XXL Nutrition

Sticky Toon je home gym!

@saliere: wat doe je dan als het vriest man ? Train je altijd buiten ?

@saliere: wat doe je dan als het vriest man ? Train je altijd buiten ?

Heb een hele tijd buiten getraind maar er stond een witte tent rond, zo'n feesttent. Natuurlijk hou je hier alleen maar de regen mee buiten :D
Die tent is paar weken geleden stuk gegaan door de storm :p
MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR
vorige week mn rack terug in de garage gezet :cool:

Hallo allemaal,

Ik heb dit bericht eerst in een ander topic geplaatst maar denk dat het hier beter op z'n plek is. Heb een huisje gekocht en heb 1 kamer over waar ik graag een 'home gym'van zou willen maken... het is echter wel een kippenhokkie van 1,97m bij 3,15m... Ik was erg gecharmeerd van de barberian power cage :
http://www.fitness-seller.nl/produc...stem-incl--Multi-Bench---140kg-Halterset.html
maar ik ben bang als ik naar de afmetingen kijk dat dit wel heel erg krap gaat worden...

Hebben jullie eventueel een advies voor mij wat jullie zouden doen?

Ik train nu ook veel in zo'n cage met behoorlijk wat plaats.
Die cage is echt een prachtding je kan er zoveel mee doen en de prijs valt eigenlijk wel nog mee. Die van mij is wel zonder smitmachine en dat is eigenlijk ook helemaal niet nodig. Maar ik denk dat het bij jou niet zal lukken, al eens gedacht wat je gaat doen als je bv je bankje niet nodig hebt?
Je kan hem effe uit de kamer zetten natuurlijk:D
De cage is ook wel goed omdat hij safe is maar ik zou als ik jou was eens een houten constructie in elkaar knutselen en es kijken wat het zegt.
Probeer daarbij ook eens verschillende oefeningen en kijk als je plaats over hebt. Dit zal natuurlijk veel tijd in beslag nemen maar het is zeker de moeite waard !!!!
Je moet er ook aan denken om nog plaats te hebben om bv je gewichten te plaatsen...
Nuja laat me zekr nog iets weten als je iets beslist hebt...

greetz J-lleke:cool:

even een vraagje.. staat mij iets van bij dat hier iemand fotos had gepost van ze homegym en die gene had zelf een soort grip trainer in elkaar gelast en dip stangen gemaakt voor in ze squatrek, deze stangen bevestigde hij op die "veiligheids" stangen van ze squatrek. Heb alle 45 pagina nu doorgebladerd maar ken hem niet vinden.. weten julllie wie ik bedoel?.

Het zijn inmiddels al 90 pagina's btw..

nee hoor

Kijk maar..
2ceq0yc.jpg

33fggms.jpg

Koop de freerack en tik ergens een paar metsersschragen op de kop (tweedehands) die kunnen dienen als spotterbars. Zonder spotterbars benchen = spelen met je adamsappel!

even een vraagje.. staat mij iets van bij dat hier iemand fotos had gepost van ze homegym en die gene had zelf een soort grip trainer in elkaar gelast en dip stangen gemaakt voor in ze squatrek, deze stangen bevestigde hij op die "veiligheids" stangen van ze squatrek. Heb alle 45 pagina nu doorgebladerd maar ken hem niet vinden.. weten julllie wie ik bedoel?.
ja denk dat ik weet wie je bedoelt
ff zoeken he :p

edit: ik denk het dat slater was (blz 84-85 post 1694?)

Oh... Maar zonder aanpassingen zijn het gewoon 90 pagina's, scheelt weer verwarring etc..

Ik heb 2 dipstangen gemaakt, zal er vanavond een foto van maken.

Nee het is niet slater.. datgene wat ik bedoel is op deze manier (zie rode strepen in afb.)
[afbeelding niet meer beschikbaar]

het probleem is, heb zelf ook een "homegym" en dippen doe ik tussen bankjes maar wil stangen, heb alleen beperkte ruimte dus ik dacht; het zou makkelijk zijn als ik dipstangen kan laten lassen die geen ruimte in nemen,, bijvoorbeeld in me squatrek..

in ieder geval al bedankt!

heb ook een homegym (moet nog inelkaar gezet enzo)
bestaande uit:

bodycraft powerrack
2 olympische halters (220cm)
230kg aan rubberen schijven bestaande uit:
4x25kg
4x15kg
2x20kg
2x10kg
2x5kg
115kg aan gietijzeren schijven.
2 olympische dumbbells
ez-baar
verstelbare halterbank.

ben nog op zoek naar een lattpully en een paar zware dumbbells en bands+ nog wat kleinigheden

me ruimte is eerst wel errug compact 220cmx400cm
misschien me vriendin overhalen onze slaapkamers te verwisselen.
of komend voorjaar een hok in de tuin.

wacht nog op 2 extra steunen en wat sluiters.foto"s volgen als de gym klaar is

Laatst bewerkt:
heb ook een homegym (moet nog inelkaar gezet enzo)
bestaande uit:

bodycraft powerrack
2 olympische halters (220cm)
230kg aan rubberen schijven bestaande uit:
4x25kg
4x15kg
2x20kg
2x10kg
2x5kg
115kg aan gietijzeren schijven.
2 olympische dumbbells
ez-baar
verstelbare halterbank.

ben nog op zoek naar een lattpully en een paar zware dumbbells en bands+ nog wat kleinigheden

me ruimte is eerst wel errug compact 220cmx400cm
misschien me vriendin overhalen onze slaapkamers te verwisselen.
of komend voorjaar een hok in de tuin.

wacht nog op 2 extra steunen en wat sluiters.foto"s volgen als de gym klaar is

Ja ik begin nu toch wel te twijfelen na enkele reacties. Ik heb in dat kippenhok eigenlijk te weinig ruimte voor een powerrack en ik zit er nu over na te denken om alleen een verstelbaar bankje aan te schaffen in combinatie met verstelbare dumbbells of 50mm dumbbells.
Als ik over een paar jaar ga verhuizen en de ruimte ervoor heb dan wil ik zeker een homegym, heb goede inspiratie van deze site!

Nee het is niet slater.. datgene wat ik bedoel is op deze manier (zie rode strepen in afb.)

het probleem is, heb zelf ook een "homegym" en dippen doe ik tussen bankjes maar wil stangen, heb alleen beperkte ruimte dus ik dacht; het zou makkelijk zijn als ik dipstangen kan laten lassen die geen ruimte in nemen,, bijvoorbeeld in me squatrek..

zulke dipstangen heb ik ook gemaakt. je moet in elk geval ook moeren erop lossen en bouten erin draaien zodat je alles kunt aandraaien, zodat die dipstangen wel vastklemmen op je vangers, omdat anders tijdens het dippen die stangen uit elkaar schuiven en dat is niet goed voor je schouders :D

post even een foto'tje als je wil.

foutje jongens.. hetgeen wat ik zocht was dit ; [Link niet meer beschikbaar]

Lekkere home-gym toch! Nice!

GAAN WE SCHELDEN:p

Terug
Naar boven