Fitness Seller

Top Bench?

Adema zei:
hehe ik leef met je mee ;)

zodra ik de mogelijkheid heb(lees: abo op gym) ga ik powerliften denk ik :) ben erachter gekomen dat ik kracht veel belangrijker vind dan massa, al zal het voorlopig bij BB'ing blijven(kan niet super zwaar gaan)

nog 10kg oid en dan beginnen met powerliften lijkt me wel wat :)

cool, ben blij dat te horen, altijd welkom :D

Raistlin zei:
Het is een nieuwe trend he. Eenmaal ik weer normaal kan trainen en van m'n schouderinstabiliteit af ben wil ik ook wat meer PL-manier gaan trainen. Niet omdat ik van plan er één te worden, BB blijft ergens wel het ultieme doel. Maar ook ik zat voor m'n blessure met het probleem dat er geen echt stijgende lijn in m'n gewichten zat. En aangezien ik er door het beetje spiergeheugen en gewoon door het feit dat er nog steeds wat overcompensatie is wat massa mee kan nemen lijkt het wel leuk. Powerbuilding all the way :D .

pas op hoor, pl is addicting, once i went that way, there was no going back for me ;)

Deejay_Spike zei:
pas op hoor, pl is addicting, once i went that way, there was no going back for me ;)
Hehe, we'll see. Het is natuurlijk de vraag hoe goed die schouder het zou verdragen drie keer per week te bankdrukken. Maar kom, da's voor later, en weer off topic. Waarschijnlijk heb je er wel een leuk theorietje over :) .

benchpress: 75k 2RM (gister net neergezet :p :D

Raistlin zei:
Hehe, we'll see. Het is natuurlijk de vraag hoe goed die schouder het zou verdragen drie keer per week te bankdrukken. Maar kom, da's voor later, en weer off topic. Waarschijnlijk heb je er wel een leuk theorietje over :) .
3 Maal per week bankdrukken is niet noodzakelijk hoor, ik doe het maar 1 maal in de 3 weken (ben aan het overwegen 1x per 5 weken te doen :P)

euh... (speed benching counts as benching...)

6-7x100

Maar is dit met of zonder hulp? Wat ik hierzo doe is wel zonder hulp, maar als ik zou gaan toppen zou ik denk ik toch licht hulp nodig hebben bij 't dode punt. Heb 't nog nooit gedaan, mss wel leuk eens te doen

als je hulp nodig hebt bij het dode punt kun je dat bepaalde gewicht niet benchen imo :o

Max. onbekend.

Heb gisterenmorgend wel: 8 x 50, 8x60, 8x 60, 6x60 gedrukt zonder begeleiding.
3 jaar geleden was 80-90 mijn max.
Ik vermoed dat ik nu rond de 75-80 zit.
Zou tegen december toch wel vlot 75-80 willen drukken.

Vanochtend 5 * 110 kg gedrukt.

M'n record stond op 3 keer, dus dat voelde geweldig. :D

• Topic Starter Topic Starter
ok, men record op wedstrijd met bench truitje en al: zie signature.

Mijn beste resultaten op training zonder truitje:

ooit: 2x172.5

momenteel: 4x155
2x165

Word de stang nou ook meegeteld?

• Topic Starter Topic Starter
yupyup
meestal is dat 20kg

zonet 8x54kg ; nieuw pr :D

over 3 weken ga ik m'n 1rm testen, hoop de 70 te halen:)

75kg 1rep. :/

Terug
Naar boven