XXL Nutrition

Sticky Toon je home gym!

Bezoekers in dit topic

2de rack kunnen de pinnen nie horizontaal want dan zit het in de weg met benchen heb maar heel weinig plek daar jammer genoeg. meer pinnen zijn nie nodig hoef er namelijk alleen maar 20 / 10 / 5 kg gewichten op kwijt :D

die schijven van 20kg gaan heel lastig worden bij het uithalen, geloof me nou maar.

haha heb alleen een MIG lasapperaat wou dat ik ok een afkortzaag had dan zou het helemaal makkelijk zijn heb dit allemaal met een ijzerzaag op maat gezaagd had geen zin op met de slijptol aan de gang te gaan koker is 50x50x2 dus ben je zo doorheen met een ijzerzaag :D

oo 2mm maar, ja daar ben je zo doorheen met een handzaag. 3mm is namelijk al een heel ander verhaal:o kunnen ze het niet voor je op maat zagen waar je het koopt?
 
die schijven van 20 staan onderin daar maak ik waarschijnlijk wel een horizontale pin voor ;) anders word het idd klote om der uit te krijgen..
ik koop het altijd online die kunne het idd opmaat maken maar ik weet nooit geen maten begin altijd gewoon te bouwen haha meestal ga ik een paar uur naar een plaatje zitte kijke hoe ik het ongeveer wil dan meet ik me kamer op waar ik het ongeveer kwijt wil
 
die schijven van 20 staan onderin daar maak ik waarschijnlijk wel een horizontale pin voor ;) anders word het idd klote om der uit te krijgen..
ik koop het altijd online die kunne het idd opmaat maken maar ik weet nooit geen maten begin altijd gewoon te bouwen haha meestal ga ik een paar uur naar een plaatje zitte kijke hoe ik het ongeveer wil dan meet ik me kamer op waar ik het ongeveer kwijt wil

aha, daar wilde ik je idd al voor waarschuwen ja. heb namelijk zelf al eens eerder diezelfde fout gemaakt :P

bij mij zit een ijzerhandelaar op 5 minuten van mn huis die het ook op maat kan zagen voor wat extra geld.

shop op internet is wel duurder heb ik gezien, ik betaal bijvoorbeeld voor 1 meter 5x5x2 vierkante koker maar €3,75 terwijl dit bij ijzershop.nl alweer €7,30 per meter kost.


zit zelf ook regelmatig nieuwe dingen te bedenken, beetje afkijken van bestaande apparaten en dan naar eigen wensen aanpassen. heb nu niks meer nodig, heb inmiddels genoeg gemaakt :P

Waar is die 1e pully te koop? :O

in Engeland bij gymratz
 
als ik iets maak zorg ik wel dat de gewichten er makkelijk op en af kunne anders ligt het weer zo over de grond haha.

scheeld idd een stuk in de prijs maar goed ook al bestel ik het bij de ijzershop ben ik nogsteeds een stuk goedkoper uit dan als ik een fitness apperaat moet kopen in de winkel :D en net wat je zegt je kan het aanpasse zoals je het zelf wil hebbe + vind het bouwen ok altijd wel leuk om te doen.
ik heb nu inmiddels ok alles wel haha zou nie weten wat ik nu nog kan maken :P
meschien binnekort nog een paar dumbbell stangen draaien die wat langer zijn dan kan ik er weer wat meer gewicht op kwijt..
 
Heb tijdje op deze getraind maar ga nu naar de gym want vind thuis niet echt de motivatie meer om er loeihard tegenaan te gaan.
Mijn 2 schatjes van dochterkes nemen te veel tijd in beslag.

IMG_0879-800.jpg
 
Nieuwe aanwinsten:

Leg curl/extension met 125 kg aan steekgewichten
Powertec Pully
Powertec Leverage
Powertec workbench
100 kilo Rubbercoated Gripper
en nog wat halterstangen

:cool:

22.jpg


23.jpg


24.jpg


25.jpg


26.jpg


27.jpg


28.jpg
 
Mooie spulletjes van powertec :D
 
ja ben er erg blij mee, alleen is het allemaal 50mm en me drukbank is nu overbodig dus iets van 200kg 30mm spul over aangezien ik nu squat met die powertec leverage :)
 
Begrijp ik het goed dat je nu losse squats en bench press gaat vervangen door toestellen ???
 
Begrijp ik het goed dat je nu losse squats en bench press gaat vervangen door toestellen ???

ja grotendeels wel, aangezien ik nu veiliger kan trainen en voor squats en presses heb ik altijd een spotter nodig gehad, maar er komt ook nog een powercage o.i.d voor de losse oefeningen aangezien het toch altijd wel een lekkere feeling geeft :D

die powertec toestellen staan zo stevig dat ik het amper merk dat ik niet los train voelt echt fantastisch.
 
Mooi spul heb je daar!
Lang voor gespaard?
 
toch liever 1 cage en voor de rest nix dan dit
 
Hangt daar nu een geweer boven die spiegel?

wel mooie gym :thumbs:
nu nog die powercage en het is zo goed als compleet
 
Hier dan mijn homegym:

m8jhu8.jpg

2mgo6sy.jpg

2hyv21t.jpg


Een multisquatrack van pivot.
2.00 cm halterstang en iets van 190 kg aan 30 mm gewichten.
Basic line multistation met verschillende grepen en nog een EZ-curl stang.
Verstelbare dumbbells tot 41 kg.
Verstelbaar bankje van Body-solid met leg-curl optie.

Chins (pullups) doe ik aan de trapleuning.

Komen deze week nog wat zwart-wit hardcore bodybuilder pics overal te hangen :)
Volgende maand wordt (als alles meezit) een Pivot deluxe power tower besteld.
 
Laatst bewerkt:
En een tellsell thighmaster op de stoel :p

haha lol van vriendin :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 23:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:19 ----------

Mooi spul heb je daar!
Lang voor gespaard?

2 weken hard werken op boerderij :p

---------- Toegevoegd om 23:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:20 ----------

Hangt daar nu een geweer boven die spiegel?

wel mooie gym :thumbs:
nu nog die powercage en het is zo goed als compleet

mja is me luchtbuks :P voor klote reigers boven m'n koi's (vissen) neer te knallen :D en die k*t haan van de buren gaat er ook aan (half 4 is niet normaal)

---------- Toegevoegd om 23:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:21 ----------

Oja heb ook nog dikke rubbere ondervloer geregeld dus morgen alles weer verplaatsen :rolleyes:
 
@ Twente nice spul.

@ jonkie, hoe bevalt die powertec plate loaded lat?
Beetje stabiel?
 
Back
Naar boven