Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
) gaan betalen terwijl ik jong ben en gezond leef, om torenhoge zorgkosten van een werkloze tokkie te betalen die z'n hele leven heeft gerookt en gezopen en gesnackt en zelf maar 20 euro per maand hoeft te betalen.Ok op dit topic MOET ik even reageren:
NOOIT meer VVD voor mij als dit echt doorgaat. Het scheelt niet veel of je houdt meer over door een dag minder te gaan werken.
Ik mag straks 482 euro per maand () gaan betalen terwijl ik jong ben en gezond leef, om torenhoge zorgkosten van een werkloze tokkie te betalen die z'n hele leven heeft gerookt en gezopen en gesnackt en zelf maar 20 euro per maand hoeft te betalen.

Dan moeten pro PLers dus betalen voor ecto's die niet trainen...Waarom doen ze niet nivellerend op het eten? Toeslag gelijk stellen aan je vet%![]()
Ok op dit topic MOET ik even reageren:
NOOIT meer VVD voor mij als dit echt doorgaat. Het scheelt niet veel of je houdt meer over door een dag minder te gaan werken.
Ik mag straks 482 euro per maand () gaan betalen terwijl ik jong ben en gezond leef, om torenhoge zorgkosten van een werkloze tokkie te betalen die z'n hele leven heeft gerookt en gezopen en gesnackt en zelf maar 20 euro per maand hoeft te betalen.

Belangrijk is nu dus de verwachting dat de PVDA meegaat met dit initiatief.
PVDA zou ook kunnen zeggen wij trekken de stekker er dan uit....want dat zorgpremie plan waren ze ECHT apetrots op (was zelfs een feest). Dus dan krijg je PVDA leden die gaan klagen en zeiken dat het beleid eigenlijk niet meer correct is.