XXL Nutrition

Sticky Toon je home gym!

lol patser!

293boew.jpg

Mijn homgym haha :p

just a rack/barbell and weights
de gewichten staan in een kruiwagen naast de foto. Trainde normaal in zo'n grote witte tent, maar die is gisterennacht helemaal vernield door de storm dus nu train ik lekker buiten :D
Wel elke keer gewichten+barbell binnenzetten natuurlijk

btw allemaal zelfgemaakt door papa héhé :p
enja het is degelijk materiaal :)

Hallo allemaal,

Ik heb dit bericht eerst in een ander topic geplaatst maar denk dat het hier beter op z'n plek is. Heb een huisje gekocht en heb 1 kamer over waar ik graag een 'home gym'van zou willen maken... het is echter wel een kippenhokkie van 1,97m bij 3,15m... Ik was erg gecharmeerd van de barberian power cage :
http://www.fitness-seller.nl/produc...stem-incl--Multi-Bench---140kg-Halterset.html
maar ik ben bang als ik naar de afmetingen kijk dat dit wel heel erg krap gaat worden...

Hebben jullie eventueel een advies voor mij wat jullie zouden doen?

Hallo allemaal,

Ik heb dit bericht eerst in een ander topic geplaatst maar denk dat het hier beter op z'n plek is. Heb een huisje gekocht en heb 1 kamer over waar ik graag een 'home gym'van zou willen maken... het is echter wel een kippenhokkie van 1,97m bij 3,15m... Ik was erg gecharmeerd van de barberian power cage :
http://www.fitness-seller.nl/produc...stem-incl--Multi-Bench---140kg-Halterset.html
maar ik ben bang als ik naar de afmetingen kijk dat dit wel heel erg krap gaat worden...

ander huis kopen

Hallo allemaal,

IIg die cage niet kopen als je het echt in die kamer kwijt wil...gaat echt niet passen lijkt me. Olympic bar is al 2.20 dus zou je de bar al parallel aan de langste zijde van de kamer moeten doen, waardoor je met een bankje van 1.20 nog maar 77 centimeter overhoudt aan je hoofdzijde wat mij te weinig lijkt om de cage fatsoenlijk boven je knar te hebben.

misschien pivot sport gunrack? Volgens mij heeft Wimke er eentje.

Mijn gym is slechts 4.5/5m bij 2.25, en dat gaat allemaal goed. Bar idd paralel aan de langste muur!
Die 197cm word wel krap, denk dat je moet denken aan die standing squats! (of hoe ze ook heette)

ktrain nu ook in homegym van ne maat die gast heeft alles juist nieuw gekocht nie normaal!!!
1.6 ton werd er voor zijn deur geleverd...
FOTO's kome er ook nog aan...

Mjah, maar dan heb je denk ik geen vangers toch? Wordt een beetje lullig als je net die laatste rep van je BP er uit wil persen maar het niet lukt.

Tja, ben verre van een expert op het gebied, maar denk dat een andere ruimte eigenlijk toch beter is. Of zelf vangers fabriceren, dat zag ik in een ander topic ook geadviseerd worden.

Bij deze mijn home gym! Wat je ziet:

- Press rack
- 30mm stang 180cm
- Marcy 168SB Incline Decline Flat bankje
- 2 x 10 kg schijven
- 8 x 5 kg schijven
- 4 x 2,5 kg schijven
- 4 x 1.25 kg schijven

4kk482.jpg

Over een aantal dagen komt mijn Barbarian powercage binnen, zodra ik die in elkaar heb gezet maak ik er wel een foto van !

Mooi spul, en veel plezier met je powercage! Hopelijk ook wat schijven bijbesteld? ;)

En 2.20m halter? Want ik vrees dat 1.80m er net niet in gaat, zo wel zal het toch niet handig werken worden denk ik.

Nee deze hele set ga ik verkopen zodra ik mijn powercage binnen heb, want ik heb het uitgebreidste pakket genomen van de Barbarian powercage.
Heb hierbij nog 2 kleine handhalters gekocht ook van 50 mm en 4 schijven van 5 kilo en 2 van 2.5 kilo beide 50 mm.

Terug
Naar boven