MuscleMeat

Tour de France 2008

Gorill0r

Colossal Veteran
Elite Member
10.000 berichten
Waardering
30
Zondag 5 juli start de Tour de France 2008.

De route:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Tour de France 2008

Running from Saturday July 5th to Sunday July 27th 2008, the 95th Tour de France will be made up of 21 stages and will cover a total distance of 3,500 kilometres.

These 21 stages have the following profiles:

• 10 flat stages,
  • 5 mountain stages,
  • 4 medium mountain stages,
  • 2 individual time-trial stages.

Distinctive aspects of the race

• 4 mountain finishes,
  • 2 rest days,
  • 82 kilometres of individual time-trials,
  • 19 Category 1, Category 2 and highest level passes will be climbed.

http://www.youtube.com/watch?v=661P...008/TDF/COURSE/us/popup_video_parcours3d.html

Boonen doet niet mee dus ik ga het niet echt volgen, ppffu :D

Tis dan ook geen klimmer maar een wielrenner :o

Duurt mij te lang dat eindeloze gefiets.

Tja, wat zal er dit jaar gebeuren.

Wie of welk team zal er betrapt of verdacht worden van doping gebruik?

Eens kijken aan welke rabo renner dit jaar het dopingbudget is besteed. Ik zeg menchov

Wat een poepreacties hierboven!!!

Wordt imo een leuke strijd tussen Evans, Menchov en Valverde (die vandaag Spaans kampioen werd... in de Dauphine ook al in bloedvorm, misschien iets te vroeg gepiekt?)

• Topic Starter Topic Starter
Tja, wat zal er dit jaar gebeuren.

Wie of welk team zal er betrapt of verdacht worden van doping gebruik?
Ik hoop geen. Doping maakt de wielersport kapot. We weten allemaal wat er vorig jaar met Michael Rasmussen en Aleksandr Vinokoerov gebeurde.

Denk overigens niet dat Menchov verder zal komen dan ergens achteraan de top 10.

Menchov die kan nooit pieken op de tour. Maar hopen doen we het wel met z'n allen. Vond het vorig jaar zonder Ullrich en Armstrong al een stuk minder leuk. Dit jaar ook nog eens zonder Boogerd. Ik ben benieuwd.

In Narbonne ben ik er bij denk ik.

Jawel Lotto does it again !!!!!! :D

Wordt imo een leuke strijd tussen Evans, Menchov en Valverde (die vandaag Spaans kampioen werd... in de Dauphine ook al in bloedvorm, misschien iets te vroeg gepiekt?)

Toch hebben ze groot gelijk.
De vraag is niet meer wie dat er gaat winnen,maar wie er zal betrapt worden op doping.Sport escaleert,jaja...

Lance pakt 'em.

Ja inderdaad, alhoewel ik denk dat Menchov net dat beetje extra mist. Evans maakt dat beste kans imo

Evans is natuurlijk topfavoriet ja...

Maar ik heb veel vertrouwen in Menchov

Hoop dat Cunego het kan waarmaken of anders Dessel die een opleving heeft. Nu begint Evans wel iets meer een aanvaller te worden maar kleurloze kampioenen als Menchov, Valverde of Evans heb je weinig aan.

Ik hoop geen. Doping maakt de wielersport kapot. We weten allemaal wat er vorig jaar met Michael Rasmussen en Aleksandr Vinokoerov gebeurde.

Denk overigens niet dat Menchov verder zal komen dan ergens achteraan de top 10.

Iedere wielrenner in de tour gebruikt doping, dus(ongeveer) net als bij bodybuilding wedstrijden wint degene met de beste genen(beste reageert op doping) en met het grootste medicijn kastje:D

Terug
Naar boven