- Waardering
- 9.093
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 18%
ThxSuper nicemet al dat ATX equipment. Hele fijne ruimte ook.
Juist men bankjes nog ooit vervangen naar ATX mss
Ben nogal autistisch op zulke dingen 
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ThxSuper nicemet al dat ATX equipment. Hele fijne ruimte ook.
Juist men bankjes nog ooit vervangen naar ATX mss
Ben nogal autistisch op zulke dingen 
Super dik 👍🏻 Zit er btw verwarming in je gym voor de wintermaanden ❄️ ook ivm vocht . Zie toch regelmatig mooie vloeren voorbij komen mischien die van mij ook maar eens vervangen ... blijft gevaarlijk zo homegym je denkt toch regelmatig aan verbeteren haha is een soort hobbyNet mijn nieuwe lat pulley in elkaar gestoken. Instant love, ATX is echt top spul! Extra matjes bijgelegd. Nu staat het vol vrees ik
![]()
![]()
![]()
Ziet er echt goed uit, uw dumbbells zien er goed uit. Met hoeveel gewicht gaan ze omhoog??Net mijn nieuwe lat pulley in elkaar gestoken. Instant love, ATX is echt top spul! Extra matjes bijgelegd. Nu staat het vol vrees ik
![]()
![]()
![]()
Thx dude! Per 2.5Kg (5-40Kg)Ziet er echt goed uit, uw dumbbells zien er goed uit. Met hoeveel gewicht gaan ze omhoog??
Thanks! Nee geen verwarming maar de garage is gewoon in mijn huis, dus ene kant is men buur en de anderekant de inkom en de achterkant de keuken. Niet nodig dusSuper dik 👍🏻 Zit er btw verwarming in je gym voor de wintermaanden ❄ ook ivm vocht . Zie toch regelmatig mooie vloeren voorbij komen mischien die van mij ook maar eens vervangen ... blijft gevaarlijk zo homegym je denkt toch regelmatig aan verbeteren haha is een soort hobby
En ja je denkt regelmatig aan verbeteren en nieuwe gear
'Gelukkig' houd men vrouwtje me soms wat in toom 
Jaloers op die stapel dumbbellsThx dude! Per 2.5Kg (5-40Kg)
Thanks! Nee geen verwarming maar de garage is gewoon in mijn huis, dus ene kant is men buur en de anderekant de inkom en de achterkant de keuken. Niet nodig dusEn ja je denkt regelmatig aan verbeteren en nieuwe gear
'Gelukkig' houd men vrouwtje me soms wat in toom
![]()

Thx
vaste dumbells zijn wel handig iddMijn voorkeur zou ook uitgaan naar vaste dumbells maar vanwege plaats gebrek toch maar bowflex 40 kg genomen (van een Chinese aanbieder voor 300 euro 🥳) was wel 2,5 maand onderweg haha !
Nice!
Hoe bevallen die dumbbells? Zijn het de Nuobells?
wat kleine wijzigingen in m’n homegym. ATX bench met legextension is echt heel chill. En t roeiapparaat weggedaan voor een airbike.![]()
![]()
Lijkt me iets voor hip trust, was het ook al aan het afvragenWat is dat platformpje van BC in je rack? Nooit eerder gezien.
Lijkt me iets voor hip trust, was het ook al aan het afvragen
maar doe er ook split squats op.Mischien is de vertical leg press van powerline iets voor je ? Heerlijk apparaat en zeer ruimte besparend heb je het laatste probleem om naar de gym te moeten ook opgelost 👍🏻Eventueel kan je de leg press accessory van powertec ook nemen weet alleen niet als die op jou bench past .Zeer toffe gym heb je !Hoi,
begin maart zijn we begonnen met de Rack van Bodycraft, en stuk voor stuk uitgebreid, en echt super content met onze home gym.
Ik moet eerlijk zijn ik vind mijn draai niet meer in de gym, wie weet komt het wel terug maar voorlopig nog alleen voor de leg pres en wat cardio want daar hebben we geen plaats meer voor 🤷♀️😄
Dit staat er in onze home gym
BodyCraft F430 Power Rack
BodyCraft F434 Cable Crossover Attachment
BodyCraft F431 Lat and Low Pulley Attachment
Bodycraft F200 Gewichtstapel
BodyCraft F602 Deluxe Halterbank
BodyCraft F610 Biceps Curl
BodyCraft F611 Leg Extension
BodyCraft F432 Dip Handvatten
Hastings 2.5-20kg Professional Dumbbells
Kroon gewichtschijven 145kg
Kroon halterstang 200cm
Kroon EZ-curl
Kroon 20mm rubberen tegelvloer
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mooie ruimte, tevreden over de kwaliteit van bodycraft?Hoi,
begin maart zijn we begonnen met de Rack van Bodycraft, en stuk voor stuk uitgebreid, en echt super content met onze home gym.
Ik moet eerlijk zijn ik vind mijn draai niet meer in de gym, wie weet komt het wel terug maar voorlopig nog alleen voor de leg pres en wat cardio want daar hebben we geen plaats meer voor 🤷♀️😄
Dit staat er in onze home gym
BodyCraft F430 Power Rack
BodyCraft F434 Cable Crossover Attachment
BodyCraft F431 Lat and Low Pulley Attachment
Bodycraft F200 Gewichtstapel
BodyCraft F602 Deluxe Halterbank
BodyCraft F610 Biceps Curl
BodyCraft F611 Leg Extension
BodyCraft F432 Dip Handvatten
Hastings 2.5-20kg Professional Dumbbells
Kroon gewichtschijven 145kg
Kroon halterstang 200cm