- Waardering
- 3.422
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 13%
rule 78: There is always a small Asian kid warming up with your max.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
rule 78: There is always a small Asian kid warming up with your max.
Oprechte vraag: Is dat zo en zo ja, in hoeverre?Hopelijk komt er bij mij ook niet te veel vet bij.. is bij iedereen anders natuurlijk.
Nouja, ook o.b.v. reacties in dit topic denk ik dat iedereen zijn lichaam anders is geprogrammeerd m.b.t. excess calorie-inname. De ene zal meer spierontwikkeling zien. Het andere lichaam grijpt die extra calorieën gelijk aan voor vet-opslag.
NeeNouja, ook o.b.v. reacties in dit topic denk ik dat iedereen zijn lichaam anders is geprogrammeerd m.b.t. excess calorie-inname. De ene zal meer spierontwikkeling zien. Het andere lichaam grijpt die extra calorieën gelijk aan voor vet-opslag.
Je moet je eigen manier zien te vinden hoe je lichaam dit calorie-excess gebruikt. Geloof dat dat ook het hele idee is met die exotische diëten tegenwoordig. Keto/Paleo (geen carbs) zou je lichaam weer triggeren geen vet op te slaan etc etc.
Nouja, ook o.b.v. reacties in dit topic denk ik dat iedereen zijn lichaam anders is geprogrammeerd m.b.t. excess calorie-inname. De ene zal meer spierontwikkeling zien. Het andere lichaam grijpt die extra calorieën gelijk aan voor vet-opslag.
Je moet je eigen manier zien te vinden hoe je lichaam dit calorie-excess gebruikt. Geloof dat dat ook het hele idee is met die exotische diëten tegenwoordig. Keto/Paleo (geen carbs) zou je lichaam weer triggeren geen vet op te slaan etc etc.
Goed om te horen!
Ikzelf blijf progressive overloaden terwijl ik onder mijn behoefte eet. Al een halfjaar lang.
Maar inderdaad, zoals de comments hierboven, ook al blijf je overloaden, als je niet genoeg eet ga je het niet zien in spiermassa.
Ik ga ook maar wat meer eten, om aan de buitenwereld mijn gains te kunnen laten zien. Hopelijk komt er bij mij ook niet te veel vet bij.. is bij iedereen anders natuurlijk.
Er zijn er hier op het forum zat waarbij als je ze zou horen zeggen wat ze typen je denkt dat ze uit hun bek schijten en er zijn er voldoende waarvan je denkt dat ze poep in in hun ogen en oren hebben.Elk lichaam functioneert toch hetzelfde, het is niet zo dat je vrienden uit hun oren poepen he![]()

Ja, iedereen is anders, maar de grote lijnen zijn duidelijk en voor bijna iedereen hetzelfde.Nouja, ook o.b.v. reacties in dit topic denk ik dat iedereen zijn lichaam anders is geprogrammeerd m.b.t. excess calorie-inname. De ene zal meer spierontwikkeling zien. Het andere lichaam grijpt die extra calorieën gelijk aan voor vet-opslag.
Sinds Biomek mij tijger heb genoemd kunnen mijn dagen niet meer stuk, ik ben sowieso team Biomek vanaf nu, ook mooi hoe hij die Spambod tegensprak met zelfspot pfoehahahahaha. That grenade didn’t went off.Er zijn er hier op het forum zat waarbij als je ze zou horen zeggen wat ze typen je denkt dat ze uit hun bek schijten en er zijn er voldoende waarvan je denkt dat ze poep in in hun ogen en oren hebben.![]()