- Waardering
- 129
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@saliere: wat doe je dan als het vriest man ? Train je altijd buiten ?

Hallo allemaal,
Ik heb dit bericht eerst in een ander topic geplaatst maar denk dat het hier beter op z'n plek is. Heb een huisje gekocht en heb 1 kamer over waar ik graag een 'home gym'van zou willen maken... het is echter wel een kippenhokkie van 1,97m bij 3,15m... Ik was erg gecharmeerd van de barberian power cage :
http://www.fitness-seller.nl/produc...stem-incl--Multi-Bench---140kg-Halterset.html
maar ik ben bang als ik naar de afmetingen kijk dat dit wel heel erg krap gaat worden...
Hebben jullie eventueel een advies voor mij wat jullie zouden doen?

ja denk dat ik weet wie je bedoelteven een vraagje.. staat mij iets van bij dat hier iemand fotos had gepost van ze homegym en die gene had zelf een soort grip trainer in elkaar gelast en dip stangen gemaakt voor in ze squatrek, deze stangen bevestigde hij op die "veiligheids" stangen van ze squatrek. Heb alle 45 pagina nu doorgebladerd maar ken hem niet vinden.. weten julllie wie ik bedoel?.

heb ook een homegym (moet nog inelkaar gezet enzo)
bestaande uit:
bodycraft powerrack
2 olympische halters (220cm)
230kg aan rubberen schijven bestaande uit:
4x25kg
4x15kg
2x20kg
2x10kg
2x5kg
115kg aan gietijzeren schijven.
2 olympische dumbbells
ez-baar
verstelbare halterbank.
ben nog op zoek naar een lattpully en een paar zware dumbbells en bands+ nog wat kleinigheden
me ruimte is eerst wel errug compact 220cmx400cm
misschien me vriendin overhalen onze slaapkamers te verwisselen.
of komend voorjaar een hok in de tuin.
wacht nog op 2 extra steunen en wat sluiters.foto"s volgen als de gym klaar is
Nee het is niet slater.. datgene wat ik bedoel is op deze manier (zie rode strepen in afb.)
[afbeelding niet meer beschikbaar]
het probleem is, heb zelf ook een "homegym" en dippen doe ik tussen bankjes maar wil stangen, heb alleen beperkte ruimte dus ik dacht; het zou makkelijk zijn als ik dipstangen kan laten lassen die geen ruimte in nemen,, bijvoorbeeld in me squatrek..
in ieder geval al bedankt!

Nee het is niet slater.. datgene wat ik bedoel is op deze manier (zie rode strepen in afb.)
[afbeelding niet meer beschikbaar]
het probleem is, heb zelf ook een "homegym" en dippen doe ik tussen bankjes maar wil stangen, heb alleen beperkte ruimte dus ik dacht; het zou makkelijk zijn als ik dipstangen kan laten lassen die geen ruimte in nemen,, bijvoorbeeld in me squatrek..
in ieder geval al bedankt!