MuscleMeat

Top Bench?

ik heb eerst een half jaar elke dag situps, pushups en bench dips gedaan :rolleyes: toen kreeg ik een paar kleine k*t dumbbells zodat ik een beetje biceps enzo kon trainen :rolleyes:

een maand geleden een barbell en dumbbells gehaald, met genoeg gewicht, dus kan mezelf wel aardig afmatten nu; maar train nu sinds 2 weken met een vriend bij de athletiek in het 'krachthonk' waar we kunnen benchen squatten enz

ik heb GEEN voedingsschema, en eerst had ik met die bodyweight shit ook geen schema, gewoon elke dag 40 reps ofzo :rolleyes:

aardig nep dus, het is me op de een of andere manier toch gelukt om van 58kg bij +/- 10% naar 64kg bij +/- 8 procent te gaan

ik probeer nu zoveel mogelijk op m'n eten te letten, junk niet meer zo vaak, eet meer eieren enz...

ik train nu de rest van de vakantie nog bij die maat(3x per week) en daarna alleen nog maar op zondag

niet iedereen heeft alle supplies tot de mogelijkheden :(

Adema zei:

neej idd, das wel heel jammer.. het klinkt alsof je heel graag wilt en er serieus mee bezig bent (anders kwam je hier ook niet :p ) miss moet je dan toch maar een abonnementje op een sportschool nemen en een paar avonden (of middagen) vrijmaken..
maar ikga nogal off topic en ik heb nog een paar vragen aan je dus voeg me maar even toe op msn als je wilt, vanderwal89@hotmail.com

ja dat is het probleem een beetje, ik word niet serieus genomen door m'n ouders, ze zien het meer als zo'n puberale ingeving waar ik vóór m'n 18e toch weer mee kap

en zo lang ik niet serieus genomen word komt er ook geen abo+normaal voer op de plank

Atl

Bench 2*150
SQAUT 3*180
DEADLIFT=0
:D

1RM van 110 kg, maar gister kreeg ik met pijn en moeite 105 omhoog :(

Mja... 2 keer 70 incline op een goede dag... :o
rep of 5 met 66 kg op de incline. Plat zal het ongeveer hetzelfde zijn. maar was eerst nog veel minder dus. kleine stapjes omhoog. :o

Adema zei:
ik heb eerst een half jaar elke dag situps, pushups en bench dips gedaan :rolleyes: toen kreeg ik een paar kleine k*t dumbbells zodat ik een beetje biceps enzo kon trainen :rolleyes:

een maand geleden een barbell en dumbbells gehaald, met genoeg gewicht, dus kan mezelf wel aardig afmatten nu; maar train nu sinds 2 weken met een vriend bij de athletiek in het 'krachthonk' waar we kunnen benchen squatten enz

ik heb GEEN voedingsschema, en eerst had ik met die bodyweight shit ook geen schema, gewoon elke dag 40 reps ofzo :rolleyes:

aardig nep dus, het is me op de een of andere manier toch gelukt om van 58kg bij +/- 10% naar 64kg bij +/- 8 procent te gaan

ik probeer nu zoveel mogelijk op m'n eten te letten, junk niet meer zo vaak, eet meer eieren enz...

ik train nu de rest van de vakantie nog bij die maat(3x per week) en daarna alleen nog maar op zondag

augustus 2004

Vraag me af hoe iedereen zijn 1RM drukt. Zakken, 1 tel stil op de borst en dan weer op?

Zo drukte ik een paar weken terug 110.

110 na maandje trug trainen, na enkele maanden terug gestopt geweest te zijn, hoop binnen enkele maanden 120 te halen en is te doen denk ik, oude record was 115 maar had toen nog het gevoel dat er veel meer in zat. als ik de 130 kan halen tegen volgende zomer ben ik al vree content.

ik zit al ongeveer een half jaar vast op de 90 mensen. Ik kom gewoon niet verder, wat moet ik doen ? me spieren laten schrikken op 100 of meer ?

Ik ben nooit over de 115 gegaan. Het maakt geen zak uit wat je lift. Zorg gewoon dat je intensief traint! Als je bezorgt bent om je kracht ga dan powerliften.

Ik geef er niet zoveel om, ben BB, geen pl :D

Gisteren toevallig nog 6x80kg gedrukt op de incline. Eind 2005 wil ik 100+ drukken incline.

Groei bovenkant borst, Groei !

120 Kg 3 X dit was afgelopen winter.

nu gewoon 100 Kg 8x

1 rm geen idee zal ik van de winter eens proberen

3setjes x60kg train nu 3 weken op een sportschool
edit: verkeerd getypt :o

Laatst bewerkt:
Dit topic is serieus op 1 maand na een jaar oud :S

Maar goed,

zit nu op de 5 x 150, voor de zesde rep heb ik een klein beetje hulp door het dode punt nodig.

Ik heb een top met bankdrukken van 130 kg maar de laatste tijd kom ik niet hoger dan 125, die gaat dan weer wel vrij gemakkelijk dat is het rare.
Willem 2.

Tellen jullie het gewicht van de barbell erbij of alleen de schijven?

Terug
Naar boven