- Waardering
- 2.652
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 21%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lenny, hoe zat het ook weer met de Fransen en Italianen bij het EK 2008?
Menchov is een leuke renner voor de Vuelta, maar eigenlijk kan Rabo hem verder beter lozen. Kopman van niks eigenlijk, kleurloze renner die de ploeg niet op een hoger plan brengt. Dat deed Rasmussen wel.
Betreffende Menchov, hij is idd een geval apart. Einzelganger. Vind wel dat je vrij makkelijk doet over 2 voudig winst in de Vuelta, alsof het niets is. Vooral die laaste overwinning was hij heer en meester daarzo. De patron van het peleton toen zelfs. Ik ben bereid hem dit jaar nog een kans te geven in de Tour als kopman zijnde, kijken of hij weer een stap gemaakt heeft, kijken of de proef om hem eerst de Giro te laten rijden goed uitpakt. In dit relatief kwaliteitsarme peleton acht ik hem instaat om de Tour te winnen dit jaar. Time will tell.Ben benieuwd. Ik kijk er niet zo naar uit als andere jaren maar ga het toch wel volgen. Natuurlijk ook de prestaties van onze belgen, hopelijk pakken we enkele ritzeges met gilbert of mischien zelf montfort. Devolder gaat te kort komen maar mischien wel top 10.
Voor de eindoverwinning tip ik toch vooral op valverde, al mogen de anderen me altijd verassen

Misschien kan Steegmans ook een ritoverwinning meepikken![]()
Je zou zeggen, een concurrent minder maar is niet waar. Hij heeft een heeeeel ordelijke spurt nodig of het lukt niet. Hopen dat er een ploeg sterk genoeg is om alles op een lint te houden, dan kan het lukken.De meest saaiste, inspiratieloze, linkeballende en aanklampende renner zal het dit jaar wel worden. De concurentie is allemaal door de ASO, UCI, CAS en antidopingbrigade geëlimineerd, wat overblijft tot de meest saaiste startersveld van de afgelopen jaren.
Ideaal voor Cadel Evans, dus. Die met twee vingers in de neus achter iedereen aanrijd, en zijn seconden in de tijdritten gaat pakken. Net als Induráin dat in het verleden deed.

Evans heeft in de Daupohine anders wel een paar keer aangevallen hoor, en in het voporjaar ook!
Noem er op voorhand eens één. Ik zie hem zo niet.Laat ons hopen dat er een witte raaf opduikt, maar ik vrees dat je gelijk gaat krijgen.![]()
Voor het eerst(!!!) in zijn carriere. Eén zwaluw maakt nog geen zomer. Al zal de overwinning gegund zijn, wanneer hij hem strijdend bij zijn strot zal grijpen.Evans heeft in de Daupohine anders wel een paar keer aangevallen hoor, en in het voporjaar ook!
Op de muur was hij erg sterk bvb, enkel kirchen kon volgen. Er staat altijd wel iemand op die niet helemaal verwacht werd. Hoop dat nog eens een echte klimmer wint (als die er nog zijn)