AndroidHealthClinic

Sticky Toon je home gym!

Bezoekers in dit topic

Update, nog eens een paar dingen wat anders gezet...
119o3lf.jpg

2iblvex.jpg

r0tac9.jpg

"Free 6-pack here" :)

2pt4hti.jpg

Is maar plexiglas en door de lijm staat deze op sommige plekken bol waardoor ik insta-gains maak

2v33kf9.jpg

Not my car collection :-(
Aan het twijfelen voor een losse pulley, en een Big Bob XL boxing dummy, maar heb wat weinig plaats vrees ik ...

Is dat zo'n hyperextension voor op die superbench? Werkt dat wat?
 
Ja, die hyperextension werkt wel. Je mag hem altijd eens komen lenen, wordt momenteel met dit trainingsschema niet gebruikt
 
Zeer indrukwekkend! Hoeveel kostte zo'n grote spiegel? Een gewone is me ook te duur...
En het ziet ernaar uit dat je wel nog wat kan uitbreiden ;). Hopelijk krijg je toestemming van de andere bewoners.
 
Zeer indrukwekkend! Hoeveel kostte zo'n grote spiegel? Een gewone is me ook te duur...
En het ziet ernaar uit dat je wel nog wat kan uitbreiden ;). Hopelijk krijg je toestemming van de andere bewoners.

Die linkse plek zou ik eventueel mogen innemen, hij kan dan nog op een iets andere manier zijn wagen parkeren, maar daar moeten dan ook TL lampen komen etc...

Ik heb geen Ironmaster Bench :p

Dan kom je maar eens uittesten en breng je manta ray mee :)
 
De spiegels komen van : [Link niet meer beschikbaar] en zijn geplakt op MDF platen
 
ik heb 1 muur en die wordt al als spiegelwand gebruikt :)
 
Als ik de euromillions deze avond win, dan komen er 10 ATX powerracks in mijn warehouse gym
 
Als ik de euromillions deze avond win, dan komen er 10 ATX powerracks in mijn warehouse gym

Als je euromillions wint kan je Fitness Seller gewoon kopen :p Inboedel en al
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven