Fitness Seller

Sticky Toon je home gym!

WP_20170920_16_47_55_Pro.jpg

Zoals je ziet heb ik dezelfde en ben ook reuze tevreden, gewoon goed basic stuff :pressing:

Vet ding idd. PLus met zo'n 50mm barbell oogt het veel mooier. Alleen lullige is dat ik dan alle platen die ik heb ook zou moeten vervangen. Alleen loopt het dan op in de papieren...

Vet ding idd. PLus met zo'n 50mm barbell oogt het veel mooier. Alleen lullige is dat ik dan alle platen die ik heb ook zou moeten vervangen. Alleen loopt het dan op in de papieren...
Tja ik begrijp je wel een mooi doel om voor te sparen, het gaat je wel opbreken denk ik :o
gelukkig is het een eenmalige investering :)

Laatste aanvullingen
50mm adapter voor leg curl
Nieuwe pull up bar met verschillende grips, recht deed zeer aan mijn polsen.
Nu alleen nog een grote 2.2m x 180m spiegel en dan is het hok klaar
Oh ja en nog een BT adapter voor de PA, zodat ik draadloos kan streamen ipv kabel uit headphone.
scheelt weer met loggen van sets in de strong app
waar heb je de vloertegels vandaan? Tevreden hierover?

Hmm, misschien voor mijn (train) niveau ook beter idd. Dank!!
Je wordt hopelijk toch nog sterker ook.
Persoonlijk zou ik voor die "professionele" barbell gaan als ik 30mm materiaal had.

Ik zou je een 50mm barbell aanraden, maar dat gaat idd aardig wat budget vragen als je dan nog al je schijven moet vervangen ook.

Bij rubber webshop, echt topkwaliteit, met slijtvaste toplaag en geen puzzel motief

Ik heb 50 mm plates te koop. Laat maar weten als je interesse hebt.

Nee,

Duitse Keizerrijk
Dubbelkoppige Adelaar
Vlaamse Leeuw
RSC Anderlecht

@Arminius degelijke homegym.
Hoe vaak per week train je dan?

De vlag van Anderlecht komt aan als een shock.
Altijd gedacht dat het iets Vlaamser zou zijn.

Terug
Naar boven