Fitness Seller

Sticky Toon je home gym! (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
kan je naast je biceps ook de rest van je lichaam mee trainen.

het is wel een handig ding moet ik zeggen
:D

Uiteraard. Maar dat heb ik ook sws maar daarvan krijg ik last in mijn voorarmen, en daar heeft een kennis van me al eens een blessure door gehad.

Met zo'n bankje zijn er echter geen problemen en kan ik persoonlijk wel vrij diep gaan. Maar 't lijkt me vrij nutteloos om quasi enkel daarvoor te kopen, snap je?
 
Mijn homegym

De beste atlethen werken met het beste materiaal kijk mijn homegym eens

CIMG0251.jpg


CIMG0252.jpg
 
:D

Uiteraard. Maar dat heb ik ook sws maar daarvan krijg ik last in mijn voorarmen, en daar heeft een kennis van me al eens een blessure door gehad.

Met zo'n bankje zijn er echter geen problemen en kan ik persoonlijk wel vrij diep gaan. Maar 't lijkt me vrij nutteloos om quasi enkel daarvoor te kopen, snap je?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
deze kost op fitness seller 100€ minder.
is toch al iets minder geld "nutteloos" besteed :p
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
deze kost op fitness seller 100€ minder.
is toch al iets minder geld "nutteloos" besteed :p
Had ik ook al gezien maar 't blijft veel als het enkel voor dat is niet?
 
Ik heb in dat opzicht toch de indruk dat ik veel minder diep kan gaan en dat ik minder specifiek voor de biceps bezig ben?

Zou best kunnen, ik hecht niet veel waarde aan een curl variant.
 
:D

Uiteraard. Maar dat heb ik ook sws maar daarvan krijg ik last in mijn voorarmen, en daar heeft een kennis van me al eens een blessure door gehad.

Met zo'n bankje zijn er echter geen problemen en kan ik persoonlijk wel vrij diep gaan.

Maar ligt dat aan het gebruik van het bankje, of zit er bij dat bankje dan ook een EZ-bar ipv een rechte? Er zijn anders nog zat biceps oefeningen zonder zo'n bankje, en er zitten er vast wel een paar tussen waarbij je geen last krijgt van de onderarmen. Probeer eens een EZ-bar, of zet (als je die hebt) de rugleuning van een incline bankje onder je oksel, en doe one-arm dumbbell curls, etc etc.

http://www.exrx.net/Lists/ExList/ArmWt.html#anchor1910082
 
Maar ligt dat aan het gebruik van het bankje, of zit er bij dat bankje dan ook een EZ-bar ipv een rechte? Er zijn anders nog zat biceps oefeningen zonder zo'n bankje, en er zitten er vast wel een paar tussen waarbij je geen last krijgt van de onderarmen. Probeer eens een EZ-bar, of zet (als je die hebt) de rugleuning van een incline bankje onder je oksel, en doe one-arm dumbbell curls, etc etc.

http://www.exrx.net/Lists/ExList/ArmWt.html#anchor1910082
Inderdaad, met een arm doe ik ;-)
maar 'k heb de indruk dat ik op het bankje nog steeds dieper kan gaan vandaar!
Ik heb zowel een EZ als een rechte bar :)
 
Niet kopen, kan je je geld beter steken in een ghr, bands, cables fzo
 
Vanavond spiegels gekocht van een kapsalon (30euro) en ff opgehangen.

3 spiegels van 1,10 bij 1,12 dus aardig wandje.

25052009495.jpg
 
Wat zit daar voor gekke rol over je baar heen?
 
Back
Naar boven