MuscleMeat

Sticky Toon je home gym!

Hierbij een update van mijn homegym. Ik had hiervoor de ATX bumperplates maar vond deze niet handig met het verwisselen in mijn nogal krappe trainingsruimte vandaar ik ben overgestapt op de ATX polyurethaan schijven. Daarnaast ook besloten om de Technogym dumbells van de hand te doen en over te stappen op de ATX urethaan dumbells.

Heb nu het volgende staan en blijft zo staan :) alleen met de tijd nog wat schijven en dumbells erbij.

Fortex half rack met extension
Barbarian Warrior Multi Bench
ATX Ram Bar
ATX Polyurethaan halterschijven
ATX urethaan dumbells t/m 30kg

foto 1.jpg
foto 2.jpg
foto 3.jpg
foto 5.jpg
foto 4.jpg
Heel mooi man! Damn die dumbells zien er zo goed uit ook!

Thanks. Zijn idd hele mooie dumbells en met een hele fijne grip.

Hele mooie dumbells en erg nette homegym zo alles in het zwart. Hoge kwaliteit materiaal. Ja dat ATX spul is erg mooi, alleen jammer van die lelijke stickers op de schijven.

De schijven worden geleverd zonder de logo stickers en krijg je er apart bij dus je hebt zelf de keuze om deze wel/niet te gebruiken.

Ik vind ze zelf wel mooi staan maar smaken kunnen verschillen ;)

Zo zien ze er zonder logo uit.
Screenshot_20180914-205946.jpg

Bijlagen

Vrouwtje nog eens lief aangekeken en aangegeven dat ik toch wat meer ruimte nodig heb voor het trainen dus gisteren weer alles verhuisd naar de zolder :)
Gelijk een training gehad. Vorige ruimte was 3x3 en zolder is 5x3,5. Is toch allemaal net wat meer ruimte om lekker te kunnen trainen.

halfrack.jpg
db rek.jpg

Goeie tactische volgorde, eerst zeggen dat je ruimte krap is en je dus andere plates nodig hebt en daarna klagen dat je ruimte te krap is: geniaal!!!
Tip: nu veel herrie maken zodat blijkt dat je matten nodig hebt...
Ps mooie homegym!

Goeie tactische volgorde, eerst zeggen dat je ruimte krap is en je dus andere plates nodig hebt en daarna klagen dat je ruimte te krap is: geniaal!!!
Tip: nu veel herrie maken zodat blijkt dat je matten nodig hebt...
Ps mooie homegym!

Thanks. Ha ha ja je moet zo je moment afwachten ;) Twee rubber matten heb ik al voor deadlift dus daar kan ik wel mee uit te voeten. Moet voor de rest wel voorzichtig zijn met smijtwerk.

• Like
Waarderingen: gose
Vrouwtje nog eens lief aangekeken en aangegeven dat ik toch wat meer ruimte nodig heb voor het trainen dus gisteren weer alles verhuisd naar de zolder :)
Gelijk een training gehad. Vorige ruimte was 3x3 en zolder is 5x3,5. Is toch allemaal net wat meer ruimte om lekker te kunnen trainen.

halfrack.jpg
db rek.jpg

Weinig ruimte is relatief :p
Ik moet t doen met ca 1m80x2m75
Maar nette gym!

She is a keeper;)....leg press of cable pulley next?:P Die passen nu mooi in die 3x3m die leeg staat haha.

over kleine trainingsruimtes gesproken. Is 2m40 + +- 20cm aan weerskanten genoeg om te squatten ?
Zou graag een vouwrack op mijn ondergrondse parkeerplek zetten, maar ik wil wel niet met mijn bar in de buurman zijn auto zitten :D

Dan neem je een kortere barbell.

maar ik wil geen kortere barbell :(
squat stands dan maar ...

Ik denk dat het wel genoeg zal zijn hoor. 30cm aan elke kant is toch al redelijk wat tolerantie.

over kleine trainingsruimtes gesproken. Is 2m40 + +- 20cm aan weerskanten genoeg om te squatten ?
Zou graag een vouwrack op mijn ondergrondse parkeerplek zetten, maar ik wil wel niet met mijn bar in de buurman zijn auto zitten :D

240 plus ca 20cm aan weerszijden is totaal ca 280... tenzij je een fail scheef laat vallen past t prima :)
Bij mij zit er een vensterbank op ca 10cm die nog steeds intact is

die 20cm is navenant hoe de buren zich parkeren.

ik wil zowiso centerknurl. Dus een kortere stang is moeilijk.

Terug
Naar boven