MuscleMeat

Sticky Toon je home gym!

WTF WTF WTF :eek: waar heb je dat vandaan gehaald man voor 275 bucks :eek:

Trouwens mocht je wel zo vervoeren man? Hoe hoog stak dat wel niet uit?!

Als je een beetje rondkijkt kun je best nog goede zaakjes doen :D

Hoogte zal zo'n 2m70 zijn geweest, ben niet tegengehouden dus niks aan de hand ;)

Mooi spul, Bart!

wtf en dat voor die prijs :eek:

ja bart

ik snap er niks van

ik kijk al maanden elke dag op marktplaats en al de andere zoekertjessite, maar dit ben ik niet tegenkomen

ik zou het zelf niet gekocht hebben wegens niet voldoende ruimte, maar het is een goede koop en jij hebt ruimte zat !

je kan nu wel een eigen gym beginnen en zo'n 15 euro per maand vragen ;)

Nu nog goedkope dumbbells bart ;)

Godver ik heb vandaag nog 200 € op die legpress geboden , maar hij was al verkocht en dan nog voor zo weinig :(

waar had je die advertentie zien staan ?

daar stond toch niks van uw toestellen bij :cool:

Nu nog goedkope dumbbells bart ;)

Eerst nog een vlakke drukbank (panatta), een verstelbaar bankje, hyperextension en wat extra 50mm ijzer. Dan gaan we op zoek naar wat dumbbells :D

Tegen die tijd hoop ik m'n kelder ook een facelift te hebben gegeven. Zal er een beetje afhangen hoeveel tijd ik vrij heb. :)

ik zou die toestelen doorverkopen

zo nuttig zijn een schoulderpress en dip toestel niet he

enkel voor variatie

die toestellen zijn 2de hands zeker 500 euro per stuk waard

de leg press zou ik wel houden ;)

Echt super mooie homegyms! Zit er zelf ook over te denken om er een aan te schaffen. Huidige sportschool is niet echt op kracht gericht en heeft daardoor niet eens een squatrek! Groot gemis :(
Ik heb zelf mn oog laten vallen op het power rack van Powertec :cool:
Maar wat ik me afvroeg aan de mensen die dit Rack hebben; hoe goed is die pulley die erin zit? Kun je daar een beetje degelijk mee trainen? Zijn de geleidingen goed?
En welke lengte barbell gebruiken jullie?

Alvast bedankt!

Jim.

Echt super mooie homegyms! Zit er zelf ook over te denken om er een aan te schaffen. Huidige sportschool is niet echt op kracht gericht en heeft daardoor niet eens een squatrek! Groot gemis :(
Ik heb zelf mn oog laten vallen op het power rack van Powertec :cool:
Maar wat ik me afvroeg aan de mensen die dit Rack hebben; hoe goed is die pulley die erin zit? Kun je daar een beetje degelijk mee trainen? Zijn de geleidingen goed?
En welke lengte barbell gebruiken jullie?

Alvast bedankt!

Jim.

De pulley is van degelijke kwaliteit.
Wel minder dan op de sportschool natuurlijk maar dan heb je het ook over een heel andere prijsklasse natuurlijk.
Mijn ervaring is wel dat hij iets stroever loopt dan ik op de sportschool gewend ben, kan toch minder gewicht trekken op deze pulley dan ik gewend ben.
Maar zoals ik zeg, voor de prijs een prima pulley en netjes geintegreerd in het rek.
Barbell die ik gebruik is een olympische 220cm barbell.
Powertec rek zal je geen spijt van krijgen (zie de aanbieding bij fitness-seller.nl voor rek+pulley+bankje)

De pulley is van degelijke kwaliteit.
Wel minder dan op de sportschool natuurlijk maar dan heb je het ook over een heel andere prijsklasse natuurlijk.
Mijn ervaring is wel dat hij iets stroever loopt dan ik op de sportschool gewend ben, kan toch minder gewicht trekken op deze pulley dan ik gewend ben.
Maar zoals ik zeg, voor de prijs een prima pulley en netjes geintegreerd in het rek.
Barbell die ik gebruik is een olympische 220cm barbell.
Powertec rek zal je geen spijt van krijgen (zie de aanbieding bij fitness-seller.nl voor rek+pulley+bankje)

Siliconenspray doet wonderen ;)

Bij de ene powerrack zal dit beter zijn bij de ander dat........

Ik heb een BC en ik vind eerlijk gezegd die pulley net zo soepel als in de sportschool,ik weet niet hoeveel deze 2 merken van elkaar verschillen tov de pulleys.......

2uzfr4p.jpg

thuis neergezet omdat ik in de gym niet kan squatten (smith) en dus niet fadsoenlijk benen kan trainen.

staat er nu 2 weken, en 3 lekkere beentrainingen achter de rug (icm deadlift).

nb. vandaag met sporten op mn knie (linkerzijkant) gevallen; hoop vocht enzo erin, dus even kijken wat de dokter ervan zegt:)

Terug
Naar boven