XXL Nutrition

Sticky Toon je home gym! (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Ben er blij mee!

20170719_203431.jpg
 
Thanks!
Paar bankjes van Panatta ja, maar apparaten enzo weet ik niet precies welk merk het is.
Me opa is dit begonnen zo'n 40 jaar geleden dus het zijn wel oude dingen, maar alles werkt nog heerlijk!
Ik meen de leg-press te herkennen van uit een gym waar ik 20 jaar geleden wel eens trainde. Die hadden volgens mij dezelfde en dat was eentje van Panatta.
Die old-school spullen zien er vaak echt wel cool uit! Daar mag je best heel blij mee zijn. :)
En dan nog geërfd van je opa ook. Da's helemaal geweldig!:thumbup:
 
  • Like
Waarderingen: dnkz
Thanks!
Paar bankjes van Panatta ja, maar apparaten enzo weet ik niet precies welk merk het is.
Me opa is dit begonnen zo'n 40 jaar geleden dus het zijn wel oude dingen, maar alles werkt nog heerlijk!

Dit is geniaal idd. En het maakt je spieren niets uit of ze iets nieuws tillen of iets wat al 40 jaar oud is.
Waarbij er ook een soort trots is dat je hiermee kunt trainen.... (opa - kleinzoon). Top!!
 
Zie op de foto mijn DIY verstelbare bench, gemaakt van gerecycled roestvast staal, was vroeger een stellage wat op beurzen gebruik werd..
Zagen boren en lassen dit is het resultaat

1k0.jpg
1k0.jpg
 
Men eerste project was in 2014, powercage binnenshuis.
Door blessure in 2015 alles afgebroken en in de garage geknald.

DSC_0786 [HDTV (1080)].JPG


DSC_0795 [HDTV (1080)].JPG


DSC_0808 [HDTV (1080)].JPG


DSC_0811 [HDTV (1080)].JPG


DSC_0819 [HDTV (1080)].JPG


DSC_0813 [HDTV (1080)].JPG


DSC_0825 [HDTV (1080)].JPG


een upgrade gedaan en +- 300 kg 50mm plates bijgekocht
ram bar.jpg
 
In het verlof eens men zinnen gezet om terug te beginnen, garage volledig geherorganiseerd en opgekuist.
In 2014 had ik al men onderstel gemaakt voor later in de garage maar het was er nooit van gekomen.
klein platform is vastgemaakt aan de vloer, en plateau kan weggenomen worden indien nodig.
Daar de betonvloer zeer onregelmatig is met putten en bergjes etc. is er veel nivileerwerk ingekropen.
Cage ook de dikte van de rubbermatten verhogen daar alles op mijn maat ik gemaakt en 3cm wel degelijk een verschil maakt.
Op dit moment kan ik terug knallen maar er dient nog veel te gebeuren. Estetische afwerking van platform en rest. Kasten en andere zaken maken voor al het gerief er netjes en praktisch in op te bergen.

IMG-20190719-WA0008.jpeg


IMG-20190720-WA0012.jpeg


IMG-20190731-WA0007.jpeg
IMG-20190803-WA0005.jpeg
 
Mooi.

Ik maak me wel zorgen over je afleghaken. Wat voor constructie heb je daar gebruikt?
 
Mooi.

Ik maak me wel zorgen over je afleghaken. Wat voor constructie heb je daar gebruikt?
Daar maak ik mij allerminst zorgen over, de vijzen en lijm die ik gebruikt heb per blok en de bevestiging aan het rek zijn ruim voldoende om gelijk welk een gewicht die ik ooit ga doen moeiteloos op te houden.
(als schrijnwerker wordt dat dan ook van mij verwacht)
 
  • Like
Waarderingen: 040B
Mijn homegym in de huidige staat. Was een hoop gejat zoals jullie wellicht hebben kunnen lezen, maar ik heb langzaam aan weer het e.e.a. verzameld. We laten ons niet tegenhouden, ben er erg blij mee!

Traint overigens heerlijk, zo'n eigen schuurtje.

20190804_174439.jpg


20190804_172414.jpg

Mocht iemand nog een leuke aanvulling of suggestie weten, ik hoor het graag!
 
Laatst bewerkt:
Mijn homegym in de huidige staat. Was een hoop gejat zoals jullie wellicht hebben kunnen lezen, maar ik heb langzaam aan weer het e.e.a. verzameld. We laten ons niet tegenhouden, ben er erg blij mee!

Traint overigens heerlijk, zo'n eigen schuurtje.

Bekijk bijlage 462494 Bekijk bijlage 462495

Mocht iemand nog een leuke aanvulling of suggestie weten, ik hoor het graag!
Vette gym :eek!:
 
IMG_20190804_093724.jpg

Voor de eerste keer wat benen thuis getraind.
Ideaal voor een deload week.
Maar denk volgende project zal toch een ruimte vrijmaken zijn voor een degelijk squat rack.
 
Back
Naar boven