XXL Nutrition

Tot 482 euro zorgpremie per maand vanaf 2014

Truestory.jpg

mensen vroegtijdig laten sterven zodat de bedrijfswereld nieuwe mogelijkheden krijgt om te investeren en te produceren. Makes sense to me als vooruitgangsgedachte.

Studenten moeten gratis ov terug!!!

Wat gay :roflol:

Ok op dit topic MOET ik even reageren:

NOOIT meer VVD voor mij als dit echt doorgaat. Het scheelt niet veel of je houdt meer over door een dag minder te gaan werken.

Ik mag straks 482 euro per maand ( :roflol: ) gaan betalen terwijl ik jong ben en gezond leef, om torenhoge zorgkosten van een werkloze tokkie te betalen die z'n hele leven heeft gerookt en gezopen en gesnackt en zelf maar 20 euro per maand hoeft te betalen.

NOOIT meer VVD voor mij als dit echt doorgaat. Het scheelt niet veel of je houdt meer over door een dag minder te gaan werken.

Ik mag straks 482 euro per maand ( :roflol: ) gaan betalen terwijl ik jong ben en gezond leef, om torenhoge zorgkosten van een werkloze tokkie te betalen die z'n hele leven heeft gerookt en gezopen en gesnackt en zelf maar 20 euro per maand hoeft te betalen.

Ach, hebben die lui nu 80 euro meer over per maand om drank van te kopen. Als ze daar nou goedkope wodka voor halen en dat in 1 dag wegzuipen zijn we er gelijk van af :roflol:

Maar t slaat inderdaad nergens op, mijn pa moet straks ook bijna 500 p/m betalen voor die 2x per jaar dat hij naar de huisarts moet en de jaarlijkse griepprik. What's next, nivellerend auto verzekering? Waarom doen ze niet nivellerend op het eten? Toeslag gelijk stellen aan je vet% :o

Waarom doen ze met het OV niet alleen het traject dat je moet afleggen om bij je opleiding te komen gratis en bij de rest korting of volle klap betalen?

Of wat mij betreft halen ze die 40% korting weg die nu krijgt als je buiten je abonnement reist (of 2-3 mensen die met je meereizen)

34 jaar is niet echt jong.

:trollface:

• Topic Starter Topic Starter
'Omstreden plan zorgpremie is van tafel'

Het plan over de inkomensafhankelijke zorgpremie van de VVD en de PvdA verdwijnt. Dat bevestigen bronnen aan RTL Nieuws.
Omdat de PvdA vasthoudt aan het verkleinen van de inkomensverschillen, komt er wel iets voor in de plaats, zegt Frits Wester. "Dat zou dan moeten gebeuren via de fiscus, via de inkomstenbelasting. Simpel gezegd: wie meer verdient gaat meer belasting betalen dan nu."

Kamerleden moeten in de buurt blijven
Gisteravond is hier ook topoverleg geweest tussen VVD en PvdA over de storm van kritiek die vooral VVD over zich heen heeft gekregen. De PvdA is nu bereid om te zoeken naar een oplossing. Ook de Kamerleden van beide

partijen moeten in de buurt blijven zodat als de ministerraad iets besluit, ze dan meteen bijgepraat kunnen worden.

Het is de verwachting dat de PvdA akkoord gaat met de oplossing. "Ze kunnen niet anders, het probleem van de VVD is nu ook een probleem geworden van de PvdA", zegt Fons Lambie. "Het was een grote wens van die partij om inkomensverschillen te verkleinen, dat lijkt nu te lukken via de inkomstenbelasting."

De Rijksvoorlichtingsdienst heeft de ingang van het ministerie van Algemene Zaken afgezet met hekken. Dat is opmerkelijk want dat gebeurt alleen bij hele grote gebeurtenissen. "Dat geeft wel aan hoe heftig dit allemaal is", zegt politiek verslaggever Fons Lambie.

http://www.rtl.nl/components/actuee...9/binnenland/Plan_zorgpremie_is_van_tafel.xml

Haastige spoed is zelden goed. Ik kijk al uit naar de volgende verkiezingen.

they caved in... Het zou trouwens gaan om maximaal 482 euro per gezin. Niet per persoon!

Belangrijk is nu dus de verwachting dat de PVDA meegaat met dit initiatief.

PVDA zou ook kunnen zeggen wij trekken de stekker er dan uit....want dat zorgpremie plan waren ze ECHT apetrots op (was zelfs een feest). Dus dan krijg je PVDA leden die gaan klagen en zeiken dat het beleid eigenlijk niet meer correct is.

• Topic Starter Topic Starter
Belangrijk is nu dus de verwachting dat de PVDA meegaat met dit initiatief.

PVDA zou ook kunnen zeggen wij trekken de stekker er dan uit....want dat zorgpremie plan waren ze ECHT apetrots op (was zelfs een feest). Dus dan krijg je PVDA leden die gaan klagen en zeiken dat het beleid eigenlijk niet meer correct is.

Feestje is dus afgelopen :D

Dan gaan ze massaal de belasting ontwijken.

Ik betaal gewoon netjes belasting hoor.

Terug
Naar boven