- Waardering
- 533
- Lengte
- 1m84
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@Anabolic, hoe wil jij pullups gaan doen eigenlijk aangezien je rack practisch tegen het plafond staat?![]()

@Anabolic, hoe wil jij pullups gaan doen eigenlijk aangezien je rack practisch tegen het plafond staat?![]()

Homegym is noch niet af moeten noch matten en een paar dingen bij dan volgen ook foto's met deftige camer maar hier al een voorsmaakje.
Ja ik kan geen pullups doen maar ik ben tenminste zeker dat ik niet door de vloer ga gaan.
![]()
![]()
![]()
En Deze Twee jongens zorgen voor een beetje muziek en sfeer
![]()

Mooi spul man, en pull ups kan je wel doen, gewoon je barbell vullen met
gewichten en dan hoog genoeg zetten zodat je niet met je kop tegen het
plafond komt, en je knieen gewoon buigen![]()

Hoezo nog gewichten op de bar? Ik doe het altijd zonder. Heb precies dezelfde set trouwensMooi spul man, en pull ups kan je wel doen, gewoon je barbell vullen met
gewichten en dan hoog genoeg zetten zodat je niet met je kop tegen het
plafond komt, en je knieen gewoon buigen![]()

Homegym is noch niet af moeten noch matten en een paar dingen bij dan volgen ook foto's met deftige camer maar hier al een voorsmaakje.
Ja ik kan geen pullups doen maar ik ben tenminste zeker dat ik niet door de vloer ga gaan.
![]()
![]()
![]()
![]()

![]()
![]()
![]()
![]()
Welke oefening kan je met toestel op laaste foto (midden) doen?
Seated calves raises?
Mooie homegym al![]()