beetje duurder als deca, maar minder sides,en meer kwaliteit ervoor in de plaats!

idaad wel geile kuur die van beastnr1, wel beetje prjizig maar blijft natuurlijk wel goeie shit..

Terug
Naar boven