XXL Nutrition

Top 5 beste spellen ooit?

Willekeurige volgorde:

GTA reeks (behalve die 2D versies, die zijn saai. Dus vanaf GTA: III dus)
Battlefield 2
COD4: Modern Warfare
Project Gotham Racing (op de Xbox)

verder weet ik het niet:P

Bubble bobble (ah, die goede oude commodore, those were the days)
Leisure suit Larry
en zo'n race spelletje kan me ook wel eens bekoren (need for speed bijvoorbeeld, of Collin McRae al vond ik carmageddon leuker (maar minder mooi))... misschien moet ik mijn race-stuurtje weer eens opduikelen, met die benzineprijzen van tegenwoordig moet je wellicht maar naar alternatieven op zoek.

Bubble bobble (ah, die goede oude commodore, those were the days)
Leisure suit Larry
en zo'n race spelletje kan me ook wel eens bekoren (need for speed bijvoorbeeld, of Collin McRae al vond ik carmageddon leuker (maar minder mooi))... misschien moet ik mijn race-stuurtje weer eens opduikelen, met die benzineprijzen van tegenwoordig moet je wellicht maar naar alternatieven op zoek.

Haha, Bubble Bobble heb ik ****ing veel op de gameboy gespeeld.

database-hardware-gameboy01.jpg - 136808

Dat waren nog eens tijden.. dat gasten mee wilden kijken op je scherm.. maar als ze dat deden blokten ze al het licht en zag je niks meer :o :D

Willekeurige volgorde:

GTA reeks (behalve die 2D versies, die zijn saai. Dus vanaf GTA: III dus)
Battlefield 2
COD4: Modern Warfare
Project Gotham Racing (op de Xbox)

verder weet ik het niet:P

De jongeren generatie gamers.. bah bah bah.

Jij respectloze rat!

Je hebt geen flauw idee wat je allemaal gemist hebt "MichaelSmink". Vroeger hadden we games zoals 'Super Mario' en 'Double Dragon'... dat zijn games die je in een middag uitspeelde en datzelfde deed je daarna iedere middag weer.. en het bleef leuk.

nes001.gif - 136812

Je weet niks van 100x in je game+nintendo moeten blazen omdat hij het anders niet doet!!!!!1

@ Jesaja.. Super Mario Land..:cool: wat een game was dat. Of titus the fox...(beide op die grote oude gameboy)

Alhoewel ik vrijwel alle Nintendo systemen heb of gehad heb was ik toch meer een Sega man en dan voornamelijk de Megadrive. RPG's speelde ik wel op de computer, die waren en zijn nog steeds veel beter dan de meeste van die Japanse console shit.

De goede oude Gameboy...

Tetris, Super Mario Land... goede oude tijd!

Spelletjes die na 15 jaar nog steeds leuk zijn, zijn op één hand te tellen. Tetris op de Gameboy is daar één van!

Je weet niks van 100x in je game+nintendo moeten blazen omdat hij het anders niet doet!!!!!1

Hahahaha... geweldig!

Je kreeg ineens alleen een rare streep op je beeld... spelletje eruit... blazen... spelletje erin... alles was weer goed!

kennen de heren R-type nog

ook massaal veel en lang gespeeld!

R-Type is afschuwelijk. Wat is die shit vreselijk moeilijk zeg :D

Niemand fan van Tekken 5?

Ik ben een fan van Tekken 3?

Net Crysis uitgespeelt, wat een lame einde.

Alle mario's op de NES. Prachtige spellen en uren vermaak.
Supaplex is ook helemaal de bom. Deze is voor PC dan.

Verder:
Command & Conquerer Redalert Counterstrike
Phantasmagoria pray it's only a nightmare
UT99 (instagib en sniper)

Ik vergeet er nog wel een aantal, maar deze kwamen het eerst in mij op.

EDIT:
megaman op de NES.

Terug
Naar boven