XXL Nutrition

Top 5 beste spellen ooit?

Je weet niks van 100x in je game+nintendo moeten blazen omdat hij het anders niet doet!!!!!1

Haha de good old times :D... soms zag je blauw van het blazen omdat het verdomme het maar niet deed ik had dan ook 3 verschillende nintendo consoles

Ooooe deze heb ik ook grijs gespeeld.. wist alleen de naam niet meer is zo ontzettend lang geleden :p kan me herinneren dat het nog heel lastig was ook :D

De metal gear solid games en de final fantasy games.
Dat zijn de beste spellen ooit gemaakt

Amen. Heb de originele metal gear solid deel 1 en 2 nog op rom voor de msx2 :cool:. De laatste op de ps3 ook zeer vet.

De devil may cry series zitten toch in mijn toplijstje. :cool:

Amen. Heb de originele metal gear solid deel 1 en 2 nog op rom voor de msx2 :cool:. De laatste op de ps3 ook zeer vet.

De devil may cry series zitten toch in mijn toplijstje. :cool:

Voor de msX2 is het toch Metal Gear (zonder solid) ?
Die heb ik ook gespeelt met een emulator;)

1. Need For Speed: Carbon
2. GTA
3. Black
4. Burnout Dominator

Pfff...wel moeilijk...... heb aardig wat spellen. Ik speel nu alleen nog op de Super Nintendo en XBOX360, waarvan de xbox is aangesloten... maar goed...shooters vind ik wel leuk, maar meer om samen te spelen. Zoals bijv. Army of Two vond ik erg vet, maar zo uitgespeeld. Call of Duty vind ik het elkaar neer knallen enzo wel erg lachen of vlaggen jatten van elkaar :P.

Ben meer van de avonturen/aktie games... een top 5 maken vind ik erg lastig.
Maar in iedere geval op stip nummer 1, is duidelijk wel Oblivion + uitbreidingspakket.

Zelda, super Nintendo :D, Tomb Raider Anniversary, Gears of War, Hitman, Burnout Revenge, Max Payne, Mafia ook wel lachuh... etc... tja te veel games die leuk zijn... maar ook niet leuk :P

had vroege wel een nintendo en een ps1
mario, zelda, crash bandicoot, gran turismo, resident evil, mortal kombat 4, metalgear solide
etc

7th saga :bow2:, arcana, zelda link to the past, might & magic gates to another world, burnout 3 takedown - random order

Een top 5 heb ik niet wel een 5 tal spellen die ik het leukst vond/vind.

MotoGP ( het online racen is leuk, maar voor een trip naar een onbekend circuit zoek ik vanaf de baan al leuke plekjes op.

CoD4 heerlijke shooter met mooie graphics sommige maps is het too easy om de tegenstander te ownen LOL

Gears of War voor dit spel kocht ik de xbox360 online vond ik hem geweldig nu speel ik het amper.

MoHAA voor sommigen wel bekend, authentieke wapens, zalige geluiden en overheerlijke ingame commando's en schitterende uitroepingen om je tegenstander de grond in te boren.
Naast machine geweren is het bijna lachwekkend om met een geweer 1 op 1 te spelen waarbij je tijdens het herladen veelal word afgeschoten.
Ondanks het ontbreken van het realisme in dit spel of ontbreken van deftige graphics is dit toch het spel wat mij het langst kon boeien.

Alexx Kid op de Sega 8 bit.
Zalig spel, echter jammer dat ze er niks mee doen op een grotere console.

1. Day of Defeat (HL mod)
2. Counter-Strike (HL Mod)
3. Red Alert (reeks)
4. Unreal tournament (de allereerste, alles daarna is k*t)
5. WoW (vanaf burning crusade helaas minder interresant)

Empire Earth vind ik ook nog steeds wel is leuk voor een netwerkje ofzo, helaas geen plaats meer voor :)

BAH! Ik speelde het 2 uur en ik save het op alle mogelijke manieren (via de rom, via ingame), en dan wil ik opnieuw spelen en was alles weg :(. Sowieso wel een leuk spel, jammer..

Hmmm? Vreemd..Dan heeft het weinig zin om hem uit te proberen te spelen :o

1. fallout 2
2. fallout
3. Planescape torment
4. mortal kombat 2
5. half life

1. Counter-Strike (versies 1.3 en 1.5)
2. GTA reeks
3. Zelda: Ocarina of Time
4. CoD4
5. Oblivion

1. Diablo II (exp)