AndroidHealthClinic

Sticky Toon je home gym!

Bezoekers in dit topic

Toch al chil free rack + bench, kan je alles doen.
Alleen veel kleine k*tschijfjes man.
 
Toch al chil free rack + bench, kan je alles doen.
Alleen veel kleine k*tschijfjes man.

Njah, valt goed mee hoor voor mij.
Maar ja, van men dumbbells enz al paar ...
Het grootste dak heb is 10Kg :p


Al 1x getraint er op, is deftig :D
 
Laatst bewerkt:
Thuis in de garage: SB Barbell

119td3k.jpg
qoiu6s.jpg

2rqg2nc.jpg
t824w6.jpg

ka4fmx.jpg
wkkdns.jpg

2n8tww.jpg
2rro3uv.jpg

ftn39x.jpg
6tdxzd.jpg
 
erg vet! Zijn dat fietsenrekken die je gebruikt voor de plates?
 
hardcore, maar dat komt ook omdat de pics in zwartwit zijn denk ik :D
 
hardcore, maar dat komt ook omdat de pics in zwartwit zijn denk ik :D

Ik ben er gisteren toevallig geweest en trust me, it's hardcowr!
 
jammer dat sommige zulke grote home gyms hebben en soms zelf beter dan een fitnessclubje,dat niet met hun vrienden delen,zodat dat ze er allen samen kunnen trainen.
de hele buurt in je home gym,zou toch leuk zijn!!!
en erna mss je eigen bb club/zaakje hebben ;)
 
jammer dat sommige zulke grote home gyms hebben en soms zelf beter dan een fitnessclubje,dat niet met hun vrienden delen,zodat dat ze er allen samen kunnen trainen.
de hele buurt in je home gym,zou toch leuk zijn!!!
en erna mss je eigen bb club/zaakje hebben ;)

Moet er niet aan denken. Ben juist een homegym begonnen om van de massa mensen weg te komen zodat ik kan trainen zonder interrupties en dwazen die in de weg lopen. Misschien als het heel groot is 1-2 anderen, maar meer echt niet.
 
Moet er niet aan denken. Ben juist een homegym begonnen om van de massa mensen weg te komen zodat ik kan trainen zonder interrupties en dwazen die in de weg lopen. Misschien als het heel groot is 1-2 anderen, maar meer echt niet.

Hier net zo.

2 vrienden van mij doen ook een beetje aan krachtsport (voornamelijk bankdrukken), die komen af en toe eens langs maar zou het echt niet rlxd vinden als er meer zouden trainen.
 
hardcore, maar dat komt ook omdat de pics in zwartwit zijn denk ik :D


idd, zwart wit pics heeft toch wel iets en gym ziet er hardcore uit.
 
Hele toffe foto's!!!
 
dit is toch wel echt één van de vetste homegyms in belgië :eek:

Hehe, wacht maar tot binnenkort, dan is het 2de kot hier achter het huis helemaal bezet met 11 stones gaande van 80kg tot 180kg

hardcore, maar dat komt ook omdat de pics in zwartwit zijn denk ik :D

Ja idd, zo hard word er ook niet in getraind.. Mentaliteit van de gym is ook niet zo hardcore, zijn maar een paar gasten die 300+ squatten en deadliften. 2 Gasten doen rond de 200kg raw bench.. Eigenlijk een hoopje sissies bij elkaar :)

Ik ben er gisteren toevallig geweest en trust me, it's hardcowr!

En goed gevoel overall vandaag? toch niet stijf hoop ik..

jammer dat sommige zulke grote home gyms hebben en soms zelf beter dan een fitnessclubje,dat niet met hun vrienden delen,zodat dat ze er allen samen kunnen trainen.
de hele buurt in je home gym,zou toch leuk zijn!!!
en erna mss je eigen bb club/zaakje hebben ;)

Hmm, wie zegt dat dat niet gedeeld wordt? Eens kijken wie hier allemaal komt trainen..

Kenny, Raf, Bert 1, Nick, Dimitri, Johan 1, Martijn (komt van Holland), Bert 2, Johan 2, Tom, Piet, Ikzelf, en dan nog een hoop lifters die om de zoveel tijd eens een kijkje komt nemen. Maar als je onder de 200kg deadlift en squat of geen powerlifting/strongman ambitie hebt is het eigenlijk niet de ideale plek om te trainen.

idd, zwart wit pics heeft toch wel iets en gym ziet er hardcore uit.

Thx ;) It's a lovely place

Hele toffe foto's!!!

:thumbup:
 
Nette gym kerel, ik heb hetzelfde cheape bankje zelfs. Leuk om weten dat het 200 benching aankan:)

Trouwens hoe kom je aan zo'n crazy stats!! 800 total op 82.5kg ?!!!! Ben je 1m40 :p?
Respect.
 
Nette gym kerel, ik heb hetzelfde cheape bankje zelfs. Leuk om weten dat het 200 benching aankan:)

Trouwens hoe kom je aan zo'n crazy stats!! 800 total op 82.5kg ?!!!! Ben je 1m40 :p?
Respect.
Komt door zijn brutale trainingsmethodes.

SB Barbell, often imitated, never duplicated!
 
Nette gym kerel, ik heb hetzelfde cheape bankje zelfs. Leuk om weten dat het 200 benching aankan:)

Trouwens hoe kom je aan zo'n crazy stats!! 800 total op 82.5kg ?!!!! Ben je 1m40 :p?
Respect.

Hehe, op dat bankje is ook al 300kg board press gedaan door Raf die zelf 148kg weegt, dus tel maar uit.. ;)
Begint nu wel langzaamaan te begeven moet ik zeggen, begint meer en meer naar 1 kant door te buigen hehe. Tijd voor een nieuw!

Ja die stats, vreemd hé. Maar kijk in m'n trainingsdagboeken van de afgelopen 10 jaar en vind het antwoord zou ik zeggen...
 
Kan het zijn dat dieje Raf een tijdje is komen trainen in Heracles in Westerlo?
 
Even een vraag voor de mensen die wat beter hebben opgelet bij natuurkunde:

wanneer ik aan het uiteinde van de ene katrol trek, is de weerstand dan nog steeds 100kg?

34kzl.jpg


:o

wil een latpulley + row maken
 
Back
Naar boven