MuscleMeat

Top Bench?

adema, je heeft je niet alleen te voelen hoor, ik zit ook onder de 100.

6x78

:rolleyes:

hehe ik leef met je mee ;)

zodra ik de mogelijkheid heb(lees: abo op gym) ga ik powerliften denk ik :) ben erachter gekomen dat ik kracht veel belangrijker vind dan massa, al zal het voorlopig bij BB'ing blijven(kan niet super zwaar gaan)

nog 10kg oid en dan beginnen met powerliften lijkt me wel wat :)

Het is een nieuwe trend he. Eenmaal ik weer normaal kan trainen en van m'n schouderinstabiliteit af ben wil ik ook wat meer PL-manier gaan trainen. Niet omdat ik van plan er één te worden, BB blijft ergens wel het ultieme doel. Maar ook ik zat voor m'n blessure met het probleem dat er geen echt stijgende lijn in m'n gewichten zat. En aangezien ik er door het beetje spiergeheugen en gewoon door het feit dat er nog steeds wat overcompensatie is wat massa mee kan nemen lijkt het wel leuk. Powerbuilding all the way :D .

1x100, denk dat mijn max wel iets hoger ligt, rond 105.

greetz,
Ron

wie droomt er niet van groot EN sterk te zijn :) ?

80kg 1rm :( ja ik ben slap, maar ik ga straks onder begeleiding van Spike :)

6 reps van 65Kg is m'n max...

nie ERG veel, maar train nog maar un kwart jaar intensief

Zou het niet weten... Doe enkel DB incline :D Maar 1x50kg zal al veel zijn... M'n kracht sucked, daarom ga ik de powerbuilding-tour op :)

Ik heb gisteravond half één 110 gedrukt op een thuis bankdrukbank met een dunne barbell om te showen voor vrienden :D

Vorige week dinsdag 105 gedrukt op een originele bank op de sportschool..

105kg

Ik top eigenlijk nooit echt! Als ik 8 keer 100 KG druk in mijn 6e setje (beginnend bij 60 KG), wat zou dan mijn top moeten zijn?

@Teun 120 ofzo?

,

Vorige week woensdag had ik op vakantie 100 kg 4x gedrukt... ???

Ik kan 5 a 6 reps uit 100KG slepen. Met veel pijn en moeite.

nu zit ik op 100 hoop snel weer mijn pr te verbreken.
weeg 84 kg.

2*100 max, laatste x was al met ietwat hulp in t begin
6*90lukt me alleen. doel is 6*135 te halen
had graag tegen dec al 120 gebankt(doesnt matter oeveel x maar graag 6:))

Terug
Naar boven