Fitness Seller

Tomorowland !

wim1988

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Al Wie Op Tommorland zat , Hier even je Mening :D

ik persoonlijk vond het echt goed eb vooral bij Q-dance gestaan
aleen het einde was zwaar k*t
heb wel gevochte :rolleyes: k*t steward had een vriend van me neergeslage
en ja die pilletjes he :o

greetz wim

Haha,shit happens kerel,ik had er graag naartoegegaan maar zondag kwam niet zo goed uit.

Tof hoor Wim dat je gevochten hebt op een dancefestijjn! :thumbs:

:rolleyes:

Ik ben twee dagen geweest, ik verbleef twee dagen op de camping, festival op zich was super maar de camping trok op geen zak.

2 douches voor 2000 man is toch iets te weinig... maar op een festival was ik me toch nooit, lekker stinken:p

• Topic Starter Topic Starter
JollyJumper zei:
Ik ben twee dagen geweest, ik verbleef twee dagen op de camping, festival op zich was super maar de camping trok op geen zak.

2 douches voor 2000 man is toch iets te weinig... maar op een festival was ik me toch nooit, lekker stinken:p

ja die artisten vandaar :D die wassen hun eige ook niet zo te zien

wim1988 zei:
Al Wie Op Tommorland zat , Hier even je Mening :D

ik persoonlijk vond het echt goed eb vooral bij Q-dance gestaan
aleen het einde was zwaar k*t
heb wel gevochte :rolleyes: k*t steward had een vriend van me neergeslage
en ja die pilletjes he :o

greetz wim

Euj Wim

Nee kwas er nie,maar t klinkt echt te strak. Stewards zijn gewoon suckers, Haters, die pille tja man, gewoon vet relaxed.

Later, Arie

wim1988 zei:
Zonder een vechtpartij op het eind is het ook geen echt Techno-trance-hardstyle-whatever feest geweest natuurlijk.

Typisch dat op Lowlands (meer als 50.000 bezoekers die na 3 dagen allemaal even gaar zijn) dat soort dingen niet gebeuren.

Hoewel vrienden van me hebben gezien hoe een agresieveling bij de 24 uurs tent ruzie zocht (in z'n eentje, dat dan weer wel). Binnen een paar tellen werd hij met een soort american football tackel tegen de grond aan gekwakt door een oversized security aap, waarop iedereen die het hele gebeuren had gezien de security dude een stevig welverdiend applaus gaf. :D

niemand anders ? komaan moet wel :D er liepe wel wat brede gaste rond :D

Ik heb een hekel aan ventjes die agressief lopen te doen op feestjes en op die manier de sfeer lopen te verpesten.
Als ik naar een feest ga wil ik uit mn dak kunnen gaan en plezier maken niet gaan lopen ruzieën met een of andere droogkloot.

SHUTTERSPEED zei:
Ik heb een hekel aan ventjes die agressief lopen te doen op feestjes en op die manier de sfeer lopen te verpesten.
Als ik naar een feest ga wil ik uit mn dak kunnen gaan en plezier maken niet gaan lopen ruzieën met een of andere droogkloot.

er was perfecte sfeer , aleen helemal opt eidne ehct helemaal want muziek was al +- 10 min gedaan en ja er ware wa woorde en die steward sloeg die dude ko en ja een vriend ko slage van +- 30 gabberkes:D dan zedde ni goe bezig :P

wim1988 zei:
er was perfecte sfeer , aleen helemal opt eidne ehct helemaal want muziek was al +- 10 min gedaan en ja er ware wa woorde en die steward sloeg die dude ko en ja een vriend ko slage van +- 30 gabberkes:D dan zedde ni goe bezig :P

zie het al helemaal voor me

wim1988 zei:

die maat van je krijgt niet zomaar klappen (en let even op je taal, dit is niet te lezen...)

ik kan er niet veel wijs uit, ik begrijp de link met steward niet helemaal.

Hardcore hooligan(s) ? :P

Pfff man, altijd jammer dat er nog mensen zijn die het voor mekaar krijgen om op gezellige feestje met een goede sfeer een steward! (let op: deze mensen zijn er voor je eigen bescherming, niet om ruzie mee te maken) zo kwaad te krijgen dat deze begint te slaan.. Jammer hoor,

Helemaal jammer dat je er hier zo stoer over gaat lopen doen.. 30 gabbertjes, phoe, stoer man

K*tvolk. Gewoon k*tvolk. Helemaal geen stewards bijzetten, groot hek eromheen en het zelf laten uitzoeken. Na drie dagen de poorten openen en kijken wat ervan over is. :thumbs:

Terug
Naar boven