Fitness Seller

Sticky Toon je home gym! (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

@ Twente nice spul.

@ jonkie, hoe bevalt die powertec plate loaded lat?
Beetje stabiel?

Jawel heel stabiel, stangen zie ik niet eens bewegen maarja heb er nog niet meer dan 60 kg opgehad. misschien bij meer dat hij dan ietswat schommelt maar daar zou ik nog het minst last van hebben.

Ben zelf 1,83 is nog niet zo lang dacht ik, maar kan me niet lekker uitstrekken want dan zit ik alweer op het begin punt, verder prima.

Ook wel leuk dat je het zitje opzij kunt schuiven dan kun je op de grond/mat o.i.d. gaan zitten en kun je roeien.
 
Hier dan mijn home gym. Niet echt hardcore spul, maar valt leuk mee te trainen.

Thanks to jero88,
Body solid multi press rack.
Body solid heavy duty adjustable bench.
Olympische halter met 120Kg aan rubberen schijven
Preacher curl optie
2 30mm dumbbells (staan btw te koop) voor aanschaf 50mm dumbbells.
En uiteraard een dikke sterio.

r88gep.jpg

21onaq0.jpg

a2so00.jpg




Wil nog een plate loaded lat machine
50mm dumbbells of bowflex adjustable dumbbells.
evt. calf raise machine of pec dec.
 
  • Like
Waarderingen: M.N
Hier dan mijn homegym:

m8jhu8.jpg

2mgo6sy.jpg

2hyv21t.jpg


Een multisquatrack van pivot.
2.00 cm halterstang en iets van 190 kg aan 30 mm gewichten.
Basic line multistation met verschillende grepen en nog een EZ-curl stang.
Verstelbare dumbbells tot 41 kg.
Verstelbaar bankje van Body-solid met leg-curl optie.

Chins (pullups) doe ik aan de trapleuning.

Komen deze week nog wat zwart-wit hardcore bodybuilder pics overal te hangen :)
Volgende maand wordt (als alles meezit) een Pivot deluxe power tower besteld.

ben je tevreden met die verstelbare dumbbells ?
een vriend van me denkt er aan ze te kopen voor zijn homegym.. hier kosten ze 850 CHF voor een paar.

deze : http://shop.personal-wellness.ch/bowflexselectechbd1090dumbbell-p-1698.html?pwid=jvxqamku
 
ben je tevreden met die verstelbare dumbbells ?
een vriend van me denkt er aan ze te kopen voor zijn homegym.. hier kosten ze 850 CHF voor een paar.

deze : http://shop.personal-wellness.ch/bowflexselectechbd1090dumbbell-p-1698.html?pwid=jvxqamku

Ben dr zeer tevreden mee!
Dit bericht heb ik een tijd terug geplaatst over de aanschaf van de dumbbells.
Tip:
www.ebay.nl zoeken op hanteln.
Daar heb ik van fitness 4 fun een paar dumbbells verstelbaar tot 40 kg (Bowflex immitatie) gekocht voor 299 euro +39 euro verzendkosten. Zondag besteld, vandaag in huis.
 
vandaag bezig geweest met m´n vloer. :D


04082009682.jpg

1cm dik en in het midden gestik tegen het scheuren, geeft geen rubber geur o.i.d. af

04082009680.jpg


04082009683.jpg


040820096843.jpg


weegt echt ontzettend zwaar, maar zeer degelijk, dumbbells vallen geruisloos neer en de apparaten staan er nog stabieler op.

Over aantal weken heb ik zo´n 100 meter, misschien nog meer mensen geïnterresseerd? zet het tegen die tijd wel op het "aangeboden" topic.
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: M.N
'k wou net vragen jonkie waar je de rubberen matten hebt gehaald?
En als het enkel via jou is, hoeveel zou het kosten? 'k Ben dan mss wel geintresseerd.

Voor de rest nette gym !!
 
'k wou net vragen jonkie waar je de rubberen matten hebt gehaald?
En als het enkel via jou is, hoeveel zou het kosten? 'k Ben dan mss wel geintresseerd.

Voor de rest nette gym !!

De mat is 98 cm breed en ........m lang maar dat weegt echt niet normaal zwaar, over de prijs moet ik nog nadenken als er genoeg belangstelling is neem ik de rol wel mee maar zal niet duur zijn, 10 euro de m2 ofzo. Heb zelf 15m2 gelegd en als ik 150 euro moest betalen ervoor, had ik het ook gedaan :)
 
Hier dan mijn home gym. Niet echt hardcore spul, maar valt leuk mee te trainen.

Thanks to jero88,
Body solid multi press rack.
Body solid heavy duty adjustable bench.
Olympische halter met 120Kg aan rubberen schijven
Preacher curl optie
2 30mm dumbbells (staan btw te koop) voor aanschaf 50mm dumbbells.
En uiteraard een dikke sterio.

r88gep.jpg

21onaq0.jpg

a2so00.jpg




Wil nog een plate loaded lat machine
50mm dumbbells of bowflex adjustable dumbbells.
evt. calf raise machine of pec dec.

Zo'n press rack MOET ik gewoon hebben binnenkort. Kan er eentje krijgen voor EUR249 Heb jij ook zoiets betaald ongeveer?
Ik zie vele mogelijkheden met zo'n ding.
 
Zo'n press rack MOET ik gewoon hebben binnenkort. Kan er eentje krijgen voor EUR249 Heb jij ook zoiets betaald ongeveer?
Ik zie vele mogelijkheden met zo'n ding.

Vraag is dan wel niet aan mij gericht, maar heb ook een pressrack. Nadeel van mijn rack is dat de liggers wel erg kort zijn (voor bv squat). Heb hem besteld op http://www.sijberssport.com , ff registreren voor extra korting en je hebt hem voor 217,55. Onderaan kijken bij halterbanken
 
Vraag is dan wel niet aan mij gericht, maar heb ook een pressrack. Nadeel van mijn rack is dat de liggers wel erg kort zijn (voor bv squat). Heb hem besteld op http://www.sijberssport.com , ff registreren voor extra korting en je hebt hem voor 217,55. Onderaan kijken bij halterbanken

Dat is exact dezelfde als die ik op een andere site was tegengekomen. (ook van pivot sport)
Dus je vindt dat de liggers te kort zijn? Welke bedoel je dan? Die twee die er een eind uitsteken? En kan je die hoger of lager zetten? Ik kan me inbeelden dat je een stang niet makkelijk kan terugleggen op die kleine 'haakjes' wanneer je net maximaal hebt zitten benchen of squatten...
Voor staande military presses lijkt zo'n ding me ook wel handig. Ik zou het ding voornamelijk kopen om fatsoenlijk te kunnen benchen met een olympische halter van 2.20m
 
Dat is exact dezelfde als die ik op een andere site was tegengekomen. (ook van pivot sport)
Dus je vindt dat de liggers te kort zijn? Welke bedoel je dan? Die twee die er een eind uitsteken? En kan je die hoger of lager zetten? Ik kan me inbeelden dat je een stang niet makkelijk kan terugleggen op die kleine 'haakjes' wanneer je net maximaal hebt zitten benchen of squatten...
Voor staande military presses lijkt zo'n ding me ook wel handig. Ik zou het ding voornamelijk kopen om fatsoenlijk te kunnen benchen met een olympische halter van 2.20m

Jep die liggers die je beschrijft. Je kunt ze idd hoger en lager instellen. Voor bench en Mil.Press is t wel ideaal. Stang terugleggen op kleine 'haakjes' gaat trouwens ook prima. Als ik t goed heb belastbaar tot 450 kg.
 
Jep die liggers die je beschrijft. Je kunt ze idd hoger en lager instellen. Voor bench en Mil.Press is t wel ideaal. Stang terugleggen op kleine 'haakjes' gaat trouwens ook prima. Als ik t goed heb belastbaar tot 450 kg.

Jammer, mijn bench bedraagt momenteel 495kg... ;-)
Karma voor de info.
 
Wel fijn is aan dat Multi Squat / Press Rack dat je gelijk je schijven eraan kan hangen.

Bij mij is het altijd zo'n zooitje :P
 
Zo'n press rack MOET ik gewoon hebben binnenkort. Kan er eentje krijgen voor EUR249 Heb jij ook zoiets betaald ongeveer?
Ik zie vele mogelijkheden met zo'n ding.


Heb alles wat er staat behalve dumbbells voor 700 kunnen overnemen.
Was pas maand oud en amper gebruikt.

@pjanoozmaniac.

Idd handig die opbergpinnen. werkt zeer gemakkelijk.

Echt super ding. Alles tot 500 Kg belastbaar ofzo, dus kan even vooruit :rolleyes:
 
Heb alles wat er staat behalve dumbbells voor 700 kunnen overnemen.
Was pas maand oud en amper gebruikt.

@pjanoozmaniac.

Idd handig die opbergpinnen. werkt zeer gemakkelijk.

Echt super ding. Alles tot 500 Kg belastbaar ofzo, dus kan even vooruit :rolleyes:

Tot dat je aan de whey gaat. Dan is er echt geen houden meer aan...
 
Tot dat je aan de whey gaat. Dan is er echt geen houden meer aan...

Ja is anabool he :p
Heb al vanaf begin shakie gepakt, maar zonder goede voeding. Ben sinds me homegym strikt op me voeding gaan letten. Hoop snel resltaat te kunnen laten zien ;)
 
vandaag bezig geweest met m´n vloer. :D


04082009682.jpg

1cm dik en in het midden gestik tegen het scheuren, geeft geen rubber geur o.i.d. af

04082009680.jpg


04082009683.jpg


040820096843.jpg


weegt echt ontzettend zwaar, maar zeer degelijk, dumbbells vallen geruisloos neer en de apparaten staan er nog stabieler op.

Over aantal weken heb ik zo´n 100 meter, misschien nog meer mensen geïnterresseerd? zet het tegen die tijd wel op het "aangeboden" topic.

Jep ook wel interesse maar dan voor zo'n 5 vierkante meter ofzo, kleine garage.
 
Vraag is dan wel niet aan mij gericht, maar heb ook een pressrack. Nadeel van mijn rack is dat de liggers wel erg kort zijn (voor bv squat). Heb hem besteld op http://www.sijberssport.com , ff registreren voor extra korting en je hebt hem voor 217,55. Onderaan kijken bij halterbanken

Let op, volgens mij zijn de veiligheidssteunen/vangers op het Body-solid rack langer als die op het Pivot rack!

---------- Toegevoegd om 21:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:06 ----------

HCH mooi spul toch! heb zelf ook het Body-solid rack ben er erg happy mee.
Zou hem niet willen ruilen voor een cage.
 
Wel fijn is aan dat Multi Squat / Press Rack dat je gelijk je schijven eraan kan hangen.

Bij mij is het altijd zo'n zooitje :P

Had ik ook, maar als je een klein beetje kan lassen heb ik wel een handig systeem voor je.
 
Back
Naar boven