XXL Nutrition

Sticky Toon je home gym!

Ik ben al in het bezit van een home gym hoor:p en ik ben zeker trots op m'n plekkie, maar dit is wel echt next level. Dat van mij is een bij elkaar geraapt zooitje spullen en allemaal 30mm materiaal. Ik zal binnenkort ook eens een paar foto's plaatsen ter vergelijking, je lacht je dood.
Dat is next level omdat het nu eenmaal wel next level moet, anders blijf je vastzitten in dezelfde oefeningen, gewichten etc. alles stap voor stap. Wees niet zo hard voor jezelf dude, je hebt al een mooi begin gemaakt. Lekker blijven trainen en uitbreiden waar het kan, steeds stap voor stap. Fitness is voor mij ook gewoon een beetje het invullen van mijn tijd, anders zit ik gewoon letterlijk te niksen of de hele avond televisie te kijken.

Die banden, hoewel ze zelf niks wegen, staan gelijk aan een bepaalde weerstand in kg's die je met je voetjes tegen de vloer aan drukt. Dus als je bang met dat je er nog eens doorheen zakt tijdens je 1rm DL zou ik niet zo zeker van m'n zaak zijn:lifter:

Je hebt helemaal gelijk idd. De bands geven idd tegengewicht (weerstand). Alleen ik haak ze aan mijn powerrack vast. Dus eigenlijk wordt de weerstand gecompenseerd doordat ze in feite proberen om mijn rack op te tillen. tenminste zo kijk ik er tegenaan. Misschien helemaal fout haha..

Hey sportgenoten,

Zoals eerder vermeld heb ik een zwager die me wil helpen met het maken van Stealth Legpress attachement voor mijn powerrack.

Nou stuurde hij me vandaag een appje of ik hem de foto en de maten wil sturen. Nou heb ik de foto wel gevonden (zie bijlagen) alleen de maten nog niet kunnen vinden ergens. Iemand van jullie een idee hoe hoog, breed zo'n ding hoort te zijn?
Maten van mijn powerrack zijn:"

61 x 153 x 215 cm

Alvast dank voor meedenken ;-)

Stealth LP2.JPG
Stealth LP1.JPG

Hey sportgenoten,

Zoals eerder vermeld heb ik een zwager die me wil helpen met het maken van Stealth Legpress attachement voor mijn powerrack.

Nou stuurde hij me vandaag een appje of ik hem de foto en de maten wil sturen. Nou heb ik de foto wel gevonden (zie bijlagen) alleen de maten nog niet kunnen vinden ergens. Iemand van jullie een idee hoe hoog, breed zo'n ding hoort te zijn?

61 x 153 x 215 cm

Stealth LP2.JPG
Stealth LP1.JPG
Wat een goed ID zeg, wil ik ook wel meer van weten :)

Kan dit helpen?
7015.jpg

Staat al met koeienletters op t plaatje "Je bent een LEGEND" dankje.
Ik ga dit omzetten naar CM'tjes en stuur het hem toe. Top!!

Wel laat ik hem er van die haakjes onderzetten zodat ik mijn barbell er ook onder kan zetten.
Ben wel benieuwd naar het kostenplaatje

Ben wel benieuwd naar het kostenplaatje

Tja, hij gaf aan dat hij dat "zoo ff fikst" ik vroeg m natuurlijk hoeveel het me gaat kosten maar zijn antwoord was "komt goed maak oe maar nie naar"

Dus ik denk dat het hooguit een kratje Grolsch gaat kosten haha...

Tja, hij gaf aan dat hij dat "zoo ff fikst" ik vroeg m natuurlijk hoeveel het me gaat kosten maar zijn antwoord was "komt goed maak oe maar nie naar"

Dus ik denk dat het hooguit een kratje Grolsch gaat kosten haha...
Das echt een prikkie, dan doe mij er ook maar 1 :D

Hey sportgenoten,

61 x 153 x 215 cm

Stealth LP2.JPG
Stealth LP1.JPG

Ga je je bankje dan ook verankeren telkens? Lijkt me dat, wanneer je boven een bepaald gewicht komt, eerder het bankje naar achteren duwt,
dan het gewicht naar voor.

Ga je je bankje dan ook verankeren telkens? Lijkt me dat, wanneer je boven een bepaald gewicht komt, eerder het bankje naar achteren duwt,
dan het gewicht naar voor.

Mijn theorie is dat het bankje drukt op de binnenkant van m'n rack. En gewicht druk ik naar buiten (buiten m'n rack).....

Wel een goed idee zeg. Ben benieuwd naar het resultaat.

Bovenstaand mijn zolderhoek voor als ik geen zin heb in de sportschool. Rack van Powercage, Fortex bench van FS, bar en plates van Simpleproducts en dumbbells van marktplaats. En dan niet te vergeten een Ikea bench om dumbbells en accessoires op te gooien. Misschien laat ik de optrekstang nog verhogen en koop er nog eens wat vaste dumbbells en kettlebells bij.

Jij traint zeker voor net zo'n goddelijk lichaam als Michael van Gerwen met dat dartbord aan de muur haha. Zonder dollen mooi plekje om ff te knalle als je geen zin hebt om naar de sportschool te gaan!

• Like
Waarderingen: gose
Dit is toch ook wel een beste home gym

Terug
Naar boven