MuscleMeat

Toniijn met mayonaise mengen.

floris.sp

Competitive Bodybuilder
20 jaar lid
Waardering
2.690
Lengte
1m90
Massa
92kg
Vetpercentage
13%
Ik koop altijd blikjes met tonijnsnippers op eigen nat. Nou is mijn vraag als ik dat vermeng in een bakje met mayonaise of fritesaus blijft de tonijn dan dezelfde aantal eiwitten behouden. Mij lijkt van wel maar weet het niet helemaal zeker vandaar deze vraag.

PS: ik wil het graag mengen om zo meer kcal binnen te krijgen.

ja de eiwitten blijven behouden, wat dacht je dan? dat mayo de eiwitten eruit haalt en laat verdampen? ;)

ik meng mn tonijn meestal met ketchup en dan flink wat vocht laten zitten, kauwen en wegspoelen met water. binnen 2 minuutjes heb je een blikje wel weggewerkt. erg handig.

Natuurlijk behoud de tonijn zijn eiwitten. Je zult alleen wat meer vet en kcal binnen krijgen door de mayo.

Ik koop altijd tonijn in blik met light mayonaise. Kant en klaar! Veel lekkerder.

Doe er ook wat mayo / frietsauce door.

geen tomatoketchup 1 x maar nooit meer. :kots:

• Topic Starter Topic Starter
Oke bedankt voor de snelle reacties.

ik doe er soms bbq saus onder, van d&l, sweet chili ofzoiets, smaakt er erg goed bij.

Soms ook met mayonaise en een gekookt eitje + wat zure uitjes

Ik doe meestal yogonaise, is iets minder vet.. tja dan krijg je toch weer iets minder snel van die ranzige puisten:spaz:

van vet wel ja, als je ziet hoeveel vet er in mayonaise zit.

Haha ja, dat zou inderdaad wel een oorzaak kunnen zijn. ik probeer zo veel mogelijk vet te vermijden, want ik word echt ziek van die :nope:

Ik heb meestal helemaal geen last van puistjes, op het moment is het ook niet zo ernstig hoor, maar ik krijg ze maar niet weg.

ik doe er olijvonaise doorheen (hoop dat ik het goed typ )

Terug
Naar boven