MuscleMeat

Review Total Muscle Solution - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Post-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Total Muscle Solution is je meest spieropbouwende Pre-Workout, Post-Workout, NO, Creatine, Beta-Alanine, Citrulline, Glutamine, BCAA/EAA product en nog veel meer..
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? anderhalve maand
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Goed, beetje fruit/bessen achtig
  • Welke dosis heb je gebruikt? 3 scoops pre workout 3 scoop na
  • Waar heb je het supplement gekocht? Body en Fitshop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? SNELLE levering & gratis shakebeker..& af en toe wat extra's
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 31,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja, Lees Review

Mijn review:
Body en fitshop Total Muscle Solution

Allereerst wat over het product,

Volgens de fabrikant zou de Total Muscle Solution een
Creatine,NO,Beta Alanine,BCAA/EAA,Citrulline,Cellvolumizing
product in een zijn. klinkt te mooi om waar te zijn?

eens kijk naar de ingredienten,

Muscle & Strength Complex

Dit zorgt er onder andere voor dat Total Muscle Solution zo snel en zo sterk werkt!

Creatine Ethyl Ester; wordt 100% opgenomen in de spieren. Dankzij deze productiemethode blijft er geen milligram onbenut buiten de spiercel zoals met Creatine Monohydraat voor veel mensen wel het geval is. Creatine Ethyl Ester werkt dan ook direct en veel sterker als je gewend bent met andere creatine(s), je zult merken dat je tijdens de trainingen snel meer kracht ontwikkelt. De spiegel liegt ook niet, je zult sneller meer spiermassa opbouwen, compleet vrij van vet en vocht, alleen keiharde spiermassa!

Tri Creatine Malate; een unieke vorm van Creatine. Hier is namelijk Malate gekoppeld aan Creatine. Creatine Malate wordt sneller en completer recht in de spiercel getransporteerd. Vooral voor, tijdens en na de training zuigen onze spieren Creatine Malate op als een spons.
Totaal geen bijwerkingen, geen onderhuids vocht vasthouden en geen maag krampen. Alle ingenomen creatine wordt in de spiercellen opgenomen er blijft niets in de darmen of buiten de spiercel. Naast meer explosieve spierkracht kan Tri Creatine Malate als geen andere creatine ook je spieruithoudingsvermogen en het spierherstel verbeteren.

Vascularity & Muscle Loading Matrix

Waxy Maize Starch; transporteert sneller als het licht alle spieropbouwende ingredienten van Total Muscle Solution en voedingsstoffen de spiercellen in!
De enorme toevoer van groeibevorderende stoffen zorgt voor een gigantische spieropbouwende stimulans. Dankzij Waxy Maize Starch heb je tijdens de training ook veel meer energie in de spieren, hierdoor kun je ook langer en zwaarder trainen.WMS zal tijdens de training ook de doorbloeding in de spieren enorm verbeteren, door deze verbeterde doorbloeding worden al tijdens de training direct meer spieropbouwende voedingsstoffen in de spieren getransporteerd. Je zult dit merken in een grotere pomp en meer volume van de getrainde spiergroep. Juist dat extra bloed zorgt voor de enorme pomp en zorgt voor een grotere spiergroei. Er wordt zo tot maar liefst 500% meer voedingsstoffen naar je spieren getransporteerd!

Extreme Muscular & Pump Complex

Arginine Ethyl Ester; brengt je stikstofspiegels (NO) zo hoog als maar mogelijk is!
NO zorgt voor verwijding van de bloedvaten hierdoor kunnen je spieren meer zuurstof, belangrijke voedingstoffen (glucose, aminozuren,…) en ook hormonen opnemen.
De toegenomen bloedtoevoer zorgt ook voor de geweldige “ pomp “ tijdens je training.
Een dosering Arginine Ethyl Ester zorgt ervoor dat je jezelf ziet groeien, je spieren worden letterlijk dikker en voller en dus sterker!
Arginine Ethyl Ester zorgt voor een waanzinnige pomp tijdens elke training en ook nog eens voor aanzienlijke toename van je uithoudingsvermogen.
Dit is niet alleen een lekker gevoel en ziet er goed uit in de spiegel, maar zorgt dus direct voor keiharde spieropbouw!

Di Arginine L-Malate; zorgt naast Arginine Ethyl Ester dat je spieren keihard staan en blijven staan. Je spieren staan gezwollen, de "PUMP", Di Arginine Malate zorgt hiervoor.
Arginine Ethyl Ester en Di Arginine L-Malate, samen een onverslaanbaar duo!

Power & Endurance Complex

Beta Alanine; Beta Alanine zorgt voor meer Carnosine in het lichaam, echt iedere sporter heeft baat bij een hogere Carnosine concentratie.
Carnosine zorgt voor meer langdurige kracht en verbetert op bijzondere wijze het herstel tijdens de training. Beta-alanine voorkomt tevens verzuring in de spieren, je kunt nu veel langer en zwaarder door trainen, je 'normale' lichamelijke grenzen vallen weg! Minder verzuring staat gelijk aan zwaardere trainingen, met zwaardere gewichten met dezelfde inspanning, waardoor je meer spiergroei stimuleert.

Glucuronolactone; een natuurlijke metaboliet van glucose die de opbouw van glycogeen regelt. Dit ingredient verbetert het prestatievermogen en herstel. Glucuronolactone staat bekend om het feit dat het directe energie kan leveren en daarnaast reactie en concentratievermogen kan verbeteren. Glucuronolactone geeft een enorme energie voor korte en langdurige inspanningen. Ideaal dus voor zowel bodybuilding als duursport.

Muscle Expansion Complex

Citrulline Malate; tot 34% meer ATP-spierenergie-productie.
Door het unieke vermogen van Citrulline Malate om melkzuur opbouw in de spieren te verminderen en reeds opgebouwd melkzuur sneller in energie om te zetten kan de ATP -spierenergie-productie- in de spieren tot 34% toenemen.
Citrulline Malate is jouw bron van kracht en spieruithoudingsvermogen tijdens de training.

L-Carnitine Tartrate; voor een optimale vetverbranding en verbeterde prestaties.
Geeft je meer (spier)energie, verbetert je prestaties en beschermt spierweefsel tijdens de training en zorgt er ook nog eens voor dat je vetpercentage sneller naar beneden gaat!
L-Carnitine Tartrate is essentieel bij de afbraak van vetten en de omzetting in een voor de spieren bruikbare energievorm.
Doordat de energie tijdens je training geleverd wordt door de verbranding van vet, blijft het glycogeen in je spieren gespaard waardoor je spieren niet alleen over meer energie beschikken maar er ook minder spierafbraak plaatsvindt, waardoor je spieren weer meer kunnen groeien.

Energy, Focus & Power Complex

Taurine Ethyl Ester; dit aminozuur zorgt voor een super pomp en helpt bij het transport van meer voedingsstoffen naar de spieren, zodat deze meer kunnen groeien. Tevens ondersteunt Taurine een sneller herstel van de spieren.

L-Tyrosine; dit aminozuur helpt overtraining te voorkomen door geestelijke en lichamelijke vermoeidheid uit te stellen, het verhoogt de alertheid, concentratie en het gevoel van welzijn.

Muscle Injection Insulin Complex

Cinnamon Bark Extract; verbetert de opname van voedingsstoffen en supplementen in het lichaam!
Dit is interesant voor krachtsporters, hoe meer voedingsstoffen je opneemt in de spieren, hoe makkelijker je spieren groeien.

Muscle Swell & Protect Complex

L-Glutamine; voor een positieve stikstof balans, waardoor er veel minder spiermassa afgebroken en meer opgebouwd wordt.

L-Glutamine AKG; Glutamine AKG pompt je spieren vol en stimuleert zo spiergroei. Ook zorgt Glutamine AKG voor een zeer sterk verbeterd herstel vermogen. Glutamine AKG is volgens wetenschappers maar liefst 20X zo sterk dan gewone Glutamine! Glutamine AKG zul je echt voelen werken!

Rapid Lean Muscle Building

Anabolic BCAA/EAA Blend; wanneer genomen voor de training werkt de Anabolic BCAA/EAA Blend als geen ander supplement spiersparend, deze blend beschermt je spieren tegen afbraak tijdens de training, geeft je energie en werkt tijdens zware inspanning zelfs positief op je denkvermogen.
Wanneer je een tekort aan BCAA/EAA's hebt dan is het voor je lichaam onmogelijk om spieren te winnen.
De directe opname maakt de BCAA/EAA blend uniek, genomen voor je training, zorgen de BCAA/EAA’s al tijdens de training direct voor veel meer spieropbouw, omdat je veel minder spierweefsel afbreekt en al begint met spieropbouw tijdens de training, dankzij de direct opname in de spieren blijf je constant spierafbraak voorkomen en spiermassa opbouwen.

Electrolyte & Hydration Performance blend

Mineralen; spelen een belangrijke rol in de vochthuishouding van de spiercel
Deze blend helpt vocht in de spiercel te houden en speelt een kritische rol bij het atletische prestatievermogen.
Zonder genoeg mineralen kunnen je spieren niet meer goed ontspannen en dus ook niet optimaal samentrekken.
Training vergt veel van je spieren, het is van groot belang dat je spieren tijdens de training over voldoende mineralen beschikken.

Klinkt allemaal aardig nu maar eens proberen,

Preworkout
Ben mijn training voorbereiding deze keer begonnen met 3 scoops,
supplement werkt razend snel dankzij de waxy maze,
prima getraint, lekker pomp en herstelde duidelijk sneller als normaal door de setjes heen. Supplement geeft niet een echte "boost"(caffeine dus) wat je bij sommige preworkouts wel hebt, en dus ook geen zenuwachtig gevoel of niet kunnen slapen daarna. Product is dus erg geschikt voor mensen die hier met een andere pre workout wel last van hebben en dit te heftig vinden.
Zelf vind ik een "boost" wel lekker dus ik neem een paar tabs E-911 erbij:D (http://www.bodyenfitshop.nl/afslankproducten/lg-sciences/e-911)

Postworkout

Naar mijn mening de kracht van dit product, postworkout screeuwd je lichaam om weer aangevuld te worden, met dit product gaat dat echt super!
mede door de waxy maze komen alle ingredienten razendsnel in je bloedbaan.
Hersteltijd is echt zoveel sneller hierdoor! je voelt je snel daarna al weer fit.
ongeveer 15-20 min daarna heb ik een eiwitshake genomen.

Conclusie

Superproduct doet wat het moet doen,
Zeker postworkout echt een aanrader!
Smaak is gewoon goed, niks mis mee.
Prijs, Prima voordelig voor 1200 gram.
Samen met een energie product(bv E-911 of caffeine tabs)
is dit ook een dijk van een preworkout!! kan de concurentie aan met de
gevestigde orde..

al met al een dikke 8

EDIT: 01-06-2011

Gebruik TMS nu sinds sep 2009, ben er enorm tevreden over.
Doet wat het moet doen, nog steeds evengoed als in het begin, smaak & oplossing is ook gewoon prima.

Wat mij betreft mag er een * bij, dus een 9 !

(postworkout met wat Pepto pro erdoor is ook een erg goede combi!:D )

.

imageCAGGVNC6.jpg

Laatst bewerkt:
Deze pot is sinds een paar dagen nu ook vertegenwoordigd in mijn huis. Smaak doet mij denken aan de oude vitamine C pilletjes van vroeger.

De kans is groot dat iemand het ergens al gevraagd heeft (maar ik heb geen zin om 15 pagina's aan tekst door te wroeten): kan ik dit gewoon van tevoren mixen in een beker met water, om mee te nemen en later op te drinken 30/45 min voor de training?

Deze pot is sinds een paar dagen nu ook vertegenwoordigd in mijn huis. Smaak doet mij denken aan de oude vitamine C pilletjes van vroeger.

De kans is groot dat iemand het ergens al gevraagd heeft (maar ik heb geen zin om 15 pagina's aan tekst door te wroeten): kan ik dit gewoon van tevoren mixen in een beker met water, om mee te nemen en later op te drinken 30/45 min voor de training?

Ja, mits niet te lang lijkt mij dit geen invloed hebben op de kwaliteit.
Als je het heel lang wilt bewaren dan doe je gewoon een scoop poeder in een shaker en op het moment dat je het nodig hebt dan laat je er gewoon wat water op lopen.

Ik heb een vraagje: Kan ik NO-Xplode gebruiken incombinatie met TMS? En wat is de volgorde van inname? No-Xplode voor en TMS na de training?

OKe bedankt! En na die 12 weken, hoe lang moet ik dan stoppen en is dan uberhaupt nooodzakelijk?

Ik zou 3-4 weken aanhouden.

---------- Toegevoegd om 10:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:05 ----------

Ik heb een vraagje: Kan ik NO-Xplode gebruiken incombinatie met TMS? En wat is de volgorde van inname? No-Xplode voor en TMS na de training?

Dat kan zeker en wordt vaak gedaan. No Xplode 30-45 minuten voor de training en TMS direct na de training, klopt precies.:cool:

Bij mijn vorige bestelling heb ik 2 Tested Nutrition - Pre Workout samples gekregen.

Heb zo'n zakje samen met TMS gemixt in de shakebaker pré-workout. Echt een aanrader. Mixt heel goed en smaakt perfect. Beetje snoepjes achtig. Het is ook leuk om te zien hoe het plotseling rood van kleur wordt. Het zorgt er voor dat je lekker kan trainen, maar niet té opgefokt zoals met NOX etc. Voor mij een ideale pré workout mix :D

Bij mijn vorige bestelling heb ik 2 Tested Nutrition - Pre Workout samples gekregen.

Heb zo'n zakje samen met TMS gemixt in de shakebaker pré-workout. Echt een aanrader. Mixt heel goed en smaakt perfect. Beetje snoepjes achtig. Het is ook leuk om te zien hoe het plotseling rood van kleur wordt. Het zorgt er voor dat je lekker kan trainen, maar niet té opgefokt zoals met NOX etc. Voor mij een ideale pré workout mix :D

Klopt, iedereen zal z'n eigen favoriete pre-workout hebben en dat zal best goed werken:D (Sommige) ingredienten kunnen dan wel dubbelop zijn, voor het energieke zou je eventueel ook kunnen kiezen voor de Pre-workout Powerpill icm Total Muscle Solution.:)

Als ik de dosering bekijk van TMS en de hoeveelheid bij elkaar optel krijg ik maar 6 gram:S ik snap die dosering niet helemaal. Kan iemand mij uitleggen hoeveel er van alles zit in (1 dosering) 30 gram want.. ??????

http://www.bodyenfitshop.nl/creatine-alle/body-fit-sportsnutrition/total-muscle-solution

Lezen is moeilijk?

Proprietary Total Muscle Solution Blend 30.000 mg

Vascularity & Muscle Loading Matrix 16775 mg
Waxy Maize Starch

Muscle & Strength Complex 1500mg
Creatine Ethyl Ester
Tri Creatine Malate

Extreme Muscular & Pump Complex 1500 mg
Arginine Ethyl Ester
Di Arginine L-Malate

Power & Endurance Complex 1000 mg
Beta Alanine
Glucuronolactone

Muscle Expansion & Preserve Complex 2000 mg
Citrulline Malate
L-Carnintine Tartrate

Energy, Focus & Power Complex 1150 mg
Taurine Ethyl Ester
L-Tyrosine

Muscle Injection Insulin Complex 75 mg
Cinnulin PF®

Muscle Swell & Protect Complex 2000 mg
L-Glutamine AKG
L-glutamine

Electrolyte & Hydration Performance Complex 2000mg
Disodium Phosphate
Potassium Glycerolphosphate
Dicalcium Phosphate
Magnesium Glycerophosphate
Sodium Chloride
Zinc Oxide & Potassium Chloride
(mineralen complex)

Rapid Lean Muscle Building Complex 2000mg
L-Leucine
Anabolic EAA/BCAA Blend
L-Valine
L-Leucine
L-Isoleucine
Lysine
L-Methionine
L-Fenylalanine
L-Threonine

Is bij elkaar toch echt 30 gram

jah maar bijvoorbeeld:

L-Leucine
Anabolic EAA/BCAA Blend
L-Valine
L-Leucine
L-Isoleucine
Lysine
L-Methionine
L-Fenylalanine
L-Threonine

duss 2000mg

hoeveel L-Valine zit er nu in... er staat alleen het totale

sorry maar begrijp het nog steeds niet helemaal:o

Uit m'n hoofd dan rond de 150 mg Valine:)

jah maar bijvoorbeeld:

L-Leucine
Anabolic EAA/BCAA Blend
L-Valine
L-Leucine
L-Isoleucine
Lysine
L-Methionine
L-Fenylalanine
L-Threonine

duss 2000mg

hoeveel L-Valine zit er nu in... er staat alleen het totale

sorry maar begrijp het nog steeds niet helemaal:o

Dat vermelden ze ook niet! ;) Wat de onderlinge verhouding is zeggen de fabrikanten inderdaad niet op het etiket, ze melden alleen het totaal.

Daarom zie je ook vaak bij andere supplement een creatine blend waar o.a. het goedkope creatine monohydraat in zit en duurder andere soorten creatine. Daar kan best wel eens 99% creatine mono inzitten. Is bij het product TMS niet van toepassing, maar ken enkele Amerikaanse merken... :rolleyes:

Er zitten ook allemaal ingrediënten in die je als post workout product totaal niet nodig hebt lijkt mij, zoals beta alanine arganine L-Tyrosine en taurine. Hoezo is dat?

Beta-alanine meer gesplit innnemen is goed. Taurine werkt ook juist voor herstel. Tyrosine recuceert het gevoel van vermoeidheid. Het hoeft niet maar kan als aanvulling zeker geen kwaad:)

jonge jonge gezeur om kleine MG's, zo kun je overal wat achter zoeken.
TMS werkt super!!! en voor die prijs kun je er niet om gaan zeuren.
Zo'n compleet product vind je bijna nergens.
Nogmaals Top!! BenF

Dank je:)

TMS begint echt een begrip te worden in supplementenland:cool:

Kijk ook even naar de B&F Special Stack

Total Muscle Solution 1200 gram (40 doseringen)

Het meest gevraagde product voor spiermassa en kracht.
Alle topingredienten in 1 totaal product voor spiermassa en kracht.

Magic EAA 500 gram (50 doseringen)

Het meest spieropbouwende Amino supplement om te nemen tijdens en na de training! EAA's zijn extreem effectief voor spierontwikkeling.

Whey Perfection 2270 Gram (80 shakes)

Tot op de laatste milligram de meest zuivere Whey - het allerbeste.
Whey Perfection is op elk front; kwaliteit, prijs en smaak de absolute nummer 1!

Samen voor 74,90 !

Ik heb hem ook binnen, mijn eerste bestelling bij B&F. Mijn pa gaat op mijn aanraden binnenkort naar Amersfoort om te kijken voor supps. De verzending was snel en een doos met extra's wordt zeker op prijs gesteld.

Ik moet alleen echt even kwijt hoe smerig ik het vind. Ik doe er 300ml water bij en het lukt me niet het in 10 minuten weg te krijgen. Daarna is het vechten om het binnen te houden. Anderen vinden dit niet erg, maar ik wou het toch kwijt.

Ik ben wel van plan 12 weken vol te maken en het gehele effect te bekijken, want de formule stemt me tevreden. Alhoewel ik eigenlijk gewoon een creatine product wou kan hier volgens mij weinig tegenop.

Na 2 trainingen en 3 dagen gebruik valt er nog weinig over te zeggen, maar ik kom hier op terug.

Ik heb gelukkig ook Whey Perfection erbij genomen, dus ik heb ook nog iets erg lekkers door mijn havermout 's ochtends :)

(Nog 1 grappig verhaaltje. Een collega van mij zit in de duivensport en blijkbaar geven ze de duiven na de wedstrijd whey voor spierherstel. Ze vliegen 6 dagen later weer. Hij bestelde in Engeland en wordt nu een klant van B&F).

Aangezien het ook in een stack komt met Whey Perfection, kan je het dan ook mixen daar mee?

Het kan natuurlijk altijd, maar is de opname dan nog optimaal?

Ik heb hem ook binnen, mijn eerste bestelling bij B&F. Mijn pa gaat op mijn aanraden binnenkort naar Amersfoort om te kijken voor supps. De verzending was snel en een doos met extra's wordt zeker op prijs gesteld.

Ik moet alleen echt even kwijt hoe smerig ik het vind. Ik doe er 300ml water bij en het lukt me niet het in 10 minuten weg te krijgen. Daarna is het vechten om het binnen te houden. Anderen vinden dit niet erg, maar ik wou het toch kwijt.

Ik ben wel van plan 12 weken vol te maken en het gehele effect te bekijken, want de formule stemt me tevreden. Alhoewel ik eigenlijk gewoon een creatine product wou kan hier volgens mij weinig tegenop.

Na 2 trainingen en 3 dagen gebruik valt er nog weinig over te zeggen, maar ik kom hier op terug.

Ik heb gelukkig ook Whey Perfection erbij genomen, dus ik heb ook nog iets erg lekkers door mijn havermout 's ochtends :)

(Nog 1 grappig verhaaltje. Een collega van mij zit in de duivensport en blijkbaar geven ze de duiven na de wedstrijd whey voor spierherstel. Ze vliegen 6 dagen later weer. Hij bestelde in Engeland en wordt nu een klant van B&F).

Haha dus hij gaat die lekkere whey van B&F aan zijn duiven voederen ? Zonde ... Anyway over TMS : De smaak ga je echt wel gewoon worden. Ik heb hier enkele weken geleden ook iets over gepost, maar tegenwoordig drink ik het in 1 teug uit zonder probleem. Na mijn training vind ik het zelfs superlekker, precies of je lichaam het 'nodig' heeft ... Qua effect ben ik ook zeer tevreden, heb enkele plafonds verbroken en spieren staan echt veel voller en strakker. Ook de pomp tijdens de training is super, zeker bij combinatie met een cafeïnesupp zoals de pre-wo power pill.

Terug
Naar boven